SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*1264
Első felső toronycsapágy: upside down „fejen álló alumínium felső toronycsapágy
Hátsó felső toronycsapágy: alumínium felső csapágyak (Unibal).
Első rugó alap keménysége: 7kg / mm.
Hátsó rugó alap keménysége: 5kg / mm
Új termék
Első felső toronycsapágy: upside down „fejen álló alumínium felső toronycsapágy
Hátsó felső toronycsapágy: alumínium felső csapágyak (Unibal).
Első rugó alap keménysége: 7kg / mm.
Hátsó rugó alap keménysége: 5kg / mm
A BC Racing RM sorozatot professzionális és versenyképes felhasználásra tervezték.
Fordított rögzítés (upside down) elöl és a hátsó tengelyen is (járműtől függően). Az RM sorozat a BR sorozat összes előnye és a fordított lengéscsillapítók további előnyeit kínálja.
Előnyei a fordított csillapítóknak:
A rugózás nélküli súly csökkentése növeli a tapadást és ezáltal a tapadást. A tengely kevesebb rugózás nélküli súlya javítja az autó viselkedését egyenetlen felületeken.
A hangcsillapító olajára és gázára ható hő csökkentése a hangtompító test és a hőforrás (például fékek) közötti nagyobb távolság miatt.
-Fordított csapágy rögzítés.
-30 opció a lengéscsillapító keménységi beállításához.
-Rögzített alumínium felső csapágy.
- Az MC phearson felfüggesztéssel rendelkező modelleknél az eltérítés beállításához.
- A talaj magasságának beállítása a lengőkar alsó anyájával (a magasság megváltoztatása nem nyomja meg a rugót és megváltoztatja a csappantyúk mozgásának pályáját).
- Állítsa be a rugó előfeszítését a felső anyával.
- Lehetőség a rugók különböző keménységének megválasztására.
- Minőségi porfogó a lengéscsillapítók védelmére.
-Minőségi korrózióvédelem.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Első felső toronycsapágy: upside down...