*259 687

FORGE Motorsport

Olajlecsapató készlet VW Golf MK7 GTI / Audi S3 számára

FORGE Motorsport - A Golf Mk5 és a Golf Mk6 számára készült tuskófogó készletünk sikerét követően örömmel mutatjuk be a Golf Mk7R és az Audi S3.2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC legújabb készletünket. 2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Április 19.

206.180 Ft‎ áfával

  

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Olajlecsapató készlet VW Golf MK7 GTI / Audi S3 számára

Olajlecsapató készlet VW Golf MK7 GTI / Audi S3 számára

FORGE Motorsport - A Golf Mk5 és a Golf Mk6 számára készült tuskófogó készletünk sikerét követően örömmel mutatjuk be a Golf Mk7R és az Audi S3.2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC legújabb készletünket. 2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Olajlecsapató készlet VW Golf MK7 GTI / Audi S3 számára

Olajlecsapató készlet VW Golf MK7 GTI / Audi S3 számára

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

FORGE Motorsport - A Golf Mk5 és a Golf Mk6 számára készült tuskófogó készletünk sikerét követően örömmel mutatjuk be a Golf Mk7R és az Audi S3.2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC legújabb készletünket. 2.0 tsi Ea888 gen 3B CZPC

A Golf Mk5 és a Golf Mk6 számára készült tuskófogó készletünk sikere után örömmel mutatjuk be a Golf Mk7R és az Audi S3 számára készült legújabb készleteink egyikét..

Kiemelt információk

  • Teljes készlet beszerelés letölthető lépésről lépésre útmutatóval
  • 0.4L kapacitás*
  • Hőmérséklet-tartomány: -54°C és +150°C között (-65°F és 300°F között)
  • A mellékelt lefolyócsap megkönnyíti az ürítést
  • Mérőpálca az egyszerű szintellenőrzéshez.
  • Az optimális légzés érdekében a pipettapálca szintje 0,4 liter alá van beállítva.
  • Kompatibilis a motorburkolattal, így a beszerelést követően a helyén maradhat
  • Kiváló minőségű, rozsdamentes acél csövek fekete fonással
  • A csövek ellenállnak a nyomástágulásnak és a vákuum összeomlásának
  • A felhasznált csővég-szerelvények kompatibilisek az OEM csatlakozókkal.
  • A csövek belső csöve antisztatikus, sima, üzemanyagálló nitrilgumiból készült.
  • A cső külső burkolata megerősített rozsdamentes acélhuzalból készült, amely részleges belső fonásból és teljes burkolatú külső fonásból áll..
  • Nem kell módosítania semmilyen eredeti berendezést, ami azt jelenti, hogy ez a készlet teljesen visszafordítható..

A házon belüli tesztek bebizonyították, hogy olajlecsapató tartályaink segíthetnek a motor légzésében és hatékonyabb működésében a szénfelhalmozódás csökkentésével.

Minden tulajdonosnak ajánljuk, hogy komolyan fontolja meg ezt a terméket, nemcsak akkor, ha a jármű teljesítményének növelését tervezi, hanem a jármű motorjának hatékonyságának meghosszabbítása érdekében is.

Tudván, hogy ez egy szervizelhető alkatrész, amelyet alkalmanként ki kell üríteni (az időtartam a használat függvényében változik), a lehető legfelhasználóbarátabbá akartuk tenni. Ez a gondolatmenet vezetett minket a leeresztőcsap és az olajmérő pálca beépítéséhez, és miután különböző változatokat próbáltunk ki, nagyon elégedettek vagyunk az egyszerű, mégis hatékony megoldással.

A vállalkozásban rejlő több mint 35 éves tudást felhasználva azon dolgoztunk, hogyan lehet a szalonképes és rendezett esztétikát a funkcionalitással és a megbízhatósággal ötvözni. Ennek eredményeképpen egy antisztatikus, sima, üzemanyagálló, nitrilgumiból készült belső csőből és egy megerősített, rozsdamentes acélból készült, fekete, drótfonatos külső burkolatból álló vezeték jött létre. A rozsdamentes acél külső rétege egy részleges belső fonatból és egy teljesebb külső fonatból áll, ami azt jelenti, hogy nem befolyásolja a vákuum összeomlása vagy a nyomástágulás..

Ahhoz, hogy a felfogókanna a lehető legjobban működjön, a fonott vezetékeknek a motor olyan alkatrészeinek közelében kellett lenniük, amelyek az autó futása közben jelentősen felmelegednek. Ezt úgy oldjuk meg, hogy hőálló burkolatot szerzünk be, és úgy helyezzük el, hogy a lehető legnagyobb védelmet nyújtsa. Ez nem csak azt jelenti, hogy az egész készlet egy világosan meghatározott -54°C és +150°C (-65°F és +300°F) közötti hőmérséklet-tartományban működik, hanem azt is lehetővé teszi, hogy a motorburkolat a beszerelés után a helyén maradjon, ahelyett, hogy véglegesen le kellene szerelni azt..

MárkaModelGeneráció
AudiS32.0 TSI (8V Chassis)
VolkswagenGolfMK7.5 > GTI 
VolkswagenGolfMK7.5 > R
VolkswagenGolfMK7 > GTI
VolkswagenGolfMK7 > R
VolkswagenPoloGTI 2.0 2018-2020 AW Chassis

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team Rally Dakar 2024

Büszke beszállítója vagyunk a Loprais Praga Team-nek!
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...