-10% Airbox betétek Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145 | race-shop.hu Nagyobb TOP produkt - Made in UK

*60 346

Pipercross

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Május 31.

19.400 Ft‎ áfával

-10%

21.560 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

PX145   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX145

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Alternatív

K&N: E-2640

Ramair: --

Simota: --

Pipercross sport levegőszűrő előnyei :

A hagyományos papírszűrőknél 30% nagyobb légáteresztő képesség

Hosszú élettartam

Újra felhasználható

Tisztítható

Garantált teljesítménynövekedés

Használat:

FIAT, 131 1.3 Mirafiori, 1974/10 -> 1982/12, 48/65kw/k

FIAT, 131 1.3 Mirafiori, 1974/10 -> 1981/09, 40/54kw/k

FIAT, 131 1.6 Super Mirafiori (A), 1979/03 -> 1982/03, 72/98kw/k

FIAT, 131 1.6 Super, 1978/03 -> 1984/01, 71/97kw/k

FIAT, 131 Familiare/Panorama 1.3 Mirafiori (AF), 1975/03 -> 1978/12, 40/54kw/k

FIAT, 131 Familiare/Panorama 1.3 Mirafiori (AF), 1975/03 -> 1982/03, 48/65kw/k

FIAT, 131 Familiare/Panorama 1.6 Super, 1979/12 -> 1981/12, 72/97kw/k

FIAT, 242-SERIE Autobus 1.6, 1975/10 -> 1982/07, 46/63kw/k

FIAT, 242-SERIE Skrinka 1.6, 1975/10 -> 1982/07, 46/63kw/k

FIAT, FIORINO (127) 1050, 1980/01 -> 1987/12, 37/50kw/k

FIAT, FIORINO (147) 1.0, 1986/12 -> 1988/04, 41/56kw/k

FIAT, FIORINO (147) 1.1 60, 1986/11 -> 1988/04, 40/55kw/k

FIAT, FIORINO (147) 1.0, 1980/01 -> 1987/12, 37/50kw/k

FIAT, FIORINO Pick up (147) 1.1, 1987/09 -> 1988/12, 41/56kw/k

FIAT, FIORINO Pick up (147) 1.0, 1982/10 -> 1987/10, 37/50kw/k

FIAT, PANDA (141A_) 900, 1992/04 -> 1996/12, 29/40kw/k

FIAT, PANDA (141A_) 950 4x4, 1983/09 -> 1986/12, 35/48kw/k

FIAT, PANDA (141A_) 900, 1980/10 -> 1994/06, 33/45kw/k

FIAT, PANDA (141A_) 800, 1981/02 -> 1985/12, 25/34kw/k

FIAT, RITMO I (138A) 75 1.3, 1981/01 -> 1982/09, 55/75kw/k

FIAT, RITMO I (138A) 65 1.3, 1978/01 -> 1982/09, 48/65kw/k

FIAT, RITMO I (138A) 60 1.0, 1978/09 -> 1982/09, 44/60kw/k

FIAT, RITMO II (138A) 60 1.1, 1982/10 -> 1987/12, 40/55kw/k

FIAT, RITMO Kabriolet 50 1.3, 1985/10 -> 1987/12, 50/68kw/k

FIAT, UNO (146A/E) 55 1.1, 1983/01 -> 1989/08, 40/54kw/k

FIAT, UNO (146A/E) 45 0.9, 1983/03 -> 1992/09, 33/45kw/k

FIAT, UNO (146A/E) 45 0.9, 1984/02 -> 1988/12, 34/46kw/k

FORD, CAPRI (ECJ) 3000, 1973/01 -> 1973/12, 103/140kw/k

FORD, CAPRI (ECJ) 3000, 1970/01 -> 1971/12, 94/128kw/k

FORD, CAPRI (ECJ) 3000, 1972/01 -> 1972/12, 101/138kw/k

FORD, CAPRI (ECJ) 3000, 1972/08 -> 1974/02, 103/140kw/k

FORD, CAPRI II (GECP) 3.0, 1974/02 -> 1977/12, 101/138kw/k

FORD, CAPRI II (GECP) 3.0, 1974/02 -> 1977/12, 101/138kw/k

FORD, CAPRI III (GECP) 3.0, 1978/01 -> 1981/12, 101/138kw/k

FORD, CORTINA GT, 1962/10 -> 1966/09, 56/76kw/k

FORD, CORTINA Coach GT, 1962/10 -> 1966/09, 56/76kw/k

FORD, CORTINA Estate 1500 GT, 1962/10 -> 1966/09, 56/76kw/k

FORD, GRANADA (GGTL, GGFL) 3.0, 1972/01 -> 1976/02, 101/138kw/k

FORD, GRANADA Break (GGNL) 2.5, 1972/01 -> 1976/02, 88/120kw/k

FORD, GRANADA Break (GGNL) 3.0, 1972/01 -> 1976/02, 101/138kw/k

FORD, GRANADA Kupe (GGCL) 3.0, 1972/01 -> 1976/02, 101/138kw/k

FORD, TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS), 1977/12 -> 1986/10, 46/63kw/k

FORD, TRANSIT Autobus (V_ _) 2.5 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS), 1983/10 -> 1986/10, 50/68kw/k

FORD, TRANSIT Korba/Podvozok (V_ _) 2.5 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS), 1983/10 -> 1986/10, 50/68kw/k

FORD, TRANSIT Korba/Podvozok (V_ _) 2.4 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS), 1977/11 -> 1985/09, 46/62kw/k

