SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 542
Új termék
23.930 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2570
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2570
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2570
24844003003
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 159, Vonkajší priemer [mm] 208, Magasság [mm] 48
Használat:
FIAT, 127 0.9, rok výroby: 1971/06 -> 1983/05
FIAT, 127 1.0, rok výroby: 1977/04 -> 1986/12
FIAT, 127 0.9, rok výroby: 1971/06 -> 1983/05
FIAT, 127 Panorama 1.0, Kombi, rok výroby: 1977/01 -> 1986/12
FIAT, 128 1.1, rok výroby: 1975/02 -> 1981/09
FIAT, 128 1.1, rok výroby: 1969/03 -> 1984/12
FIAT, 128 1.3 Sport, rok výroby: 1974/08 -> 1984/12
FIAT, 128 Familiare 1.1 (AF), Kombi, rok výroby: 1969/10 -> 1982/10
FIAT, 128 Familiare 1.1 (AF), Kombi, rok výroby: 1975/02 -> 1981/02
FIAT, 128 Coupe 1.1 (AC 5), Coupe, rok výroby: 1972/03 -> 1981/02
FIAT, 128 Coupe 1.1 (AC 5), Coupe, rok výroby: 1975/08 -> 1981/02
FIAT, PANDA (141A_) 950, rok výroby: 1982/09 -> 1983/08
FIAT, PANDA (141A_) 950 4x4, rok výroby: 1983/09 -> 1986/12
FIAT, PANDA (141A_) 900, rok výroby: 1980/10 -> 1994/06
FIAT, PANDA (141A_) 800, rok výroby: 1981/02 -> 1985/12
LANCIA, A 112 1.0 Abarth (A112B2/5), rok výroby: 1978/03 -> 1984/02
LANCIA, A 112 1.0 LX, rok výroby: 1984/03 -> 1986/12
LANCIA, A 112 0.9 Junior (A112B/2), rok výroby: 1981/03 -> 1986/06
SUZUKI, ALTO 0.8 (SB308/CA), rok výroby: 1986/01 -> 1988/12
SUZUKI, ALTO (HA11) 1.0, rok výroby: 1994/09 -> 1998/09
SUZUKI, ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G), rok výroby: 1982/06 -> 1984/08
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
FIAT 127 (127_) 0.9 (1971/6 -> 1983/5 ) 29Kw/40K |
FIAT 127 (127_) 0.9 (1971/9 -> 1986/12 ) 33Kw/45K |
FIAT 127 (127_) 1.0 (1977/4 -> 1986/12 ) 37Kw/50K |
FIAT 127 Panorama (127_) 1.0 (1977/1 -> 1986/12 ) 37Kw/50K |
FIAT 128 (128_) 1.1 (1969/3 -> 1984/12 ) 40Kw/55K |
FIAT 128 (128_) 1.1 (1975/2 -> 1981/9 ) 33Kw/45K |
FIAT 128 (128_) 1.3 Sport (1974/8 -> 1984/12 ) 44Kw/60K |
FIAT 128 Coupe (128_) 1.1 (AC 5) (1972/3 -> 1981/2 ) 47Kw/64K |
FIAT 128 Coupe (128_) 1.1 (AC 5) (1975/8 -> 1981/2 ) 48Kw/65K |
FIAT 128 Familiare (128_) 1.1 (AF) (1969/10 -> 1982/10 ) 40Kw/55K |
FIAT 128 Familiare (128_) 1.1 (AF) (1975/2 -> 1981/2 ) 33Kw/45K |
FIAT PANDA (141A_) 800 (1981/2 -> 1985/12 ) 25Kw/34K |
FIAT PANDA (141A_) 900 (1980/10 -> 1994/6 ) 33Kw/45K |
FIAT PANDA (141A_) 950 (1982/9 -> 1983/8 ) 35Kw/48K |
FIAT PANDA (141A_) 950 4x4 (1983/9 -> 1986/12 ) 35Kw/48K |
LANCIA A 112 0.9 Junior (A112B/2) (1981/3 -> 1986/6 ) 29Kw/40K |
LANCIA A 112 1.0 Abarth (A112B2/5) (1978/3 -> 1984/2 ) 51Kw/69K |
LANCIA A 112 1.0 LX (1984/3 -> 1986/12 ) 35Kw/48K |
SUZUKI ALTO (HA11) 1.0 (1994/9 -> 1998/9 ) 39Kw/53K |
SUZUKI ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G) (1982/6 -> 1984/8 ) 29Kw/39K |
SUZUKI ALTO 0.8 (SB308/CA) (1986/1 -> 1988/12 ) 29Kw/39K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...