SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 612
Új termék
E-2991
24844307026
Sport légszűrő K&N E-2991
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2991
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vonkajší priemer [mm] 148, Vnútorný priemer [mm] 87, Magasság [mm] 219
Használat:
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 TB, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 BiFuel, rok výroby: 2011/12 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 TB, rok výroby: 2011/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2013/11 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 TB, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 TB, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 1.4 TB, rok výroby: 2010/04 -> --/--
ALFA ROMEO, GIULIETTA (940) 2.0 JTDM, rok výroby: 2013/08 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 BiFuel (2011/12 -> 2017/2 ) 88Kw/120K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2010/4 -> ) 120Kw/163K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2010/4 -> ) 125Kw/170K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2010/4 -> ) 88Kw/120K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2010/4 -> 2016/2 ) 85Kw/116K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2011/4 -> ) 77Kw/105K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.4 TB (2014/9 -> ) 110Kw/150K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.6 JTDM (2010/4 -> ) 77Kw/105K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.6 JTDM (2015/2 -> ) 88Kw/120K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 1.6 JTDM (2015/9 -> ) 85Kw/116K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2010/4 -> ) 103Kw/140K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2010/4 -> ) 120Kw/163K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2010/4 -> ) 125Kw/170K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2010/4 -> 2016/2 ) 100Kw/136K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2013/11 -> ) 129Kw/175K |
ALFA ROMEO GIULIETTA (940) 2.0 JTDM (2013/8 -> ) 110Kw/150K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 1.4 (940FXA1A) (2011/4 -> 2016/2 ) 88Kw/120K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 1.4 (940FXB1A) (2011/4 -> ) 125Kw/170K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 1.6 JTDM (940FXD1A) (2011/4 -> 2016/2 ) 77Kw/105K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 2.0 JTDM (940FXE1A) (2011/4 -> 2016/2 ) 125Kw/170K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 2.0 JTDM (940FXL1A) (2013/7 -> 2016/2 ) 103Kw/140K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 2.0 JTDM (940FXQ1A) (2013/8 -> 2016/2 ) 110Kw/150K |
ALFA ROMEO GIULIETTA Box (940_) 2.0 JTDM (940FXV11) (2015/5 -> ) 129Kw/175K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...