Szállítás ingyenes Sport levegőszűrő készlet K&N Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1 | race-shop.hu Nagyobb

*60 989

K&N

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1

Légszűrő szett K&N NISSAN RENAULT

Új termék

106.270 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1

Légszűrő szett K&N NISSAN RENAULT

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1

Direktszűrő rendszer K&N 57i series, 57-0676-1

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

57-0676-1   

Légszűrő szett K&N NISSAN RENAULT
A K&N Direktszűrő rendszerek nagy átfolyású kúpos szűrővel rendelkeznek és a gyári felfogatásal van rögzítve. A nagyobb szűrő nagyobb légáramlást biztosít, mint a betétszűrő mivel ezt nem az air box mérete határozza meg. A szűrő felfogja és megőrzi a szennyeződéseket, ezáltal meghosszabbítja a karbantartási ciklust a tisztítás előtt. (100 000 mérföld). A K&N Direktszűrő rendszerek hővédő pajzzsal vannak ellátva melynek célja a beszívott levegő hőmérsékletének csökkentése, ami növeli a teljesítményt. A szűrő közvetlenül csatlakoztatva van a légtömegmérőre vagy a fojtószelephez, vagy közvetetten egy speciálisan tervezett szűrővezeték-készleten keresztül a motorhoz. Minden adapter kiváló minőségű anyagokból,például acélból, alumíniumból vagy megerősített nejlonból készült, ami hosszú élettartamot biztosít.
  • A gyártó garantálja a teljesítmény növekedést és a jobb gyorsulást. 
  • Egyenes csere az OEM szűrő es Airbox helyett.
  • A levegőszűrő mosható és újrahasználható
  • Million Mile Limited Warranty®
  • Egyszerű telepítés, általában 90 perc alatt
  • Konkrét autótípushoz tervezték.
Használat:

NISSAN, NOTE (E11) 1.5 dCi, 2006/03 -> --/--, 63/86kw/k

NISSAN, NOTE (E11) 1.5 dCi, 2010/09 -> --/--, 66/90kw/k

NISSAN, NOTE (E11) 1.5 dCi, 2006/03 -> --/--, 50/68kw/k

NISSAN, NOTE (E11) 1.5 dCi, 2008/07 -> --/--, 76/103kw/k

NISSAN, QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 1.5 dCi, 2008/07 -> --/--, 76/103kw/k

NISSAN, QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 1.5 dCi, 2010/11 -> --/--, 81/110kw/k

NISSAN, QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 1.5 dCi, 2007/02 -> --/--, 78/106kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0H), 2008/02 -> --/--, 78/106kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR1C, KR1N), 2008/02 -> --/--, 76/103kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0F), 2008/02 -> --/--, 63/86kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0G), 2008/02 -> --/--, 50/68kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 2010/02 -> --/--, 48/65kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 2010/08 -> --/--, 55/75kw/k

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 2010/08 -> --/--, 65/88kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H), 2005/06 -> --/--, 78/106kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K), 2006/09 -> --/--, 102/139kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 2005/05 -> --/--, 48/65kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17), 2005/06 -> --/--, 63/86kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C), 2005/06 -> --/--, 76/103kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 2010/08 -> --/--, 65/88kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 2010/08 -> --/--, 55/75kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G), 2005/06 -> --/--, 50/68kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 2007/11 -> --/--, 60/82kw/k

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 2005/06 -> --/--, 47/64kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 CVT (KZ0G, KZ1P), 2009/05 -> --/--, 103/140kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 TCe, 2012/09 -> --/--, 140/190kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 TCe, 2012/09 -> --/--, 162/220kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 TCe (KZ0K, KZ1T), 2008/11 -> --/--, 132/180kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.6 16V (KZ0U, KZ1B, KZ1U), 2009/05 -> --/--, 81/110kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.6 16V (KZ0H), 2009/05 -> --/--, 74/101kw/k

RENAULT, MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.6 16V Bifuel (KZ03), 2008/11 -> --/--, 81/110kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 CVT (DZ0G, DZ1E), 2009/05 -> --/--, 103/140kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 TCe 220, 2013/11 -> --/--, 162/220kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 TCe, 2012/06 -> --/--, 140/190kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K), 2008/11 -> --/--, 132/180kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 R.S., 2008/11 -> --/--, 195/265kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N), 2009/05 -> --/--, 184/250kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 1.6 16V (DZ0U, DZ1B, DZ1H), 2008/11 -> --/--, 81/110kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 1.6 16V (DZ0H), 2008/11 -> --/--, 74/101kw/k

RENAULT, MEGANE III Kupe (DZ0/1_) 1.6 16V Bifuel (DZ03, DZ1Y), 2008/11 -> --/--, 81/110kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 2.0 TCe 220, 2013/11 -> --/--, 162/220kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 2.0 TCe, 2012/06 -> --/--, 140/190kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 2.0, 2011/01 -> --/--, 105/143kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 2.0 CVT (BZ0G, BZ1P), 2009/02 -> --/--, 103/140kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 2.0 TCe (BZ0K), 2008/11 -> --/--, 132/180kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 1.6 16V (BZ1B, BZ1H), 2008/11 -> --/--, 81/110kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 1.6 16V (BZ0H), 2008/11 -> --/--, 74/101kw/k

RENAULT, MEGANE III sikma zadna cast (BZ0_) 1.6 16V Bifuel (BZ03), 2008/11 -> --/--, 81/110kw/k

"

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

"

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...