*46 172   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2888

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 2.

29.970 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2888   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2888

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2888

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2888

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2888

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1624

Simota: OV017

Ramair: RPF-1747

 

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

 

Air Filter, vonkajšia Hossz [mm] 402, Szélesség [mm] 171, Magasság [mm] 30

 

Használat:

AUDI, A3 (8P1) 2.0 TFSI, rok výroby: 2004/09 -> 2012/08

AUDI, A3 (8P1) 2.0 TFSI quattro, rok výroby: 2004/09 -> 2012/08

AUDI, A3 Cabrio (8P7) 2.0 TFSI, Cabrio, rok výroby: 2008/04 -> 2013/05

AUDI, A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro, rok výroby: 2004/09 -> 2013/03

AUDI, A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI, rok výroby: 2004/09 -> 2013/03

AUDI, A3 Sportback (8PA) S3 quattro, rok výroby: 2008/06 -> 2013/03

AUDI, TT (8J3) 2.0 TFSI, Coupe, rok výroby: 2006/08 -> 2010/06

AUDI, TT (8J3) 2.0 TTS quattro, Coupe, rok výroby: 2008/05 -> 2014/06

AUDI, TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI, Cabrio, rok výroby: 2007/03 -> 2010/06

SEAT, LEON (1P1) 2.0 TFSI, rok výroby: 2005/05 -> 2009/03

SEAT, LEON (1P1) 2.0 TFSI, rok výroby: 2005/09 -> 2006/05

SEAT, LEON (1P1) 2.0 TFSI, rok výroby: 2006/11 -> --/--

SEAT, LEON (1P1) 2.0 TFSI, rok výroby: 2009/06 -> --/--

SEAT, LEON (1P1) 2.0 Cupra R, rok výroby: 2009/09 -> --/--

SEAT, TOLEDO III (5P2) 2.0 TFSI, , rok výroby: 2005/11 -> 2009/05

VW, EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI, Cabrio, rok výroby: 2013/11 -> --/--

VW, EOS (1F7, 1F8) 2.0 TSI, Cabrio, rok výroby: 2009/11 -> --/--

VW, EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI, Cabrio, rok výroby: 2006/03 -> --/--

VW, EOS (1F7, 1F8) 2.0 FSI, Cabrio, rok výroby: 2006/03 -> 2008/05

VW, GOLF V (1K1) 2.0 GTI, rok výroby: 2004/10 -> 2009/02

VW, GOLF V (1K1) 2.0 GTI, rok výroby: 2006/09 -> 2008/12

VW, GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, rok výroby: 2009/11 -> 2012/11

VW, GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, rok výroby: 2011/05 -> 2012/11

VW, JETTA III (1K2) 2.0 TFSI, rok výroby: 2005/10 -> 2010/10

VW, PASSAT (3C2) 2.0 FSI, rok výroby: 2005/07 -> 2010/07

VW, PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI, Kombi, rok výroby: 2005/08 -> 2010/11

VW, SCIROCCO (137, 138) 2.0 R, Coupe, rok výroby: 2014/05 -> --/--

VW, SCIROCCO (137, 138) 2.0 R, Coupe, rok výroby: 2009/11 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI (2004/9 -> 2012/8 ) 147Kw/200K
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI quattro (2004/9 -> 2012/8 ) 147Kw/200K
AUDI A3 (8P1) S3 quattro (2006/11 -> 2012/8 ) 195Kw/265K
AUDI A3 (8P1) S3 quattro (2007/2 -> 2012/8 ) 188Kw/256K
AUDI A3 Convertible (8P7) 2.0 TFSI (2008/4 -> 2013/5 ) 147Kw/200K
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI (2004/9 -> 2013/3 ) 147Kw/200K
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro (2004/9 -> 2013/3 ) 147Kw/200K
AUDI A3 Sportback (8PA) S3 quattro (2008/6 -> 2013/3 ) 195Kw/265K
AUDI TT (8J3) 2.0 TFSI (2006/8 -> 2010/6 ) 147Kw/200K
AUDI TT (8J3) 2.0 TTS quattro (2008/5 -> 2014/6 ) 200Kw/272K
AUDI TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI (2007/3 -> 2010/6 ) 147Kw/200K
SEAT LEON (1P1) 2.0 Cupra R (2009/9 -> 2012/12 ) 195Kw/265K
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI (2005/5 -> 2009/3 ) 147Kw/200K
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI (2005/9 -> 2006/5 ) 136Kw/185K
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI (2006/11 -> 2011/5 ) 177Kw/240K
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI (2009/6 -> 2012/12 ) 155Kw/211K
SEAT TOLEDO III (5P2) 2.0 TFSI (2005/11 -> 2009/5 ) 147Kw/200K
VW EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI (2006/3 -> 2015/8 ) 147Kw/200K
VW EOS (1F7, 1F8) 2.0 TSI (2009/11 -> 2015/8 ) 155Kw/210K
VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI (2004/10 -> 2009/2 ) 147Kw/200K
VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI (2006/9 -> 2008/12 ) 169Kw/230K
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi (2011/5 -> 2012/11 ) 173Kw/235K
VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion (2009/11 -> 2012/11 ) 199Kw/270K
VW JETTA III (1K2) 2.0 TFSI (2005/10 -> 2010/10 ) 147Kw/200K
VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI (2005/7 -> 2010/7 ) 147Kw/200K
VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI (2005/8 -> 2010/11 ) 147Kw/200K
VW SCIROCCO (137, 138) 2.0 R (2009/11 -> 2017/11 ) 195Kw/265K
VW SCIROCCO (137, 138) 2.0 R (2014/5 -> 2017/11 ) 206Kw/280K
Веско
Rated 23.11.2023
Топ продукт

Променя много звука на навлизащи поток въздух в двигателя и започва да се чува блолофа, дори стоков.

    Írja memg véleményét !

    Írd meg véleményed

    Írd meg véleményed







      vagy  Mégsem

    Nem találta meg a választ?
    Kérdés
    Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




    Recent posts

    UNIX AMTS 2024

    Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
    Read more
    RACES x FURTBOKEM collab

    A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
    Read more
    Jaguar XE versenyspeciál

    A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
    Read more
    Elektromos vízszivattyú

    Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
    Read more
    FIA homologizáció 8856-2018

    Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
    Read more
    Overálok és személyzeti felszerelés

    Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
    Read more
    Szilikon csövek

    A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
    Read more
    Az olajhűtők előnyei és tippjei

    Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
    Read more
    Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

    Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
    Read more

    Kategóriák Gyártók

    A feltüntetett termékek

    Loading...