*150 901

ECU Master

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK Az egyedi „önálló” vezérlőegységek, a modern motor vezérlők között. Az EMU BLACK az Ecumaster által tanúsított EMU rendszer utódja. A termék középpontjában a versenyautók, a széria autók, motorkerékpárok, csónakok és helyhez kötött alkalmazások állnak. Az EMU Black kifinomultabb "drive-by-wire" megoldásokkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a fojtószelep-vezérlők széles körű vezérlését, valamint egy fejlett megbízhatósági algoritmussal biztosítják a vezérlést (CAN adatfolyamok).

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Május 1.

466.880 Ft‎ áfával

RS-EMU-BLACK   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK Az egyedi „önálló” vezérlőegységek, a modern motor vezérlők között. Az EMU BLACK az Ecumaster által tanúsított EMU rendszer utódja. A termék középpontjában a versenyautók, a széria autók, motorkerékpárok, csónakok és helyhez kötött alkalmazások állnak. Az EMU Black kifinomultabb "drive-by-wire" megoldásokkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a fojtószelep-vezérlők széles körű vezérlését, valamint egy fejlett megbízhatósági algoritmussal biztosítják a vezérlést (CAN adatfolyamok).

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Ecumaster EMU BLACK Az egyedi „önálló” vezérlőegységek, a modern motor vezérlők között. Az EMU BLACK az Ecumaster által tanúsított EMU rendszer utódja. A termék középpontjában a versenyautók, a széria autók, motorkerékpárok, csónakok és helyhez kötött alkalmazások állnak. Az EMU Black kifinomultabb "drive-by-wire" megoldásokkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a fojtószelep-vezérlők széles körű vezérlését, valamint egy fejlett megbízhatósági algoritmussal biztosítják a vezérlést (CAN adatfolyamok).

Az eszköz jellemzői:

 

ÁLTALÁNOS:

  • Üzemi hőmérséklet tartomány: AECQ100 GRADE2 (-40 és + 105 ° C)
  • Gyenge áramvédelem: IGEN (beépített)
  • Feszültségtartomány: 6–22 V (átmeneti ellenállás az ISO 7637 szerint)
  • Ház: IP 65, alumíniumból, CNC technológiában, az Ecumaster kivitel szerint
  • Méretek (mm), tömeg (g): 150 x 72 x 31 390
  • Csatlakozótípusok: 1x24, 1x39 FCI az autóipari specifikációkban
  • Kommunikáció a PC-vel: USB (Windows PC kliensen keresztül), gyári, CAN-Bus

 


TELJESÍTMÉNY:

  •  injektorok: 8 (védett 5A, alsó rész)
  •  Gyújtás: 6 (védett 15A, (passzív és aktív tekercs működés)
  •  Aux: 6 (rögzített 5A, alsó oldal)
  •  Aux: „Full bridge” 7A-ig, önálló kimenetként vagy 2 x H-Bridges használható
  •  Wbo fűtőelem: 5A-ig védett (alul)

 

BEMENET:

  • 9 analóg bemenet 10 bites felbontással, 0 - 5 V (védett)
  • 2 EGT bemenet (K típusú hőelem)
  • 2 kopogásérzékelő bemenet
  • Lambda szonda: LSU 4.2, LSU 4.9 vagy keskeny sávú szonda
  • 3 gyújtásbemenet (elsődleges, 2 henger) Hall / VR (a szoftverben meghatározva)
  • 1 járműsebesség-érzékelő bemenet (Hall / VR)
  • 1 Flex Fuel érzékelő bemenete
  • 3 kapcsolóbemenet (földre kapcsolva)

 

TÁMOGATOTT SZENZOROK:

  •  Hőmérsékletek: IAT, CLT, olajhőmérséklet, váltakozó hőmérséklet.
  • Nyomás: olaj, üzemanyag (meghatározott tulajdonságok), légkondicionáló nyomás
  • Lambda: LSU 4.2 (beépített vezérlő), 4.9 (beépített vezérlő), keskeny sávú szonda vagy külső szélessávú vezérlő
  • Sebesség: járműsebesség-érzékelő (VR / HALL), sebességmérő (érzékelő vagy számítás)

 


Gyújtáskapcsoló:

  • Gyújtási kimenetek: 6 (passzív és aktív tekercsekhez - a szoftver meghatározható)
  • Támogatott : N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru, Nissan, Lotus Elise, Audi, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
  • Gyújtási szögek táblázata: 2 táblázat 16x20 (terhelés x sebesség), felbontás 0,5 fok
  • Hengerenkénti gyújtáskorrekció: Igen
  • A tekercs betöltési idejének korrekciója a töltési feszültségtől függően: IGEN, a tekercsek a kliensben vannak megadva
  •  Egyéb javítások: CLT, IAT, TPS vs. MAP, nitrogén, inaktivitás, kopogás, LC, üreges határoló, ALS, lapos műszak, időzítők, Acc. Gazdagítás

 

Üzemanyag:

  • Befecskendezők: Akár 8 nagy ellenállású befecskendező (teljes sorrendben)
  • Befecskendezési szög beállítása: 0-720 fok
  • Töltési feszültség korrekció: IGEN, testreszabott injektor típusok
  • Üzemanyag-stratégiák: VE "sebesség sűrűség" algoritmus, "Alpha N" algoritmus alapján
  • Levegő hőmérséklete: Az IAT és a CLT alapján
  • Térkép VE: két 16x20 (terhelés x RPM), pontosság 0,1%
  • Egyhengeres bélés: Igen
  • Szekvenciális befecskendezés: Igen
  • Egyéb javítások: oxigénérzékelő korrekció, EGT korrekció (hengerenként), BARO, TPS vs MAP, TPS vs. Fordulatszám, fűtés, nitrogén, LC, ALS, ASE, üzemanyag nyomás, kopogás
  • Lambda valós idejű korrekción alapul: A Lambda / AFR céltérkép használata


