SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 549
Új termék
23.750 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2610
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2610
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2610
24844003058
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 200, Vonkajší priemer [mm] 248, Magasság [mm] 57 od roku vyroby 01/1977
Használat:
TOYOTA, CELICA (RA2_, TA2_) 2.0, rok výroby: 1975/10 -> 1977/07
TOYOTA, CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA61), rok výroby: 1982/02 -> 1985/08
TOYOTA, CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA40), rok výroby: 1980/01 -> 1981/07
TOYOTA, CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA40), rok výroby: 1979/02 -> 1981/07
TOYOTA, CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 GT (RA63), rok výroby: 1977/08 -> 1981/07
TOYOTA, CELICA Coupe (_A6_) 2.0, Coupe, rok výroby: 1982/01 -> 1985/12
TOYOTA, CELICA Coupe (_A6_) 2.0, Coupe, rok výroby: 1982/01 -> 1985/12
TOYOTA, CORONA (RT1_) 2.0 (RT104), rok výroby: 1976/01 -> 1979/05
TOYOTA, CORONA (RT1_) 2.0 Mark II (RX22), rok výroby: 1975/12 -> 1977/10
TOYOTA, CORONA Kombi (RT118) 2.0, Kombi, rok výroby: 1975/09 -> 1979/05
TOYOTA, CRESSIDA Station Wagon (RX3_) 2.0 (RX35), Kombi, rok výroby: 1977/12 -> 1981/03
TOYOTA, CRESSIDA (RX3_) 2.0 (RX30), rok výroby: 1977/07 -> 1981/07
TOYOTA, HILUX II Pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) 2.0, Pick-up, rok výroby: 1984/01 -> 1986/12
VW, TARO 2.2, Pick-up, rok výroby: 1989/06 -> 1994/07
VW, TARO 1.8, Pick-up, rok výroby: 1989/04 -> 1994/09
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
TOYOTA CELICA (RA2_, TA2_) 2.0 (1975/10 -> 1977/7 ) 63Kw/86K |
TOYOTA CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 GT (RA63) (1977/8 -> 1981/7 ) 90Kw/122K |
TOYOTA CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA40) (1979/2 -> 1981/7 ) 66Kw/90K |
TOYOTA CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA40) (1980/1 -> 1981/7 ) 65Kw/88K |
TOYOTA CELICA (TA60, RA40, RA6_) 2.0 XT (RA61) (1982/2 -> 1985/8 ) 77Kw/105K |
TOYOTA CELICA Coupe (_A6_) 2.0 (1982/1 -> 1985/12 ) 77Kw/105K |
TOYOTA CELICA Coupe (_A6_) 2.0 (1982/1 -> 1985/12 ) 88Kw/120K |
TOYOTA CORONA (RT1_) 2.0 (RT104) (1976/1 -> 1979/5 ) 65Kw/88K |
TOYOTA CORONA (RT1_) 2.0 Mark II (RX22) (1975/12 -> 1977/10 ) 65Kw/88K |
TOYOTA CORONA Estate (RT118) 2.0 (1975/9 -> 1979/5 ) 65Kw/88K |
TOYOTA CRESSIDA Saloon (RX3_) 2.0 (RX30) (1977/7 -> 1981/7 ) 66Kw/90K |
TOYOTA CRESSIDA Station Wagon (RX3_) 2.0 (RX35) (1977/12 -> 1981/3 ) 66Kw/90K |
TOYOTA HILUX II Pickup (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.0 (1984/1 -> 1986/12 ) 65Kw/88K |
VW TARO 1.8 (1989/4 -> 1994/9 ) 61Kw/83K |
VW TARO 2.2 (1989/6 -> 1994/7 ) 69Kw/94K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...