SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*60 239
Új termék
SU-7592
24844011121
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) SU-7592
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) SU-7592
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: OSU-7592
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Használat:SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1998/01 -> 2002/12, 63/86kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1999/01 -> 2002/12, 57/78kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 F (AK), 1998/01 -> 2002/12, 68/92kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 F (GR78A), 1989/01 -> 1997/12, 74/100kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1998/01 -> 2002/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 (AE), 1998/01 -> 2003/12, 63/86kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1998/01 -> 2002/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1988/01 -> 1997/12, 63/86kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1998/01 -> 1998/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 F, 2003/01 -> 2006/12, 68/92kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1988/01 -> 1997/12, 37/50kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1988/01 -> 1997/12, 25/34kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 2003/01 -> 2004/12, 59/80kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 600 F, 1988/01 -> 1993/12, 20/27kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 F, 1988/01 -> 1994/12, 74/101kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 F, 1988/01 -> 1994/12, 72/98kw/k
SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 F, 1989/01 -> 1997/12, 72/98kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 1100 F (1988/1 -> 1994/12 ) 72Kw/98K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 1100 F (1988/1 -> 1994/12 ) 74Kw/101K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1988/1 -> 1993/12 ) 20Kw/27K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1988/1 -> 1997/12 ) 25Kw/34K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1988/1 -> 1997/12 ) 37Kw/50K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1988/1 -> 1997/12 ) 63Kw/86K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1998/1 -> 1998/12 ) 59Kw/80K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1998/1 -> 2002/12 ) 25Kw/34K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1998/1 -> 2002/12 ) 37Kw/50K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1998/1 -> 2002/12 ) 63Kw/86K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (1999/1 -> 2002/12 ) 57Kw/78K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 600 F (2003/1 -> 2004/12 ) 59Kw/80K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 750 (AE) (1998/1 -> 2003/12 ) 63Kw/86K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 750 F (1989/1 -> 1997/12 ) 72Kw/98K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 750 F (2003/1 -> 2006/12 ) 68Kw/92K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 750 F (AK) (1998/1 -> 2002/12 ) 68Kw/92K |
SUZUKI MOTORCYCLES GSX GSX 750 F (GR78A) (1989/1 -> 1997/12 ) 74Kw/100K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...