*46 275   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3014

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 29.

26.600 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-3014   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3014

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3014

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3014

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3014

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP1836
19.180 Ft‎
Megrendelés esetén a szállítás 4-6 héten belül tart
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1836

Simota: OFI006

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 238, Szélesség [mm] 171, Magasság [mm] 30 špecifikácia Turbo

Használat:

FIAT, 500 (312) 1.4 Abarth, rok výroby: 2008/08 -> --/--

FIAT, 500 (312) 1.4, rok výroby: 2007/10 -> --/--

FIAT, 500 (312) 1.4 Abarth, rok výroby: 2008/08 -> --/--

FIAT, 500 (312) 1.4 Abarth, rok výroby: 2010/05 -> --/--

FIAT, 500 (312) 1.4 Abarth, rok výroby: 2008/08 -> --/--

FIAT, 500 (312) 1.4 Abarth, rok výroby: 2008/08 -> --/--

FIAT, 500 C (312) 1.4 Abarth, Cabrio, rok výroby: 2009/09 -> --/--

FIAT, 500 C (312) 1.4 Abarth, Cabrio, rok výroby: 2011/05 -> --/--

FIAT, 500 C (312) 1.4 Abarth, Cabrio, rok výroby: 2009/09 -> --/--

FIAT, 500 C (312) 1.4, Cabrio, rok výroby: 2011/01 -> --/--

FIAT, 500 C (312) 1.4, Cabrio, rok výroby: 2009/09 -> --/--

FIAT, DOBLO Korba/Podvozok (263) 1.4, Korba/Podvozok, rok výroby: 2010/04 -> --/--

FIAT, DOBLO Skrina/kombi (263) 1.4, Skrina/kombi, rok výroby: 2011/10 -> --/--

FIAT, DOBLO Skrina/kombi (263) 1.4, Skrina/kombi, rok výroby: 2010/02 -> --/--

FIAT, DOBLO Skrina/kombi (263) 1.4 Natural Power, Skrina/kombi, rok výroby: 2010/06 -> --/--

OPEL, COMBO Skrina/kombi (X12) 1.4 CNG, Skrina/kombi, rok výroby: 2012/02 -> --/--

OPEL, COMBO Skrina/kombi (X12) 1.4, Skrina/kombi, rok výroby: 2012/02 -> --/--

OPEL, COMBO Skrina/kombi (X12) 1.4, Skrina/kombi, rok výroby: 2012/02 -> --/--

OPEL, COMBO Tour (X12) 1.4 CNG, , rok výroby: 2012/02 -> --/--

OPEL, COMBO Tour (X12) 1.4, , rok výroby: 2012/02 -> --/--

OPEL, COMBO Tour (X12) 1.4, , rok výroby: 2012/02 -> --/--

VAUXHALL, COMBO Mk III (D) Skrina/kombi 1.4 CNG, Skrina/kombi, rok výroby: 2011/11 -> --/--

VAUXHALL, COMBO Mk III (D) Skrina/kombi 1.4, Skrina/kombi, rok výroby: 2011/11 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
ABARTH 500 (312) 1.4 (2008/8 -> ) 118Kw/160K
ABARTH 500 (312) 1.4 (2008/8 -> ) 132Kw/180K
ABARTH 500 (312) 1.4 (2008/8 -> ) 140Kw/190K
ABARTH 500 (312) 1.4 (2008/8 -> ) 99Kw/135K
ABARTH 500 (312) 1.4 (2010/5 -> ) 103Kw/140K
ABARTH 500 (312_), 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AYB11), 1.4 (312.AYB11, 312.AYB1A) (2016/6 -> ) 120Kw/163K
ABARTH 500 (312_), 500 / 595 / 695 (312_) 1.4, 1.4 (312.AXY11, 312.AXY1A) (2016/5 -> ) 107Kw/145K
ABARTH 500 (312_), 500 / 595 / 695 (312_) 1.4, 1.4 (312.AXZ11) (2016/5 -> ) 121Kw/165K
ABARTH 500C (312) 1.4 (2009/9 -> ) 103Kw/140K
ABARTH 500C (312) 1.4 (2010/6 -> ) 132Kw/180K
ABARTH 500C (312) 1.4 (2011/1 -> ) 99Kw/135K
ABARTH 500C (312) 1.4 (2011/5 -> ) 118Kw/160K
ABARTH 500C (312_), 500C / 595C / 695C (312_) 1.4 (312.AXY1A), 1.4 (312.AXY1A, 312.AXY11) (2016/5 -> ) 107Kw/145K
ABARTH 500C (312_), 500C / 595C / 695C (312_) 1.4 (312.AXZ1A) (2016/5 -> ) 121Kw/165K
FIAT 500 (312) 1.4 (2007/10 -> ) 74Kw/100K
FIAT 500 (312) 1.4 (2008/9 -> ) 75Kw/102K
FIAT 500 C (312) 1.4 (2009/9 -> ) 74Kw/100K
FIAT DOBLO Box Body / Estate (263) 1.4 (2010/2 -> ) 70Kw/95K
FIAT DOBLO Box Body / Estate (263) 1.4 (2011/10 -> ) 88Kw/120K
FIAT DOBLO Box Body / Estate (263) 1.4 Natural Power (2010/6 -> ) 88Kw/120K
FIAT DOBLO Combi (263_, 152), DOBLO Kombi (263_, 152), DOBLO MPV (263_, 152) 1.4 (2010/2 -> ) 70Kw/95K
FIAT DOBLO Combi (263_, 152), DOBLO Kombi (263_, 152), DOBLO MPV (263_, 152) 1.4 (2011/10 -> ) 88Kw/120K
FIAT DOBLO Combi (263_, 152), DOBLO Kombi (263_, 152), DOBLO MPV (263_, 152) 1.4 Natural Power (2010/2 -> ) 88Kw/120K
FIAT DOBLO Platform/Chassis (263), PRATICO Platform/Chassis (263) 1.4 (2010/4 -> ) 70Kw/95K
FIAT DOBLO Platform/Chassis (263_), PRATICO Platform/Chassis (263_) 1.4 (2011/10 -> ) 88Kw/120K
FIAT DOBLO Platform/Chassis (263_), PRATICO Platform/Chassis (263_) 1.4 Natural Power (2010/6 -> ) 88Kw/120K
OPEL COMBO Box Body / Estate (X12) 1.4 (2012/2 -> ) 70Kw/95K
OPEL COMBO Box Body / Estate (X12) 1.4 (2012/2 -> ) 88Kw/120K
OPEL COMBO Box Body / Estate (X12) 1.4 CNG (2012/2 -> ) 88Kw/120K
OPEL COMBO Tour (X12) 1.4 (2012/2 -> ) 70Kw/95K
OPEL COMBO Tour (X12) 1.4 (2012/2 -> ) 88Kw/120K
OPEL COMBO Tour (X12) 1.4 CNG (2012/2 -> ) 88Kw/120K
VAUXHALL COMBO Mk III (D) Box Body / Estate 1.4 (2011/11 -> ) 70Kw/95K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...