SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*59 985
Új termék
29.700 Ft áfával1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) BM-6501
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) BM-6501
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
BM-6501
24844088451
Alternatív
Pipercross: --
Simota: OBM-6501-1
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Használat:BMW MOTORCYCLES, F F 650 (169), 1996/11 -> 2003/04, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 GS Dakar (R13), 1999/02 -> 2007/10, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 GS (R13), 1999/02 -> 2007/10, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 CS (K14), 2000/12 -> 2005/07, 37/50kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 GS (R13), 1999/02 -> 2007/10, 37/50kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 GS Dakar (R13), 1999/02 -> 2007/10, 37/50kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 (169), 1996/11 -> 2003/04, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 CS (K14), 2000/12 -> 2005/07, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 ST (169), 1996/10 -> 2000/10, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 (169), 1993/01 -> 2000/12, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 ST Special Editon, 1999/07 -> 2000/10, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 ST (169), 1996/10 -> 2000/10, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 ST Special Editon, 1999/07 -> 2000/10, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, F F 650 (169), 1993/07 -> 1996/07, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, G G 650 GS Sertao (R13), 2010/07 -> --/--, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, G G 650 GS (R13), 2008/02 -> --/--, 35/48kw/k
BMW MOTORCYCLES, G G 650 GS Sertao (R13), 2010/07 -> --/--, 25/34kw/k
BMW MOTORCYCLES, G G 650 GS (R13), 2008/02 -> --/--, 25/34kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
BMW MOTORCYCLES F F 650 (169) (1993/1 -> 2000/12 ) 35Kw/48K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 (169) (1993/7 -> 1996/7 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 (169) (1996/11 -> 2003/4 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 (169) (1996/11 -> 2003/4 ) 35Kw/48K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 CS (K14) (2000/12 -> 2005/7 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 CS (K14) (2000/12 -> 2005/7 ) 37Kw/50K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 GS (E650G) (2003/8 -> 2007/10 ) 37Kw/50K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 GS (R13) (1999/2 -> 2007/10 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 GS (R13) (1999/2 -> 2007/10 ) 37Kw/50K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 GS Dakar (R13) (1999/2 -> 2007/10 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 GS Dakar (R13) (1999/2 -> 2007/10 ) 37Kw/50K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 ST (169) (1996/10 -> 2000/10 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 ST (169) (1996/10 -> 2000/10 ) 35Kw/48K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 ST Special Editon (1999/7 -> 2000/10 ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES F F 650 ST Special Editon (1999/7 -> 2000/10 ) 35Kw/48K |
BMW MOTORCYCLES G G 650 GS (R13) (2008/2 -> ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES G G 650 GS (R13) (2008/2 -> ) 35Kw/48K |
BMW MOTORCYCLES G G 650 GS Sertao (R13) (2010/7 -> ) 25Kw/34K |
BMW MOTORCYCLES G G 650 GS Sertao (R13) (2010/7 -> ) 35Kw/48K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...