SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 577
Új termék
31.110 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2850
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2850
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2850
24844003379
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 241, Vonkajší priemer [mm] 286, Magasság [mm] 48 špecifikácia Automatic
Használat:
BMW, 02 (E10) 2002, rok výroby: 1968/02 -> 1975/07
BMW, 02 (E10) 2002 Turbo, rok výroby: 1974/01 -> 1975/07
BMW, 02 Cabrio (E10) 2002, Cabrio, rok výroby: 1971/05 -> 1975/07
BMW, 02 Touring (E6) 2002, Kombi, rok výroby: 1971/05 -> 1975/07
BMW, 3 (E21) 318, rok výroby: 1975/08 -> 1980/08
BMW, 3 (E21) 316, rok výroby: 1980/09 -> 1982/08
BMW, 3 (E21) 316, rok výroby: 1975/08 -> 1980/08
BMW, 3 (E21) 315, rok výroby: 1981/03 -> 1984/03
BMW, 3 (E21) 320, rok výroby: 1975/08 -> 1977/08
BMW, 3 (E21) 320 i, rok výroby: 1975/06 -> 1982/08
BMW, 3 (E30) 315, rok výroby: 1982/09 -> 1991/12
BMW, 3 (E30) 316, rok výroby: 1982/09 -> 1987/12
BMW, 3 (E30) 316 (Ecotronic), rok výroby: 1983/09 -> 1990/12
BMW, 5 (E12) 518, rok výroby: 1974/07 -> 1981/05
BMW, 5 (E12) 518 i, rok výroby: 1979/08 -> 1981/08
BMW, 5 (E12) 518 i, rok výroby: 1977/08 -> 1979/09
BMW, 5 (E12) 518, rok výroby: 1975/12 -> 1977/08
BMW, 5 (E28) 518, rok výroby: 1981/06 -> 1984/08
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
BMW 02 (E10) 2002 (1968/2 -> 1975/7 ) 74Kw/100K |
BMW 02 (E10) 2002 Turbo (1974/1 -> 1975/7 ) 125Kw/170K |
BMW 02 Convertible (E10) 2002 (1971/5 -> 1975/7 ) 74Kw/100K |
BMW 02 Touring (E6) 2002 (1971/5 -> 1975/7 ) 74Kw/100K |
BMW 3 (E21) 315 (1981/3 -> 1984/3 ) 55Kw/75K |
BMW 3 (E21) 316 (1975/8 -> 1980/8 ) 66Kw/90K |
BMW 3 (E21) 316 (1980/9 -> 1982/8 ) 66Kw/90K |
BMW 3 (E21) 318 (1975/8 -> 1980/8 ) 72Kw/98K |
BMW 3 (E21) 320 (1975/8 -> 1977/8 ) 80Kw/109K |
BMW 3 (E21) 320 i (1975/6 -> 1982/8 ) 92Kw/125K |
BMW 3 (E30) 315 (1982/9 -> 1991/12 ) 55Kw/75K |
BMW 3 (E30) 316 (1983/9 -> 1987/12 ) 66Kw/90K |
BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) (1983/9 -> 1990/12 ) 66Kw/90K |
BMW 5 (E12) 518 (1974/7 -> 1981/5 ) 66Kw/90K |
BMW 5 (E12) 518 i (1979/8 -> 1981/8 ) 75Kw/102K |
BMW 5 (E28) 518 (1981/6 -> 1984/8 ) 66Kw/90K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...