SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 563
Új termék
28.520 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2730
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2730
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2730
24844003195
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 200, Vonkajší priemer [mm] 248, Magasság [mm] 43 špecifikácia Carburetor
Használat:
HONDA, CIVIC I Shuttle (AN, AR) 1.5 (AN), Kombi, rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
HONDA, CIVIC I Shuttle (AN, AR) 1.5 4WD (AR), Kombi, rok výroby: 1985/01 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.2 (AL), rok výroby: 1984/01 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.3 (AG), rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GL (AH), rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GT (AH), rok výroby: 1985/01 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GTI (AH), rok výroby: 1986/03 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III (AM, AK, AU) 1.3, rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III (AM, AK, AU) 1.2, rok výroby: 1985/01 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III (AM, AK, AU) 1.5 GT, rok výroby: 1985/01 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III (AM, AK, AU) 1.5 GTI, rok výroby: 1986/03 -> 1987/10
HONDA, CIVIC III (AM, AK, AU) 1.5 GL, rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
HONDA, CRX I (AF, AS) 1.3, Coupe, rok výroby: 1983/10 -> 1987/10
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.2 (AL) (1984/1 -> 1987/10 ) 40Kw/54K |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.3 (AG) (1983/10 -> 1987/10 ) 52Kw/71K |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GL (AH) (1983/10 -> 1987/10 ) 63Kw/86K |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GT (AH) (1985/1 -> 1987/10 ) 74Kw/101K |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH) 1.5 GTI (AH) (1986/3 -> 1987/10 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC III Saloon (AM, AK, AU) 1.2 (1985/1 -> 1987/10 ) 40Kw/54K |
HONDA CIVIC III Saloon (AM, AK, AU) 1.3 (1983/10 -> 1987/10 ) 52Kw/71K |
HONDA CIVIC III Saloon (AM, AK, AU) 1.5 GL (1983/10 -> 1987/10 ) 63Kw/86K |
HONDA CIVIC III Saloon (AM, AK, AU) 1.5 GT (1985/1 -> 1987/10 ) 74Kw/101K |
HONDA CIVIC III Saloon (AM, AK, AU) 1.5 GTI (1986/3 -> 1987/10 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC I Shuttle (AN, AR), CIVIC Estate (AN, AR) 1.5 (AN) (1983/10 -> 1987/10 ) 63Kw/86K |
HONDA CIVIC I Shuttle (AN, AR), CIVIC Estate (AN, AR) 1.5 4WD (AR) (1985/1 -> 1987/10 ) 63Kw/86K |
HONDA CRX I (AF, AS), CRX (AF, AS) 1.3 (1983/10 -> 1987/10 ) 52Kw/71K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...