SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 315
Új termék
58.380 Ft áfával1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 38-9203
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 38-9203
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
38-9203
24844053428
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vnútorný priemer [mm] 87, Vonkajší priemer [mm] 146, Magasság [mm] 277
Használat:
TOYOTA, HIACE III Skrinka (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.5 D-4D 4WD, Skrinka, rok výroby: 2001/08 -> 2004/08
TOYOTA, HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.5 D-4D 4WD, Autobus, rok výroby: 2001/08 -> 2004/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_), Autobus, rok výroby: 1995/08 -> 1998/04
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 D, Autobus, rok výroby: 1999/07 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 D, Autobus, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.7 4WD (RCH19_), Autobus, rok výroby: 1998/04 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 TD 4WD (H18/28), Autobus, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 TD (LXH12_, LXH22_), Autobus, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.7, Autobus, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.4 4WD (RCH18_), Autobus, rok výroby: 1995/08 -> 1998/04
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.7 (RCH13_, RCH23_), Autobus, rok výroby: 1998/04 -> 2001/11
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.5 D-4D, Autobus, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Autobus (LH1_) 2.5 D-4D, Autobus, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 4WD (RCH18_, RCH28_), Skrinka, rok výroby: 1995/08 -> 1998/04
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.7 4WD (RCH19_, RCH29_), Skrinka, rok výroby: 1998/04 -> --/--
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 D, Skrinka, rok výroby: 1995/09 -> 2001/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 TD (LXH12_, LXH22_), Skrinka, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 TD 4WD (LXH18_, LXH28_), Skrinka, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD, Skrinka, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D, Skrinka, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 D (LXH12_, LXH22_), Skrinka, rok výroby: 1995/08 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D, Skrinka, rok výroby: 2001/11 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.7 (RCH13_, RCH23_), Skrinka, rok výroby: 1998/04 -> 2006/08
TOYOTA, HIACE IV Skrinka (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_), Skrinka, rok výroby: 1995/08 -> 2005/02
TOYOTA, HILUX (VIGO) III Pick-up (TGN1_, GGN2_, GGN1_, KUN2_, KUN1_) 2.5 D-4D 4WD, Pick-up, rok výroby: 2007/12 -> --/--
TOYOTA, HILUX (VIGO) III Pick-up (TGN1_, GGN2_, GGN1_, KUN2_, KUN1_) 2.5 D-4D, Pick-up, rok výroby: 2006/06 -> --/--
TOYOTA, HILUX (VIGO) III Pick-up (TGN1_, GGN2_, GGN1_, KUN2_, KUN1_) 2.5 D-4D, Pick-up, rok výroby: 2007/12 -> --/--
TOYOTA, HILUX (VIGO) III Pick-up (TGN1_, GGN2_, GGN1_, KUN2_, KUN1_) 2.5 D-4D 4WD, Pick-up, rok výroby: 2007/12 -> --/--
TOYOTA, HILUX (VIGO) III Pick-up (TGN1_, GGN2_, GGN1_, KUN2_, KUN1_) 2.5 D 4WD, Pick-up, rok výroby: 2005/08 -> --/--
TOYOTA, HILUX II Pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) 2.5 D-4D 4WD, Pick-up, rok výroby: 2001/11 -> 2005/07
TOYOTA, HILUX II Pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) 2.5 D-4D, Pick-up, rok výroby: 2001/11 -> 2005/07
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...