*46 541   

K&N

Sport légszűrő K&N E-2566

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

32.940 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-2566

Sport légszűrő K&N E-2566

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-2566

Sport légszűrő K&N E-2566

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-2566   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX210

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 143, Vonkajší priemer [mm] 191, Magasság [mm] 52

Használat:

FORD, CAPRI II (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1974/02 -> 1977/08

FORD, CAPRI II (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1974/02 -> 1977/08

FORD, CAPRI III (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1978/01 -> 1985/06

FORD, ESCORT `81 Courrier (AVA) 1.3, Skrinka, rok výroby: 1981/03 -> 1986/02

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/01 -> 1974/12

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 950, rok výroby: 1968/08 -> 1974/08

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 950, rok výroby: 1968/08 -> 1974/08

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1973/09 -> 1976/02

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) Mexico, rok výroby: 1970/01 -> 1975/10

FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10

FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06

FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT I Break (ADH) 1300, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02

FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1979/03 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1975/06 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08

FORD, ESCORT II (ATH) 1.6 RS, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08

FORD, ESCORT II Break 1.3 (CADR), Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1979/01

FORD, ESCORT II Break 1.3 (BADR), Kombi, rok výroby: 1976/08 -> 1981/07

FORD, ESCORT II Break 1.1, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08

FORD, ESCORT II Break 1.1, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08

FORD, ESCORT II Break 1.3, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08

FORD, ESCORT III (GAA) 1.3, rok výroby: 1980/09 -> 1985/12

FORD, ESCORT III (GAA) 1.1, rok výroby: 1980/09 -> 1983/08

FORD, ESCORT III Break (AWA) 1.3, Kombi, rok výroby: 1981/03 -> 1985/12

FORD, ESCORT III Cabrio (ALD) 1.3, Cabrio, rok výroby: 1983/09 -> 1985/12

FORD, FIESTA II (FBD) 1.3, rok výroby: 1983/09 -> 1989/09

FORD, FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD), rok výroby: 1983/09 -> 1987/01

FORD, ORION I (AFD) 1.3, rok výroby: 1983/07 -> 1986/03

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
FORD CAPRI II (GECP), CAPRI Mk II (GECP) 1.3 (1974/2 -> 1977/8 ) 40Kw/54K
FORD CAPRI II (GECP), CAPRI Mk II (GECP) 1.3 (1974/2 -> 1977/8 ) 42Kw/57K
FORD CAPRI III (GECP), CAPRI Mk III (GECP) 1.3 (1978/1 -> 1985/6 ) 40Kw/54K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1100 (1968/1 -> 1974/12 ) 32Kw/45K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 29Kw/40K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 33Kw/45K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 35Kw/48K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1300 (1968/6 -> 1971/6 ) 35Kw/48K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1300 (1968/6 -> 1971/6 ) 38Kw/52K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 42Kw/57K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 53Kw/72K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 1300 (1973/9 -> 1976/2 ) 40Kw/54K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 950 (1968/8 -> 1974/8 ) 25Kw/34K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) 950 (1968/8 -> 1974/8 ) 26Kw/36K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) Mexico (1970/1 -> 1975/10 ) 63Kw/86K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 84Kw/115K
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT   (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 90Kw/122K
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT   Estate (ADH, AF) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 29Kw/40K
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT   Estate (ADH, AF) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 32Kw/44K
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT   Estate (ADH, AF) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 35Kw/48K
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT   Estate (ADH, AF) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 42Kw/57K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1974/12 -> 1980/8 ) 32Kw/45K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1974/12 -> 1980/8 ) 35Kw/48K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1975/6 -> 1980/8 ) 34Kw/46K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1974/12 -> 1980/8 ) 40Kw/54K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1974/12 -> 1980/8 ) 42Kw/57K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1979/3 -> 1980/8 ) 44Kw/60K
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.6 RS (1974/12 -> 1980/8 ) 62Kw/84K
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.1 (1975/4 -> 1980/8 ) 32Kw/44K
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.1 (1975/4 -> 1980/8 ) 35Kw/48K
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (1975/4 -> 1980/8 ) 42Kw/57K
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (BADR) (1976/8 -> 1981/7 ) 40Kw/54K
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (CADR) (1975/4 -> 1979/1 ) 40Kw/54K
FORD ESCORT III (GAA), ESCORT Mk III (GAA) 1.1 (1980/9 -> 1983/8 ) 43Kw/59K
FORD ESCORT III (GAA), ESCORT Mk III (GAA) 1.3 (1980/9 -> 1985/12 ) 51Kw/69K
FORD ESCORT III Break (AWA), ESCORT III Estate (AWA), ESCORT Mk III Estate (AWA) 1.3 (1981/3 -> 1985/12 ) 51Kw/69K
FORD ESCORT III Convertible (ALD), ESCORT Mk III Convertible (ALD) 1.3 (1983/9 -> 1985/12 ) 51Kw/69K
FORD FIESTA II (FBD), FIESTA Mk II (FBD) 1.3 (1983/9 -> 1989/9 ) 51Kw/69K
FORD FIESTA II (FBD), FIESTA Mk II (FBD) 1.3 (FBD) (1983/9 -> 1987/1 ) 51Kw/69K
FORD ORION I (AFD), ORION   (AFD) 1.3 (1983/7 -> 1986/3 ) 51Kw/69K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...