Értesítjük vásárlóinkat, hogy 2024.4.19-én ügyfélszolgálatunk szünetel. Kérjük, szükség esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben!
Szállítás ingyenes Peugeot Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt) | race-shop.hu Nagyobb

*259 742

FORGE Motorsport

Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt)

FORGE Motorsport - Az FMDVMCS egy szendvics típusú adapter, amely a meglévő elektromos szolenoid és a turbófeltöltő háza közé illeszkedik a BMW Mini Cooper S N14 motorok 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbós motorok, mint a 207 és GTI , 307, 308 és Citroen DS3 , 208 GTI, 307, 308 és a Peugeot 1.6 turbós motorok.

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Május 14.

46.330 Ft‎ áfával

FMDVMCS   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt)

Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt)

FORGE Motorsport - Az FMDVMCS egy szendvics típusú adapter, amely a meglévő elektromos szolenoid és a turbófeltöltő háza közé illeszkedik a BMW Mini Cooper S N14 motorok 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbós motorok, mint a 207 és GTI , 307, 308 és Citroen DS3 , 208 GTI, 307, 308 és a Peugeot 1.6 turbós motorok.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt)

Lefujószelep Adapter N14 motorhoz Mini, Peugeot, Citroen DS3 (Csak 2016 előtt)

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

FORGE Motorsport - Az FMDVMCS egy szendvics típusú adapter, amely a meglévő elektromos szolenoid és a turbófeltöltő háza közé illeszkedik a BMW Mini Cooper S N14 motorok 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbós motorok, mint a 207 és GTI , 307, 308 és Citroen DS3 , 208 GTI, 307, 308 és a Peugeot 1.6 turbós motorok.

Az FMDVMCS egy szendvics típusú adapter, amely a meglévő elektromos szolenoid és a turbófeltöltő háza közé illeszkedik a BMW Mini Cooper S N14 motorok 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbómotorok, mint a 207 és GTI , 208 GTI, 307, 308 és Citroen DS3 motorok esetében..

Ezeknél a motoroknál a turbófeltöltő házába építettek be egy bypass-berendezést. Ez lehetővé teszi, hogy a töltőlevegő a turbófeltöltő körül a feltöltő oldalról visszaáramoljon a szívóoldalra. Ez a keringtetési útvonal a motorvezérlésből a turbófeltöltő házára szerelt mágnesszelephez csatlakoztatott elektromos kapcsolattal nyílik és záródik. Ahogy gyorsítasz, a turbófeltöltő lapátjai forognak, és a feltöltőnyomás megnő, szó szerint a motor hengerekbe fújva. Majd amikor sebességet vált, egy pillanatra leveszi a lábát a gázpedálról, kiválasztja a következő fokozatot, és ismét gyorsít. Ahogy leveszi a lábát a gázpedálról, a motor gázszelepe bezárul. A probléma itt az, hogy a folyamat során a turbó még mindig forog, és a lökettérfogatnyomás, amit termel, nem tud hová menni. (Ez kicsit olyan, mintha a hajszárító fölé tennéd a kezed, hogy a levegő ne tudjon kijutni) Ami ezen a ponton történik, az az, hogy a turbó elkezd leállni, a forgó lapátok lelassulnak (sok feszültséget okozva) és a lökettérfogatnyomás lecsökken. Amikor a gázpedál lenyomásával újra kinyitja a fojtószelepet (nagyobb teljesítményt követelve), a turbó elvesztette a lendületét, a feltöltőnyomást, és szünet vagy "késleltetés" következik be, mielőtt a motor ismét a szükséges teljesítményt produkálja..

A teljesítménycsökkenés és a turbó terhelésének leküzdésére egy visszavezető vagy terelőszelepet használnak. A Mininél, amikor a fojtószelep bezárul, a motorvezérlés megnyitja a turbó körüli visszavezető utat. Ez alternatív útvonalat biztosít a töltőlevegőnek, és lehetővé teszi, hogy a turbófeltöltő tovább pörögjön, így az újbóli gyorsításkor nincs "késés" vagy várakozási idő. Ez a rendszer jól működik, és szinte minden járműgyártó alkalmazza a turbófeltöltős benzinmotoroknál. A rendszer egyetlen hátránya, hogy a turbófeltöltő hőt termel (a turbóból távozó forró levegőt egy intercooleren keresztül vezetve hűtik, mielőtt a motorba kerülne). Minél hűvösebb a levegő, annál nagyobb a teljesítmény). A forró levegő visszavezetésével a turbó szívóoldalára a hőmérséklet megemelkedik. Itt játszik szerepet a Blow Off vagy Dump szelep. Azzal, hogy a töltőlevegőt a légkörbe engedi, ahelyett, hogy visszavezetné, nem növeli a beszívott levegő hőmérsékletét, de lehetővé teszi, hogy a turbó tovább pörögjön. A legtöbb járműgyártó számára elfogadhatatlan mellékhatás a szelep által keltett zaj.

Az FMDVMCS-nek a meglévő mágnesszelep és a turbóház közé történő felszerelésével (ehhez mindössze 3 csavar eltávolítása szükséges) a levegő a légkörbe kerül, ahelyett, hogy visszavezetné. Meg kell jegyezni, hogy a motorvezérlés is ezt a szelepet használja a motor teljesítményének csökkentésére, ha szükséges. Erre példa a (DSC) dinamikus menetstabilizáló rendszer. Bár ezt általában nem hallja, de ha egy fúvóadapter van felszerelve, hallhatja, hogy a DSC működésekor (például túl gyorsan haladva egy kanyarban) a levegő kiszorul.

A csomag tartalma:
1 x FMDVMCS Adapter
3 x Hüvelyes csavarok
1 x Utasítások
1 x Forge Matrica

Annak érdekében, hogy a járművéhez megfelelő szelepet vásárolja meg, kérjük, rendelés előtt tekintse meg az alábbi illeszkedési táblázatot..

Termék kódIlleszkedés
FM207VLefújószelep N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RLefújószelep N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSLefujószelep Adapter Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ALefújózelep N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ALefújózelep N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

Ez a termék csak megmunkált ötvözött kivitelben kapható.

N14 Engine Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

MárkaModelGeneráció
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Kategóriák

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...