FORD, TRANSIT Skrinka (V_ _) 2.5 D (VVL), 1983/10 -> 1986/10, 50/68kw/k

FORD, TRANSIT Skrinka (V_ _) 2.4 D (VVS), 1977/11 -> 1986/10, 46/63kw/k

MITSUBISHI, CELESTE (A7_) 2.0 GSR (A78), 1979/01 -> 1981/06, 77/105kw/k

MITSUBISHI, CELESTE (A7_) 2.0 GSR (A78), 1977/01 -> 1981/06, 71/97kw/k

MITSUBISHI, CELESTE (A7_) 2.0 GSR (A78), 1975/10 -> 1981/06, 66/90kw/k

SEAT, IBIZA I (021A) 0.9, 1986/08 -> 1993/05, 32/44kw/k

SEAT, IBIZA I (021A) 0.9, 1990/08 -> 1993/05, 29/40kw/k

SEAT, MARBELLA (28) 0.9 KAT, 1990/01 -> 1996/11, 29/40kw/k

SEAT, MARBELLA (28) 0.9, 1987/01 -> 1993/12, 29/40kw/k

SEAT, MARBELLA (28) 0.8, 1986/08 -> 1993/12, 25/34kw/k

SEAT, MARBELLA Skrinka (028A) 0.9 KAT, 1987/01 -> 1993/12, 29/40kw/k

SEAT, MARBELLA Skrinka (028A) 0.9, 1987/01 -> 1993/12, 29/40kw/k

SEAT, MARBELLA Skrinka (028A) 0.8, 1987/01 -> 1993/12, 25/34kw/k

SEAT, TERRA (24) 0.9, 1987/02 -> 1996/12, 29/40kw/k

SEAT, TERRA (24) 0.9 KAT, 1992/02 -> 1994/12, 29/40kw/k

SEAT, TERRA Skrinka (024A) 0.9, 1987/01 -> 1995/12, 29/40kw/k

SEAT, TERRA Skrinka (024A) 0.9 KAT, 1990/01 -> 1995/12, 29/40kw/k

TOYOTA, CAMRY Liftback (_V1_) 1.8, 1983/02 -> 1986/10, 66/90kw/k

TOYOTA, CAMRY limuzina (_V1_) 1.8, 1983/02 -> 1986/10, 66/90kw/k

TOYOTA, CARINA (TA1_) 1.6 (TA12), 1973/05 -> 1978/03, 58/79kw/k

TOYOTA, CARINA (TA1_) 1.6, 1976/02 -> 1978/03, 55/75kw/k

TOYOTA, CARINA (TA1_) 1.6, 1975/10 -> 1978/03, 63/86kw/k

TOYOTA, CARINA (TA4L, TA6_L) 1.8, 1978/01 -> 1983/05, 57/78kw/k

TOYOTA, CARINA (TA4L, TA6_L) 1.8 XE, 1981/08 -> 1983/09, 62/84kw/k

TOYOTA, CARINA (TA4L, TA6_L) 1.6 (TA4L, TA60L), 1978/01 -> 1983/09, 55/75kw/k

TOYOTA, CARINA (TA4L, TA6_L) 1.8, 1982/01 -> 1983/09, 63/86kw/k

TOYOTA, CARINA Station Wagon (TA4K, TA6K) 1.8, 1982/08 -> 1982/12, 57/78kw/k

TOYOTA, CARINA Station Wagon (TA4K, TA6K) 1.6 (TA4K, TA60LG), 1978/04 -> 1983/09, 55/75kw/k

TOYOTA, CARINA Station Wagon (TA4K, TA6K) 1.6 (TA4K), 1981/03 -> 1982/01, 54/73kw/k

TOYOTA, CELICA (RA2_, TA2_) 1.6 LT (TA2), 1976/02 -> 1978/03, 55/75kw/k

TOYOTA, CELICA (RA2_, TA2_) 1.6 GT (TA2, TA22), 1974/12 -> 1978/03, 79/107kw/k

TOYOTA, CELICA (RA2_, TA2_) 1.6 ST (TA2, TA22), 1973/05 -> 1978/03, 63/86kw/k

TOYOTA, CELICA (RA2_, TA2_) 1.6 LT (TA22), 1973/05 -> 1978/03, 58/79kw/k

TOYOTA, COROLLA (_E7_) 1.6 (TE71), 1982/10 -> 1983/09, 55/75kw/k

TOYOTA, COROLLA sikma zadna cast (KE, TE) 1.6, 1976/09 -> 1980/01, 62/84kw/k

TOYOTA, COROLLA sikma zadna cast (KE, TE) 1.6, 1976/09 -> 1980/01, 54/73kw/k

TOYOTA, COROLLA sikma zadna cast (_E7_) 1.6 (TE71), 1979/09 -> 1983/05, 54/73kw/k

TOYOTA, COROLLA sikma zadna cast (_E7_) 1.6 (TE71), 1979/09 -> 1983/05, 63/86kw/k

TOYOTA, COROLLA sikma zadna cast (_E7_) 1.6 (TE71), 1979/09 -> 1983/05, 55/75kw/k

TOYOTA, HILUX II Pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_), 1987/01 -> 1989/12, 69/94kw/k

TOYOTA, HILUX II Pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) 1.8 (YN85_, YN90_), 1988/08 -> 1994/07, 61/83kw/k

Tisztítási útmutató :

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...