SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*60 318
Új termék
30.390 Ft áfával1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-6084
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-6084
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
YA-6084
24844094704
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Használat:YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (34L), 1983/01 -> 1984/12, 20/27kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (34L), 1983/01 -> 1984/12, 33/45kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (55W), 1985/01 -> 1985/12, 33/45kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (3AJ), 1988/01 -> 1990/12, 25/34kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (3AJ), 1988/01 -> 1990/12, 34/46kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 (2KF), 1987/01 -> 1989/12, 33/45kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 (2NF), 1987/01 -> 1989/12, 20/27kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (1VJ), 1986/01 -> 1987/12, 34/46kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (1VJ), 1986/01 -> 1987/12, 20/27kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 (43F), 1984/01 -> 1986/12, 32/44kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (55W), 1985/01 -> 1985/12, 20/27kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 (43F), 1984/01 -> 1986/12, 20/27kw/k
YAMAHA MOTORCYCLES, XT XT 600 Z (3AJ), 1988/01 -> 1990/12, 20/27kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 (2KF) (1987/1 -> 1989/12 ) 33Kw/45K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 (2NF) (1987/1 -> 1989/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 (43F) (1984/1 -> 1986/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 (43F) (1984/1 -> 1986/12 ) 32Kw/44K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (1VJ) (1986/1 -> 1987/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (1VJ) (1986/1 -> 1987/12 ) 34Kw/46K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (34L) (1983/1 -> 1984/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (34L) (1983/1 -> 1984/12 ) 33Kw/45K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (3AJ) (1988/1 -> 1990/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (3AJ) (1988/1 -> 1990/12 ) 25Kw/34K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (3AJ) (1988/1 -> 1990/12 ) 34Kw/46K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (55W) (1985/1 -> 1985/12 ) 20Kw/27K |
YAMAHA MOTORCYCLES XT XT 600 Z (55W) (1985/1 -> 1985/12 ) 33Kw/45K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...