*46 260   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2999

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 22.

29.900 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2999   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2999

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2999

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2999

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2999

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 276, Szélesség [mm] 164, Magasság [mm] 27

Használat:

MAZDA, 3 (BL) 2.0 MZR DISI, rok výroby: 2009/06 -> --/--

MAZDA, 5 (CW) 2.0, , rok výroby: 2010/09 -> --/--

MAZDA, 5 (CW) 2.0, , rok výroby: 2011/01 -> --/--

MAZDA, CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD, rok výroby: 2009/09 -> --/--

MAZDA, CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD, rok výroby: 2012/01 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
MAZDA 3 (BL), 3 SPORT (BL), AXELA (BL) 2.0 (BLEFP), 2.0 DISI (BLEFP) (2009/5 -> 2012/2 ) 110Kw/150K
MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR DISI (2009/6 -> 2013/5 ) 111Kw/151K
MAZDA 3 Saloon (BL) 2.0 MZR DISI (2009/6 -> 2013/5 ) 111Kw/151K
MAZDA 5 (CW) 2.0 (2010/9 -> ) 110Kw/150K
MAZDA 5 (CW) 2.0 (2011/1 -> ) 106Kw/144K
MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD (2009/9 -> 2013/3 ) 127Kw/173K
MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD (2009/9 -> 2013/3 ) 136Kw/185K
MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD (2012/1 -> 2013/3 ) 120Kw/163K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...