*259 640

FORGE Motorsport

High Flow Szelep Audi RS3 8V és TTRS 8S modellekhez

FORGE Motorsport - Ez a szelepsor a 8P alvázas RS3-ashoz forgalmazott FMARSDV szelep továbbfejlesztése. Azok számára fejlesztettük ki, akik már tuningolták vagy tervezik tuningolni a 8S alvázas Audi TTRS vagy 8V alvázas Audi RS3-asukat 450 LE feletti teljesítményre.

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Május 14.

233.840 Ft‎ áfával

FMDV7   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

High Flow Szelep Audi RS3 8V és TTRS 8S modellekhez

High Flow Szelep Audi RS3 8V és TTRS 8S modellekhez

FORGE Motorsport - Ez a szelepsor a 8P alvázas RS3-ashoz forgalmazott FMARSDV szelep továbbfejlesztése. Azok számára fejlesztettük ki, akik már tuningolták vagy tervezik tuningolni a 8S alvázas Audi TTRS vagy 8V alvázas Audi RS3-asukat 450 LE feletti teljesítményre.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

High Flow Szelep Audi RS3 8V és TTRS 8S modellekhez

High Flow Szelep Audi RS3 8V és TTRS 8S modellekhez

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

FORGE Motorsport - Ez a szelepsor a 8P alvázas RS3-ashoz forgalmazott FMARSDV szelep továbbfejlesztése. Azok számára fejlesztettük ki, akik már tuningolták vagy tervezik tuningolni a 8S alvázas Audi TTRS vagy 8V alvázas Audi RS3-asukat 450 LE feletti teljesítményre.

Ez a szelepsor a 8P alvázas RS3-asokhoz forgalmazott FMARSDV szelep továbbfejlesztése. Azok számára fejlesztettük ki, akik már tuningolták vagy tervezik tuningolni a 8S alvázas Audi TTRS vagy 8V alvázas Audi RS3-asukat 450 lóerő feletti teljesítményre. Az Audi úgy látta jónak, hogy nem változtatta meg az eredeti szelep kialakítását az előző RS3-ashoz képest, így ugyanazok a problémák az új 8V-s alvázra is átkerültek, nevezetesen megfigyelték, hogy a 450 lóerő feletti autók véletlenszerűen hibákat kaptak a nem működő szolenoid szelep miatt. Míg a szelep a terveknek megfelelően működik, a 450 lóerőhöz szükséges lökettérfogatszint mellett a szelep nem tudta megmozgatni a szükséges légmennyiséget, így az ECU túl nagy pozitív lökést látott a MAP-értékekben a sebességváltások között, és azt feltételezte, hogy a szelep nem működik megfelelően.

Alaposan megvizsgáltuk ezt a problémát, és megállapítottuk, hogy nincs igazi megoldás erre a problémára, mivel a szelep számára kialakított lyuk mérete túl kicsi a széria könyökcsőben. Úgy döntöttünk, hogy újratervezzük és legyártjuk a saját könyökünket, amely sokkal nagyobb DV-nyílást tesz lehetővé, ami viszont lehetővé teszi egy nagyobb szelep felszerelését, hogy kihasználhassuk annak előnyeit. Javítottunk a könyök belső áramlásán is, és megszüntettük a szelepen belüli korlátozást. Az Audi megváltoztatta a könyök kialakítását, hogy más fojtószelep testet alkalmazzon, így a mi kialakításunk is megváltozott.

*Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez NEM illeszkedik a 2019-es motor DNWA-hoz

Mivel ennek a motornak a motorvezérlése MAP-alapú, nem pedig MAF-alapú, ami sok más Audi motorral ellentétben nem jellemző, a készletbe beépítettük azt a lehetőséget is, hogy a szelep keringtető szelepként vagy légköri kiürítéssel/fúvással is működjön.

A szelephez tartozó szervizkészletet itt találja meg

Egy korszerűsített fehér rugó itt található

MárkaModelGeneráció
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On
AudiTTRSMk3 8S (2014-)

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Kategóriák

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...