SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 554
Új termék
34.590 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2658
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2658
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2658
24844084071
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 68, Vonkajší priemer [mm] 114, Magasság [mm] 251
Használat:
AUDI, A2 (8Z0) 1.4 TDI, rok výroby: 2000/02 -> 2005/08
AUDI, A2 (8Z0) 1.6 FSI, rok výroby: 2002/05 -> 2005/08
AUDI, A2 (8Z0) 1.4 TDI, rok výroby: 2003/11 -> 2005/08
AUDI, A2 (8Z0) 1.4, rok výroby: 2000/02 -> 2005/08
AUDI, A2 (8Z0) 1.2 TDI, rok výroby: 2001/03 -> 2005/08
SEAT, AROSA (6H) 1.7 SDI, rok výroby: 1997/08 -> 2004/06
VW, FLIGHT (6KV2) 57 1.7 SDI, rok výroby: 1997/07 -> 2001/09
VW, LUPO (6X1, 6E1) 1.7 SDI, rok výroby: 1998/09 -> 2005/07
VW, POLO (6N1) 1.7 SDI, rok výroby: 1997/04 -> 1999/10
VW, POLO (6N1) 64 1.9 D, rok výroby: 1994/10 -> 1999/10
VW, POLO (6N1) 60 1.7 SDI, rok výroby: 1997/08 -> 1999/10
VW, POLO Skrinka (6NF) 1.9 D, Skrinka, rok výroby: 1994/10 -> 1999/12
VW, POLO Skrinka (6NF) 1.7 SDI, Skrinka, rok výroby: 1997/08 -> 1999/12
VW, POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI, Kombi, rok výroby: 1997/08 -> 2001/09
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Alkalmazás |
---|
AUDI A2 (8Z0) 1.2 TDI (2001/3 -> 2005/8 ) 45Kw/61K |
AUDI A2 (8Z0) 1.4 (2000/2 -> 2005/8 ) 55Kw/75K |
AUDI A2 (8Z0) 1.4 TDI (2000/2 -> 2005/8 ) 55Kw/75K |
AUDI A2 (8Z0) 1.4 TDI (2003/11 -> 2005/8 ) 66Kw/90K |
AUDI A2 (8Z0) 1.6 FSI (2002/5 -> 2005/8 ) 81Kw/110K |
SEAT AROSA (6H) 1.7 SDI (1997/8 -> 2004/6 ) 44Kw/60K |
VW FLIGHT Saloon (6KV2), POLO CLASSIC (6KV2), POLO Saloon (6KV2) 57 1.7 SDI (1997/7 -> 2001/9 ) 42Kw/57K |
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.7 SDI (1998/9 -> 2005/7 ) 44Kw/60K |
VW POLO (6N1) 1.7 SDI (1997/4 -> 1999/10 ) 42Kw/57K |
VW POLO (6N1) 60 1.7 SDI (1997/8 -> 1999/10 ) 44Kw/60K |
VW POLO (6N1) 64 1.9 D (1994/10 -> 1999/10 ) 47Kw/64K |
VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI (1997/8 -> 2001/9 ) 42Kw/57K |
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...