*596   

King racing

Főtengely csapágyakak King Racing motorokhoz VG30DE,VG30DET,VG30DTT 2960ccm)

kiválo amerikai főtengely gyapágyak King Racing nissan motorok vg30de;vg30det;vg30dtt 2960ccm) 

Új termék

53.130 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Főtengely csapágyakak King Racing motorokhoz VG30DE,VG30DET,VG30DTT 2960ccm)

Főtengely csapágyakak King Racing motorokhoz VG30DE,VG30DET,VG30DTT 2960ccm)

kiválo amerikai főtengely gyapágyak King Racing nissan motorok vg30de;vg30det;vg30dtt 2960ccm) 

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Főtengely csapágyakak King Racing motorokhoz VG30DE,VG30DET,VG30DTT 2960ccm)

Főtengely csapágyakak King Racing motorokhoz VG30DE,VG30DET,VG30DTT 2960ccm)

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

  

611500555138

kiválo amerikai főtengely gyapágyak King Racing nissan motorok vg30de;vg30det;vg30dtt 2960ccm) 

a racing bearings céget 1960-ban alapították. ma a vállalat oem csapágyakat szállít a repülőgépipar és az autóipar számára, ahol számos minőségi tanúsítványt kapott. a jobb eredmények elérése érdekében több mint 50 éves tapasztalatot, a legmagasabb szintű szabványokat és a fejlett szimulációs technológiát ötvözik. folyamatosan új utakat keresnek e termékek fejlesztésére és a futócsapágy-gyártási technológiák tökéletesítésére.

a king egyetlen terméke a csapágy, kizárólag a legmagasabb minőségű csapágyak kutatására, fejlesztésére és gyártására összpontosítanak, így az iparág egyik vezető vállalatává váltak. a legújabb xp nagy teljesítményű versenycsapágysorozat egyedülálló pmax black™ 3 rétegű rézszerkezetet tartalmaz nikkel osztott rétegekkel, amely 24%-kal keményebb, mint bármely más 3 rétegű csapágy. ezáltal ideálisak a nagy és hosszú távú terheléshez, pl. az áramkörön. a csapágyak minden típusú forgattyús tengellyel kompatibilisek.

 

rendelés előtt kérem válassza ki a pontos csapágy tipusát:

mb4104xp stdx

mb4104xp -std - standard köszörülés nélkül)

mb4104xp.025 - 0,025

mb4104xp0.25 - köszörülés 0,25

mb4104xp0.75 - köszörülés 0,75

mb4104xp1.0 - köszörülés 1,0

 

 

csapágyak mérete

stdx

std

0.025

0.25

0.5

főtengely köszörülése

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

valtozó csapágyvastagság az eredetihez képest

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

click to view

weight: .407kg

componentf4104u/pr / f4104l/pr
min crankshaft diameter2.478 inch / 62.95mm
max crankshaft diameter2.479inch / 62.97mm
min housing diameter2.624 inch / 66.65 mm
max housing diameter2.625 inch / 66.67 mm
bearing length1.136 inch / 28.85 mm
max wall thickness0.000 inch / 0.00 mm
componentm4104/1upr / m4104/1lpr
min crankshaft diameter2.478 inch / 62.95mm
max crankshaft diameter2.479inch / 62.97mm
min housing diameter2.624 inch / 66.65 mm
max housing diameter2.625 inch / 66.67 mm
bearing length0.886 inch / 22.50 mm
max wall thickness0.000 inch / 0.00 mm
componentm4104/2upr / m4104/2lpr
min crankshaft diameter2.478 inch / 62.95mm
max crankshaft diameter2.479inch / 62.97mm
min housing diameter2.624 inch / 66.65 mm
max housing diameter2.625 inch / 66.67 mm
bearing length0.748 inch / 19.00 mm
max wall thickness0.000 inch / 0.00 mm

 

Alkalmazás:

  • nissan 300c - motor: nissan vg30e 2960cc v6 sohc 2v 1984.01 - )
  • nissan 300zx z31 series ii - motor: nissan vg30et 2960cc v6 sohc 2v turbo 1984.01 - 1989.12)
  • nissan 300zx z32 - motor: nissan vg30de 2960cc v6 dohc 4v 1989.01 - 1997.12)
  • nissan navara d22 - motor: nissan vg33e 3275cc v6 sohc 2v 1996.01 - )
  • motor: nissan ve30de 2960cc v6 dohc 4v
  • motor: nissan vg20e 1998cc v6 sohc 2v
  • motor: nissan vg20det 1998cc v6 dohc 4v turbo
  • motor: nissan vg30det 2960cc v6 dohc 4v turbo
  • motor: nissan vg30i 2960cc v6 sohc 2v
  • motor: nissan vg20et 1998cc v6 sohc 2v turbo
  • motor: nissan vg30dett 2960cc v6 dohc 4v twin turbo
  • nissan 300zx z31 series iii - motor: nissan vg30et 2960cc v6 sohc 2v turbo
  • nissan navara d21 series ii - motor: nissan vg30e 2960cc v6 sohc 2v
  • nissan pathfinder r50 series ii - motor: nissan vg33e 3275cc v6 sohc 2v
  • nissan pathfinder d21 series ii - motor: nissan vg30e 2960cc v6 sohc 2v
  • nissan pathfinder r50 - motor: nissan vg33e 3275cc v6 sohc 2v
  • nissan 300zx z31 series i - motor: nissan vg30e 2960cc v6 sohc 2v
  • nissan maxima j30 - motor: nissan vg30e 2960cc v6 sohc 2v

 

 

ár 1 szett főtengely csapágynak beleértve az áfá-t.

 

figyelem! leszálítási idő valtozhat az alap tipusu csapágyaknal. csapágyak nagysága viszont elérhető 7 munka napon belül.

Adatlap

típusFőtengely

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...