*46 336   

K&N

Sport légszűrő K&N 33-2667

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

26.700 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N 33-2667

Sport légszűrő K&N 33-2667

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N 33-2667

Sport légszűrő K&N 33-2667

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

33-2667   

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1274

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 264, Szélesség [mm] 166, Magasság [mm] 30

Használat:

ROVER, 800 (XS) 820 I/SI (RS), rok výroby: 1992/01 -> 1999/02

ROVER, 800 (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12

ROVER, 800 (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03

ROVER, 800 (XS) 820, rok výroby: 1988/10 -> 1991/10

ROVER, 800 (XS) 820e, rok výroby: 1986/10 -> 1991/10

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 2.0, rok výroby: 1987/08 -> 1991/10

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 I/SI (XS), rok výroby: 1993/01 -> 1999/02

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 i/Si (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
ROVER 800 (XS) 820 (1988/10 -> 1991/10 ) 74Kw/100K
ROVER 800 (XS) 820 I/SI (RS) (1992/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K
ROVER 800 (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K
ROVER 800 (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K
ROVER 800 (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K
ROVER 800 (XS) 820e (1986/10 -> 1991/10 ) 88Kw/120K
ROVER 800 Hatchback (XS) 2.0 (1987/8 -> 1991/10 ) 74Kw/101K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 I/SI (XS) (1993/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 i/Si (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 103Kw/140K
ROVER MONTEGO 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K
ROVER MONTEGO 2.0 i CAT (1990/12 -> 1994/10 ) 75Kw/102K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTI/LXI (1990/12 -> 1993/12 ) 75Kw/102K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...