SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
Nincsenek termékek
Alkategóriák
Az egyik alapvető autómódosítások közül a kormánykerék sportváltozatára cserélése. A sportkormányok úgy vannak tervezve, hogy a gépkocsit kontroll alatt tartsák, miközben visszajelzést adnak a sofőrnek a kormányozhatóságról. Összehasonlítva a hagyományos kormánykerékkel, kompakt kialakítást, jobb anyagokat és feldolgozást kínálnak, így több információt továbbítanak a vezetőnek, biztosítva a maximális kényelmet. Az előnyük a jobb manőverezhetőség és kezelhetőség.
A hátrányaik közé viszont a légzsák eltávolítása tartozik (az újjab autóknál, amelyek légzsákkal vannak felszerelve). Különböző átmérők, eltolások és felületi típusok közül választhat. Minőségi fém vagy karbonból készült 2-, 3- karos szerkezetek különféle formákban várják a kedves vásárlót. A kerék anyaga különböző anyagből készülhet, ilyen például a velúr, a bőr,a fa vagy a poliuretán. A kormánykerekek többsége dudával van ellátva. A csavarlyuk távolság: 6x70mm/ 6x75mm.
kényelmes felület
csúszásgátló tulajdonságok
a kesztyű használatát ajánljuk (a kesztyű hasnálata esetén a szövet felületű tenyérrészel ellátott kesztyűt javasoljuk)
hajlamos a szennyeződésre
nem szükséges a kesztyű hasnálata (a kesztyű használata esetén a szilikon felületű tenyérrészes kesztyűt javasoljuk)
erősen gátolja a szennyeződést
ideális felület a hobby versenyekre ill. a mindennapi használatra
stílusos kiegészítés
a kesztyű használatát ajánljuk
ideális kiegészétés a hobby versenyautóhoz
kifejezetteb oldallemez a test biztonságosabb megtartásához a kanyarban
lehetővé teszik a többpontos biztonsági öv használatát
könyú súlyú (a nemszabájoztható ülések esetében)
szabájoztható támla az ideális kényelem elérése érdekében (a állítható ülések esetében)
a csúszósinek ideális ülést biztosítanak
hozzáférhető anyag: ekobőr, velúr, szövet
különböző szín- és márka választék, mind például: a Sparco, a Bride, a Races
a váz anyaga: laminált anyag, acél, karbon, kevlár
mindenegyes versenyautó kötelező felszerelése
kifejező oldallemez a test maximális tartásához a kanyarban
könyú súly
magas biztonság a szilárd konstrukció és kivételes kivitelezésnek köszönhetően
égésgátló anyagokból készült
a FIA homologizációja 8855-1999 (érvényes 5 évig)
lehetővé teszik a többpontos biztonsági öv használatát
lehetővé teszik a HANS-rendszer hasnálatát
a váz anyaga: acél, laminált anyag, karbon, kevlár
hozzáférhető anyag: bőr, velúr, szövet
oldalsó rögzítés (290 mm)
A FIA márkájútermékek biztosítják, hogy a fogyasztó megkapja és megtapasztalja a világszerte érdekelt és proaktív FIA tagvállalatainak mint prémium teljesítményét, úgy a minőségét és biztonságát is.
1904-től, az alapítás éve óta az autóipari szervezet és a gépjármű tulajdonosainak érdekeit képviseli világszerte. Ugyanúgy a motorsport irányító testülete is a világon. A FIA nonprofit szervezet, amely öt földrész 130 országában 222 nemzeti gépjárműszervezetet tömörít. A biztonsággal, a mobilitással, a környezetvédelemmel és a fogyasztói joggal kapcsolatos kérdésekben a FIA aktívan támogatja a motorosok érdekeit az Egyesült Államokban (USA), az Európai Unión belül és más nemzetközi szervezetekben.
Ha döntés alatt van, hogy a FIA homologizált avagy a FIA homologizáció nélküli ülést választja-e, fontos azt megfontolni, hogy milyen fajta versenyen szeretne részt venni. Legyen szó akár amatőr versenyről, akár olyan profi eseményről, melyet egy olyan szervezet rendez, amely a versenyzők számára egy bizonyos fokú biztonságot igényel. Fontos előre érdeklődeni, hogy milyen technikai felszerelés szükséges az adott versenyen vagy versenysorozaton, s e szerint dönteni. Persze, hosszú távon is meg kell vizsgálni azt a kérdést, hogy a karrierjében olyan előrelépést akar-e tenni, hogy olyan nagyobb eseményeken vehessen részt, ahol már a FIA felszerelése magától érthetően természetes. Azonban, hacsak a szabadidős amatőr futamokra gondol, akkor a FIA homologizálás nélküli komponens is elegendő. Ne feledje azonban, hogy a saját biztonságán spórolni veszélyes lehet.