Szállítás ingyenes Sport levegőszűrő készlet K&N Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662 | race-shop.hu Nagyobb

*60 977

K&N

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662

Légszűrő szett K&N CITROEN MINI PEUGEOT

Új termék

121.450 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662

Légszűrő szett K&N CITROEN MINI PEUGEOT

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0662

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

57-0662   

Légszűrő szett K&N CITROEN MINI PEUGEOT
A K&N Direktszűrő rendszerek nagy átfolyású kúpos szűrővel rendelkeznek és a gyári felfogatásal van rögzítve. A nagyobb szűrő nagyobb légáramlást biztosít, mint a betétszűrő mivel ezt nem az air box mérete határozza meg. A szűrő felfogja és megőrzi a szennyeződéseket, ezáltal meghosszabbítja a karbantartási ciklust a tisztítás előtt. (100 000 mérföld). A K&N Direktszűrő rendszerek hővédő pajzzsal vannak ellátva melynek célja a beszívott levegő hőmérsékletének csökkentése, ami növeli a teljesítményt. A szűrő közvetlenül csatlakoztatva van a légtömegmérőre vagy a fojtószelephez, vagy közvetetten egy speciálisan tervezett szűrővezeték-készleten keresztül a motorhoz. Minden adapter kiváló minőségű anyagokból,például acélból, alumíniumból vagy megerősített nejlonból készült, ami hosszú élettartamot biztosít.
  • A gyártó garantálja a teljesítmény növekedést és a jobb gyorsulást. 
  • Egyenes csere az OEM szűrő es Airbox helyett.
  • A levegőszűrő mosható és újrahasználható
  • Million Mile Limited Warranty®
  • Egyszerű telepítés, általában 90 perc alatt
  • Konkrét autótípushoz tervezték.
Használat:

CITROEN, BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90, 2010/07 -> --/--, 68/92kw/k

CITROEN, BERLINGO (B9) 1.6 HDi 75, 2008/04 -> --/--, 55/75kw/k

CITROEN, BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90, 2008/04 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110, 2008/04 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, BERLINGO (MF) 1.6 HDI 75 (MF9HW), 2005/07 -> --/--, 55/75kw/k

CITROEN, BERLINGO (MF) 1.6 HDI 110, 2005/08 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, BERLINGO (MF) 1.6 HDI 90 (MF9HX), 2005/07 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, BERLINGO Korba/Podvozok (B9) 1.6 HDi 90, 2008/04 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, BERLINGO Skrinka (B9) 1.6 HDi 75, 2008/04 -> --/--, 55/75kw/k

CITROEN, BERLINGO Skrinka (B9) 1.6 HDi 110, 2008/04 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, BERLINGO Skrinka (B9) 1.6 HDi 90, 2008/04 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, BERLINGO Skrinka (M_) 1.6 HDI 75 (MB9HW), 2005/07 -> --/--, 55/75kw/k

CITROEN, BERLINGO Skrinka (M_) 1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX), 2005/07 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C2 (JM_) 1.6 HDi, 2005/09 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C3 I (FC_) 1.6 16V HDi, 2005/10 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C3 I (FC_) 1.6 16V HDi, 2005/09 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C3 II 1.6 HDi 90, 2009/11 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C3 Picasso 1.6 HDi, 2009/02 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C3 Picasso 1.6 HDi, 2009/02 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 HDi, 2006/10 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C4 I (LC_) 1.6 HDi, 2004/11 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C4 I (LC_) 1.6 HDi, 2004/11 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C4 Kupe (LA_) 1.6 HDi, 2004/11 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C4 Kupe (LA_) 1.6 HDi, 2004/11 -> --/--, 66/90kw/k

CITROEN, C4 Picasso I (UD_) 1.6 HDi, 2007/02 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C4 limuzina 1.6 HDi, 2006/07 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB), 2004/09 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C5 II Break (RE_) 1.6 HDi (RE8HZB), 2004/09 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C5 III (RD_) 1.6 HDi, 2008/02 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, C5 III Break (TD_) 1.6 HDi, 2008/02 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 2004/05 -> --/--, 80/109kw/k

CITROEN, XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, 2005/09 -> --/--, 66/90kw/k

MINI, MINI (R56) Cooper D, 2007/03 -> --/--, 80/109kw/k

MINI, MINI CLUBMAN (R55) Cooper D, 2007/10 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 2006/02 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, 2006/02 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 207 CC (WD_) 1.6 HDi, 2007/02 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 2007/06 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 2007/06 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 2009/11 -> --/--, 68/92kw/k

PEUGEOT, 207 SW (WK_) 1.6 HDi, 2009/08 -> --/--, 82/112kw/k

PEUGEOT, 207 Van 1.6 HDi, 2007/04 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 2009/12 -> --/--, 82/112kw/k

PEUGEOT, 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 2009/11 -> --/--, 68/92kw/k

PEUGEOT, 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 2007/09 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 308 (4A_, 4C_) 1.6 HDi, 2007/09 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, 308 CC 1.6 HDi, 2009/06 -> --/--, 82/112kw/k

PEUGEOT, 308 SW 1.6 HDi, 2009/12 -> --/--, 82/112kw/k

PEUGEOT, 308 SW 1.6 HDi, 2007/09 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, 308 SW 1.6 HDi, 2007/09 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, 308 SW 1.6 HDi, 2009/11 -> --/--, 68/92kw/k

PEUGEOT, PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75, 2006/02 -> --/--, 55/75kw/k

PEUGEOT, PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 90, 2006/02 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, PARTNER Skrinka 1.6 HDi, 2008/04 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, PARTNER Skrinka 1.6 HDi 16V, 2008/04 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, PARTNER Skrinka 1.6 HDi, 2008/04 -> --/--, 55/75kw/k

PEUGEOT, PARTNER Skrinka (5) 1.6 HDi 90, 2006/02 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, PARTNER Skrinka (5) 1.6 HDi 75, 2006/02 -> --/--, 55/75kw/k

PEUGEOT, PARTNER Tepee 1.6 HDi, 2008/04 -> --/--, 80/109kw/k

PEUGEOT, PARTNER Tepee 1.6 HDi 16V, 2008/04 -> --/--, 66/90kw/k

PEUGEOT, PARTNER Tepee 1.6 HDi, 2008/04 -> --/--, 55/75kw/k

"

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

"

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...