EGYÉB IDŐFÁZISOK: (KNOCK SENSING )

  • Csatornák: 2
  • Frekvenciatartomány: 1-20 kHz, 3. rendű AAF
  • Mintavétel: Eseményvezérelt gyújtás, kopogtató ablak
  • Meghatározható események: gyulladási késleltetés, keverék dúsítása, műszerfal kijelző

 

VÁLTOZÓ

  • Időzítési hibák Támogatott rendszerek: VVTi, MiVec, VANOS, dupla Vanos
  • Hengerek száma: 2
  • Vezérlő stratégiák: Zárt hurkú PID, CAM angle target” térkép” (12x12)

 

Alapjárati kontrol:

  • Vezérlő típusok: PWM mágnesszelepek (2,3 kábellel), vezetékes vezeték, léptetőmotorok (két- és egypólusú), benzinvágás, üzemanyagvágás
  • Menedzsment stratégiák: nyitott / zárt kör, számlavezérlés a gyújtás előtt
  • VE-javítások: Igen, az alfa-N esetében
  •  Javítás: terhelés után (légkondicionáló tengelykapcsoló, hűtőventilátor) vagy analóg bemenetek alapján meghatározható

 

DRIVE-BY-WIRE:

  • Vezérlő stratégiák: Fejlett PID 3D algoritmus + statikus súrlódáskompenzáció
  • Támogatott e-butterfly szelepek: Mindegyik egyenáramú motorral és 6,5 A-nál kisebb terheléssel, a 28 népszerű E- butterfly szelep szoftverben valósítva meg
  • „PPS a fojtószelep helyzetének jellemzője”: 3D-s térképek
  • BLIP támogatás: Igen ALS támogatás: Igen


TRAKCIÓ ELLENŐRZÉSE:

  • Stratégiák: Delta fordulatszám, sebességváltó kompenzáció
  • Nyomaték csökkentés: a gyújtás megszakítása 3D-s térképpel (16x20)
  •  Érzékenység-szabályozás: 10-helyzetű forgókapcsolóval

 

BOOST CONTROLL:

  •  'Boost ref' és 'target-tables': 2 sor 10x10 térkép (TPS vs RPM)
  •  Menedzsment stratégiák: Nyílt / Zárt hurok (PID alapú)
  •  Javítás: Sebességváltó, VSS, IAT, EGT

 

CAN BUS

 

  • CAN szabvány: 2.0 A 125, 250, 500, 1000 kB / s
  • Támogatott CAN kijelzők: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2
  • Támogatott OEM_CAN: Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC támogatás) és még sok más ...


A MOTOR VÉDELME:

  • Lambdavédelem: a motor védelme a szegény keverékkel szemben a nyomáscsökkentés mértékében, a keverék dúsítása, a fojtószelep részleges bezárása
  • Definiált érzékelők kritikus értékei: Igen
  • Megjelenített hiba vagy kritikus érték: Igen (a felhasználó meghatározható)
  • A motor túlmelegedés elleni védelme: Igen (OLT és CLT), a felhasználó által meghatározható, RPM határ
  • Alacsony olajnyomás elleni védelem: Igen, a felhasználó által meghatározható, szükség esetén a motor leállítása
  • Alacsony üzemanyagnyomás-védelem: Igen, üzemanyag-adag kompenzáció, motorfordulatszám-korlátozás, szükség esetén a motor leállítása
  • Kipufogógáz-védelem magas hőmérsékleten: Riasztás, üzemanyag-bélés hengerenként, töltéshatár

 

FLEX FUEL:

  • Az etanoltartalom mérése: Igen
  • Üzemanyag hőmérséklet-szabályozás: Igen
  • Térképkeverés: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
  • Üzemanyag hőmérséklet / PWM korrekció: Igen


SPORT:

  • ALS: 2 független ALS beállítás, DBW támogatás
  • Váltó lámpa: minden sebességváltóhoz
  • Kiváltó ellenőrzés: Igen
  • Sebességváltó kivágása: Igen (nyitott hurok), támogatott villogó forrás DBW: kapcsoló, terhelésérzékelő, CAN
  • Pit Limiter: Igen
  • Rolling anti lag: Igen

EGYÉB:

  • Nem használt befecskendező nyílások használata Aux-ként: Igen
  • Kimeneti funkciók: Üzemanyagszivattyú, hűtőventilátorok, paraméterkimenetek, dinitrogén-oxid vezérlés, 3D PWM kimeneti térképek, klímakapcsoló vezérlés, fő relé vezérlés, fordulatszámmérő, fordulatszámmérő és még sok más ...
  • Jelszóvédelem: Igen, 2 szintű vezérlés
  • Időzítők: Üzemanyag, Gyújtás, Boost, Virtuális hangvezérelt időzítők
  • Támogatott kijelzők soros üzenetben: AIM, RaceTechnology
  • Autotune: Igen
  • Beépített oszcilloszkóp: Igen
  • Bejelentkezés: valós idejű bejelentkezés a PC-re, naplózás külső adatgyűjtőkhöz soros vagy CAN protokollon (pl. EDL-1 Ecumaster Data Logger)

Adatlap

márkaUniverzális

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...