SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 547
Új termék
29.490 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2605-1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2605-1
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2605-1
24844034144
Alternatív
Pipercross: TUPP74
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Magasság [mm] 79 od roku vyroby 01/1990
Használat:
ISUZU, PICKUP 2.6 LS, Pick-up, rok výroby: 1989/10 -> 1996/08
ISUZU, PICKUP 2.6 LS, Pick-up, rok výroby: 1987/10 -> 1990/08
ISUZU, TROOPER otvorene terenne vozidlo (UBS) 2.6 i (UBS17), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1987/10 -> 1991/12
TOYOTA, 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 3.0 V6 (VZN 130), rok výroby: 1990/07 -> 1995/11
TOYOTA, CRESSIDA Station Wagon (X6K, MX62) 2.0, Kombi, rok výroby: 1981/02 -> 1985/03
TOYOTA, CRESSIDA (_X6_) 2.0 (RX60), rok výroby: 1981/05 -> 1985/03
TOYOTA, MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11), Coupe, rok výroby: 1984/11 -> 1990/06
TOYOTA, MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11), Coupe, rok výroby: 1984/11 -> 1990/06
TOYOTA, SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 Turbo, Coupe, rok výroby: 1987/09 -> 1993/04
TOYOTA, SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 24V, Coupe, rok výroby: 1986/01 -> 1988/08
TOYOTA, SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 Turbo, Coupe, rok výroby: 1988/08 -> 1993/05
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
HOLDEN JACKAROO (UBS) 2.6 4x4 (UBS17) (1987/10 -> 1991/9 ) 85Kw/116K |
HOLDEN RODEO Pickup (TF) 2.3 i (TFR16) (1991/6 -> 2003/8 ) 69Kw/94K |
HOLDEN RODEO Pickup (TF) 2.6 i (TFR17) (1988/2 -> 1998/6 ) 88Kw/120K |
HOLDEN RODEO Pickup (TF) 2.6 i 4x4 (TFS17) (1988/2 -> 1998/6 ) 88Kw/120K |
HOLDEN RODEO Platform/Chassis (TF) 2.3 i (TFR16) (1991/6 -> 2003/8 ) 69Kw/94K |
HOLDEN RODEO Platform/Chassis (TF) 2.6 i (TFR17) (1988/2 -> 1998/2 ) 88Kw/120K |
HOLDEN RODEO Platform/Chassis (TF) 2.6 i 4x4 (TFS17) (1988/2 -> 1998/6 ) 88Kw/120K |
ISUZU MU (_U_) 2.6 All-wheel Drive 4x4 (UCS17) (1989/5 -> 1993/10 ) 89Kw/121K |
ISUZU PICKUP 2.6 LS (1987/10 -> 1990/8 ) 90Kw/122K |
ISUZU PICKUP 2.6 LS (1989/10 -> 1996/8 ) 84Kw/114K |
ISUZU TROOPER Open Off-Road Vehicle (UBS) 2.6 i (UBS17) (1987/10 -> 1991/12 ) 85Kw/116K |
TOYOTA 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 3.0 V6 (VZN 130) (1990/7 -> 1995/11 ) 105Kw/143K |
TOYOTA CRESSIDA Saloon (_X6_) 2.0 (RX60) (1981/5 -> 1985/3 ) 77Kw/105K |
TOYOTA CRESSIDA Station Wagon (X6K, MX62) 2.0 (1981/2 -> 1985/3 ) 77Kw/105K |
TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) (1984/11 -> 1990/6 ) 85Kw/116K |
TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) (1984/11 -> 1990/6 ) 91Kw/124K |
TOYOTA SOARER Coupe (MZ2_, GZ2_) 3.0 Turbo (1986/9 -> 1991/3 ) 170Kw/231K |
TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 2.0 i Bi-Turbo (1989/8 -> 1993/5 ) 153Kw/208K |
TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 24V (1986/1 -> 1988/8 ) 150Kw/204K |
TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 Turbo (1987/9 -> 1993/4 ) 173Kw/235K |
TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 Turbo (1988/8 -> 1993/5 ) 175Kw/238K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...