*46 226   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2965

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 26.

29.900 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2965   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2965

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2965

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2965

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2965

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: OMB006

 

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

 

Hossz [mm] 314, Vnútorná Szélesség [mm] 114, Magasság [mm] 32

 

Használat:

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 180 CGI (204.049), rok výroby: 2007/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 180 CGI (204.031), rok výroby: 2008/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 250 CGI (204.047), rok výroby: 2009/07 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 200, rok výroby: 2011/05 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 200 Kompressor (204.041), rok výroby: 2007/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS (W204) C 200 CGI (204.048), rok výroby: 2007/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Kombi (S204) C 200 CGI (204.248), Kombi, rok výroby: 2007/08 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Kombi (S204) C 180 CGI (204.249), Kombi, rok výroby: 2009/11 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Kombi (S204) C 250 CGI (204.247), Kombi, rok výroby: 2009/07 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Kombi (S204) C 200 Kompressor (204.241), Kombi, rok výroby: 2007/08 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Coupe (C204) C 250 (204.347), Coupe, rok výroby: 2011/06 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Coupe (C204) C 200 CGI (204.348), Coupe, rok výroby: 2011/06 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Coupe (C204) C 180 (204.349), Coupe, rok výroby: 2011/06 -> --/--

MERCEDES-BENZ, C-CLASS Coupe (C204) C 180 (204.331), Coupe, rok výroby: 2013/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS (W211) E 200 NGT (211.041), rok výroby: 2004/03 -> 2008/12

MERCEDES-BENZ, E-CLASS (W212) E 250 CGI (212.047, 212.147), rok výroby: 2009/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS (W212) E 200 NGT (212.041), rok výroby: 2011/03 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS (W212) E 200 CGI (212.048, 212.148), rok výroby: 2009/08 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Cabrio (A207) E 250 CGI (207.447), Cabrio, rok výroby: 2010/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Cabrio (A207) E 200 CGI (207.448), Cabrio, rok výroby: 2010/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Kombi (S212) E 200 CGI (212.248), Kombi, rok výroby: 2009/11 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Kombi (S212) E 250 CGI (212.247), Kombi, rok výroby: 2009/11 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Coupe (C207) E 250 CGI (207.347), Coupe, rok výroby: 2009/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, E-CLASS Coupe (C207) E 200 CGI (207.348), Coupe, rok výroby: 2010/01 -> --/--

MERCEDES-BENZ, SLK (R172) 200 (172.448), Cabrio, rok výroby: 2011/02 -> --/--

MERCEDES-BENZ, SLK (R172) 250 (172.447), Cabrio, rok výroby: 2011/02 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 200 (2011/5 -> 2014/1 ) 137Kw/186K
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 200 CGI (204.048) (2007/1 -> 2014/1 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 250 CGI (204.047) (2009/7 -> 2014/1 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (C204) C 200 CGI (204.348) (2011/6 -> ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (C204) C 250 (204.347) (2011/6 -> ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ C-CLASS Estate (S204), C-CLASS T-Model (S204) C 200 CGI (204.248) (2007/8 -> 2014/8 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ C-CLASS Estate (S204), C-CLASS T-Model (S204) C 250 CGI (204.247) (2009/7 -> 2014/8 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 NGT (211.041) (2004/3 -> 2008/12 ) 120Kw/163K
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 200 CGI (212.048, 212.148) (2009/8 -> 2015/12 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 250 CGI (212.047, 212.147) (2009/1 -> 2015/12 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Convertible (A207) E 200 CGI (207.448) (2010/1 -> 2016/12 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Convertible (A207) E 250 CGI (207.447) (2010/1 -> 2016/12 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 200 CGI (207.348) (2010/1 -> 2016/12 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 250 CGI (207.347) (2009/1 -> 2016/12 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Estate (S212), E-CLASS T-Model (S212) E 200 CGI (212.248) (2009/11 -> 2016/12 ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ E-CLASS Estate (S212), E-CLASS T-Model (S212) E 250 CGI (212.247) (2009/11 -> 2013/12 ) 150Kw/204K
MERCEDES-BENZ SLK (R172) 200 (172.448) (2011/2 -> ) 135Kw/184K
MERCEDES-BENZ SLK (R172) 250 (172.447) (2011/2 -> ) 150Kw/204K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...