SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 336
Új termék
26.700 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N 33-2667
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N 33-2667
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
33-2667
24844045836
Alternatív
Pipercross: TUPP1274
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 264, Szélesség [mm] 166, Magasság [mm] 30
Használat:
ROVER, 800 (XS) 820 I/SI (RS), rok výroby: 1992/01 -> 1999/02
ROVER, 800 (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12
ROVER, 800 (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12
ROVER, 800 (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03
ROVER, 800 (XS) 820, rok výroby: 1988/10 -> 1991/10
ROVER, 800 (XS) 820e, rok výroby: 1986/10 -> 1991/10
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 2.0, rok výroby: 1987/08 -> 1991/10
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 I/SI (XS), rok výroby: 1993/01 -> 1999/02
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 i/Si (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12
ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
ROVER 800 (XS) 820 (1988/10 -> 1991/10 ) 74Kw/100K |
ROVER 800 (XS) 820 I/SI (RS) (1992/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K |
ROVER 800 (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K |
ROVER 800 (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K |
ROVER 800 (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K |
ROVER 800 (XS) 820e (1986/10 -> 1991/10 ) 88Kw/120K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 2.0 (1987/8 -> 1991/10 ) 74Kw/101K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 I/SI (XS) (1993/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K |
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 i/Si (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 103Kw/140K |
ROVER MONTEGO 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K |
ROVER MONTEGO 2.0 i CAT (1990/12 -> 1994/10 ) 75Kw/102K |
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTI/LXI (1990/12 -> 1993/12 ) 75Kw/102K |
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...