SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 382
Új termék
32.520 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-1030
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-1030
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-1030
24844001924
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vnútorný priemer [mm] 216, Vonkajší priemer [mm] 264, Magasság [mm] 57 špecifikácia Carburetor, od roku vyroby 01/1982, do roku vyroby 12/1984
Használat:
CHEVROLET, CAMARO (FP_) 2.8, Coupe, rok výroby: 1981/10 -> 1986/09
FORD, CAPRI (ECJ) 1300, Coupe, rok výroby: 1973/01 -> 1973/12
FORD, CAPRI (ECJ) 1600 GT, Coupe, rok výroby: 1969/01 -> 1972/10
FORD, CAPRI (ECJ) 1300, Coupe, rok výroby: 1972/01 -> 1972/12
FORD, CAPRI (ECJ) 1300, Coupe, rok výroby: 1972/10 -> 1973/12
FORD, CAPRI (ECJ) 1300, Coupe, rok výroby: 1971/01 -> 1973/12
FORD, CAPRI (ECJ) 1300, Coupe, rok výroby: 1971/01 -> 1973/12
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) Mexico, rok výroby: 1970/01 -> 1975/10
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) Twin Cam, rok výroby: 1968/03 -> 1971/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.6 RS, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
CHEVROLET CAMARO (FP_) 2.8 (1981/10 -> 1986/9 ) 76Kw/103K |
FORD CAPRI (ECJ) 1300 (1971/1 -> 1973/12 ) 39Kw/54K |
FORD CAPRI (ECJ) 1300 (1971/1 -> 1973/12 ) 41Kw/57K |
FORD CAPRI (ECJ) 1300 (1972/1 -> 1972/12 ) 53Kw/72K |
FORD CAPRI (ECJ) 1300 (1972/10 -> 1973/12 ) 40Kw/55K |
FORD CAPRI (ECJ) 1300 (1973/1 -> 1973/12 ) 43Kw/59K |
FORD CAPRI (ECJ) 1600 GT (1969/1 -> 1972/10 ) 60Kw/82K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) Mexico (1970/1 -> 1975/10 ) 63Kw/86K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 84Kw/115K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 90Kw/122K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) Twin Cam (1968/3 -> 1971/8 ) 80Kw/109K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.6 RS (1974/12 -> 1980/8 ) 62Kw/84K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...