*46 395   

K&N

Sport légszűrő K&N E-1112

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

32.400 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-1112

Sport légszűrő K&N E-1112

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-1112

Sport légszűrő K&N E-1112

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-1112   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Tvar okruhly, Vnútorný priemer [mm] 191, Vonkajší priemer [mm] 235, Magasság [mm] 60

Használat:

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 (B/C372, B/C37C), rok výroby: 1983/03 -> 1988/12

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371), rok výroby: 1983/03 -> 1986/06

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.2 (B/C37S), rok výroby: 1984/10 -> 1988/12

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373, B/C37R), rok výroby: 1983/03 -> 1988/12

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373), rok výroby: 1983/03 -> 1985/12

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373), rok výroby: 1983/05 -> 1985/12

RENAULT, 11 Skrinka (S37_) 1.4 (S372), Skrinka, rok výroby: 1983/03 -> 1986/09

RENAULT, 11 Skrinka (S37_) 1.4 (S373), Skrinka, rok výroby: 1983/03 -> 1986/12

RENAULT, 11 Skrinka (S37_) 1.2 (S37S), Skrinka, rok výroby: 1984/10 -> 1988/12

RENAULT, 11 Skrinka (S37_) 1.1 (S371), Skrinka, rok výroby: 1983/03 -> 1986/06

RENAULT, 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C532) KAT, rok výroby: 1989/01 -> 1992/04

RENAULT, 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C53P), rok výroby: 1989/01 -> 1989/12

RENAULT, 19 I Chamade (L53_) 1.4 (L532, L53P), rok výroby: 1988/07 -> 1992/04

RENAULT, 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532), rok výroby: 1992/04 -> 1995/12

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.4 (532), rok výroby: 1992/04 -> 1995/12

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.4, rok výroby: 1992/05 -> 1994/09

RENAULT, 5 (122_) 1.4, rok výroby: 1980/09 -> 1985/03

RENAULT, 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223), rok výroby: 1977/09 -> 1981/09

RENAULT, 5 (122_) 1.4 Turbo (8220), rok výroby: 1980/06 -> 1985/01

RENAULT, 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399), rok výroby: 1982/06 -> 1984/09

RENAULT, 5 (122_) 1.4 (1229, 1399), rok výroby: 1982/01 -> 1985/12

RENAULT, 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B), rok výroby: 1981/10 -> 1985/01

RENAULT, 9 (L42_) 1.1 (L421), rok výroby: 1981/09 -> 1987/05

RENAULT, 9 (L42_) 1.2 (L42S), rok výroby: 1985/09 -> 1988/12

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.4 (F402), Skrinka, rok výroby: 1985/07 -> 1991/08

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.4 (F407) KAT, Skrinka, rok výroby: 1988/08 -> 1998/03

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.4 (F40M), Skrinka, rok výroby: 1986/03 -> 1991/08

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) (1983/3 -> 1986/6 ) 35Kw/48K
RENAULT 11 (B/C37_) 1.2 (B/C37S) (1984/10 -> 1988/12 ) 40Kw/55K
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C372, B/C37C) (1983/3 -> 1988/12 ) 44Kw/60K
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373) (1983/3 -> 1985/12 ) 50Kw/68K
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373) (1983/5 -> 1985/12 ) 53Kw/72K
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373, B/C37R) (1983/3 -> 1988/12 ) 49Kw/67K
RENAULT 11 Box (S37_) 1.1 (S371) (1983/3 -> 1986/6 ) 35Kw/48K
RENAULT 11 Box (S37_) 1.2 (S37S) (1984/10 -> 1988/12 ) 40Kw/55K
RENAULT 11 Box (S37_) 1.4 (S372) (1983/3 -> 1986/9 ) 44Kw/60K
RENAULT 11 Box (S37_) 1.4 (S373) (1983/3 -> 1986/12 ) 50Kw/68K
RENAULT 19 I (B/C53_), 19   (B/C53_) 1.4 (B/C532) CAT (1989/1 -> 1992/4 ) 43Kw/58K
RENAULT 19 I (B/C53_), 19   (B/C53_) 1.4 (B/C53P) (1989/1 -> 1989/12 ) 43Kw/58K
RENAULT 19 I Chamade (L53_), 19   Saloon (L53_) 1.4 (L532, L53P) (1988/7 -> 1992/4 ) 43Kw/58K
RENAULT 19 II (B/C53_), 19 Mk II (B/C53_) 1.4 (B/C532) (1992/4 -> 1995/12 ) 43Kw/58K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.4 (1992/5 -> 1994/9 ) 44Kw/60K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.4 (532) (1992/4 -> 1995/12 ) 43Kw/58K
RENAULT 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) (1982/1 -> 1985/12 ) 46Kw/63K
RENAULT 5 (122_) 1.4 (1980/9 -> 1985/3 ) 118Kw/160K
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) (1977/9 -> 1981/9 ) 68Kw/93K
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B) (1981/10 -> 1985/1 ) 79Kw/108K
RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) (1982/6 -> 1984/9 ) 43Kw/59K
RENAULT 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) (1980/6 -> 1985/1 ) 118Kw/160K
RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) (1981/9 -> 1987/5 ) 35Kw/48K
RENAULT 9 (L42_) 1.2 (L42S) (1985/9 -> 1988/12 ) 40Kw/54K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.4 (F402) (1985/7 -> 1991/8 ) 43Kw/58K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.4 (F407) CAT (1988/8 -> 1998/3 ) 43Kw/58K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.4 (F40M) (1986/3 -> 1991/8 ) 44Kw/60K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.4 RN (1991/9 -> 1993/8 ) 44Kw/60K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...