SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 541
Új termék
32.940 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2566
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2566
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2566
24844002990
Alternatív
Pipercross: TUPX210
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 143, Vonkajší priemer [mm] 191, Magasság [mm] 52
Használat:
FORD, CAPRI II (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1974/02 -> 1977/08
FORD, CAPRI II (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1974/02 -> 1977/08
FORD, CAPRI III (GECP) 1.3, Coupe, rok výroby: 1978/01 -> 1985/06
FORD, ESCORT `81 Courrier (AVA) 1.3, Skrinka, rok výroby: 1981/03 -> 1986/02
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/01 -> 1974/12
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1100, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 950, rok výroby: 1968/08 -> 1974/08
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 950, rok výroby: 1968/08 -> 1974/08
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) 1300, rok výroby: 1973/09 -> 1976/02
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) Mexico, rok výroby: 1970/01 -> 1975/10
FORD, ESCORT I (AFH, ATH) RS 1600, rok výroby: 1970/01 -> 1974/10
FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1968/06 -> 1971/06
FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT I Break (ADH) 1300, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT I Break (ADH) 1100, Kombi, rok výroby: 1970/06 -> 1976/02
FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1979/03 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1975/06 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.3, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.1, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
FORD, ESCORT II (ATH) 1.6 RS, rok výroby: 1974/12 -> 1980/08
FORD, ESCORT II Break 1.3 (CADR), Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1979/01
FORD, ESCORT II Break 1.3 (BADR), Kombi, rok výroby: 1976/08 -> 1981/07
FORD, ESCORT II Break 1.1, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08
FORD, ESCORT II Break 1.1, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08
FORD, ESCORT II Break 1.3, Kombi, rok výroby: 1975/04 -> 1980/08
FORD, ESCORT III (GAA) 1.3, rok výroby: 1980/09 -> 1985/12
FORD, ESCORT III (GAA) 1.1, rok výroby: 1980/09 -> 1983/08
FORD, ESCORT III Break (AWA) 1.3, Kombi, rok výroby: 1981/03 -> 1985/12
FORD, ESCORT III Cabrio (ALD) 1.3, Cabrio, rok výroby: 1983/09 -> 1985/12
FORD, FIESTA II (FBD) 1.3, rok výroby: 1983/09 -> 1989/09
FORD, FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD), rok výroby: 1983/09 -> 1987/01
FORD, ORION I (AFD) 1.3, rok výroby: 1983/07 -> 1986/03
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
FORD CAPRI II (GECP), CAPRI Mk II (GECP) 1.3 (1974/2 -> 1977/8 ) 40Kw/54K |
FORD CAPRI II (GECP), CAPRI Mk II (GECP) 1.3 (1974/2 -> 1977/8 ) 42Kw/57K |
FORD CAPRI III (GECP), CAPRI Mk III (GECP) 1.3 (1978/1 -> 1985/6 ) 40Kw/54K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1100 (1968/1 -> 1974/12 ) 32Kw/45K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 29Kw/40K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 33Kw/45K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 35Kw/48K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1300 (1968/6 -> 1971/6 ) 35Kw/48K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1300 (1968/6 -> 1971/6 ) 38Kw/52K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 42Kw/57K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 53Kw/72K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 1300 (1973/9 -> 1976/2 ) 40Kw/54K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 950 (1968/8 -> 1974/8 ) 25Kw/34K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) 950 (1968/8 -> 1974/8 ) 26Kw/36K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) Mexico (1970/1 -> 1975/10 ) 63Kw/86K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 84Kw/115K |
FORD ESCORT I (AFH, ATH), ESCORT (AFH, ATH) RS 1600 (1970/1 -> 1974/10 ) 90Kw/122K |
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT Estate (ADH, AF) 1100 (1968/6 -> 1971/6 ) 29Kw/40K |
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT Estate (ADH, AF) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 32Kw/44K |
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT Estate (ADH, AF) 1100 (1970/6 -> 1976/2 ) 35Kw/48K |
FORD ESCORT I Break (ADH), ESCORT I Estate (ADH), ESCORT Estate (ADH, AF) 1300 (1970/6 -> 1976/2 ) 42Kw/57K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1974/12 -> 1980/8 ) 32Kw/45K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1974/12 -> 1980/8 ) 35Kw/48K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.1 (1975/6 -> 1980/8 ) 34Kw/46K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1974/12 -> 1980/8 ) 40Kw/54K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1974/12 -> 1980/8 ) 42Kw/57K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.3 (1979/3 -> 1980/8 ) 44Kw/60K |
FORD ESCORT II (ATH), ESCORT Mk II (ATH) 1.6 RS (1974/12 -> 1980/8 ) 62Kw/84K |
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.1 (1975/4 -> 1980/8 ) 32Kw/44K |
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.1 (1975/4 -> 1980/8 ) 35Kw/48K |
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (1975/4 -> 1980/8 ) 42Kw/57K |
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (BADR) (1976/8 -> 1981/7 ) 40Kw/54K |
FORD ESCORT II Break, ESCORT II Estate, ESCORT Mk II Estate 1.3 (CADR) (1975/4 -> 1979/1 ) 40Kw/54K |
FORD ESCORT III (GAA), ESCORT Mk III (GAA) 1.1 (1980/9 -> 1983/8 ) 43Kw/59K |
FORD ESCORT III (GAA), ESCORT Mk III (GAA) 1.3 (1980/9 -> 1985/12 ) 51Kw/69K |
FORD ESCORT III Break (AWA), ESCORT III Estate (AWA), ESCORT Mk III Estate (AWA) 1.3 (1981/3 -> 1985/12 ) 51Kw/69K |
FORD ESCORT III Convertible (ALD), ESCORT Mk III Convertible (ALD) 1.3 (1983/9 -> 1985/12 ) 51Kw/69K |
FORD FIESTA II (FBD), FIESTA Mk II (FBD) 1.3 (1983/9 -> 1989/9 ) 51Kw/69K |
FORD FIESTA II (FBD), FIESTA Mk II (FBD) 1.3 (FBD) (1983/9 -> 1987/1 ) 51Kw/69K |
FORD ORION I (AFD), ORION (AFD) 1.3 (1983/7 -> 1986/3 ) 51Kw/69K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...