SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 581
Új termék
32.940 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2862
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2862
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2862
24844084712
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 67, Vonkajší priemer [mm] 111, Magasság [mm] 267
Használat:
FIAT, IDEA 1.6 D Multijet, , rok výroby: 2008/05 -> --/--
FIAT, IDEA 1.9 JTD, , rok výroby: 2004/01 -> --/--
FIAT, PUNTO (188) 1.8 130 HGT (188.738, .718), rok výroby: 1999/09 -> --/--
FIAT, PUNTO (188) 1.9 JTD, rok výroby: 2001/10 -> --/--
FIAT, PUNTO (188) 1.9 DS 60 (188.031, .051, .231, .251), rok výroby: 1999/09 -> --/--
FIAT, PUNTO (188) 1.9 JTD, rok výroby: 2003/06 -> --/--
FIAT, PUNTO (188) 1.9 JTD 80 (188.237, .257, .337, .357), rok výroby: 1999/09 -> --/--
FIAT, PUNTO Van (188AX) 1.9 D 60, Skrinka, rok výroby: 2000/02 -> 2009/10
FIAT, PUNTO Van (188AX) 1.9 JTD, Skrinka, rok výroby: 2000/02 -> 2009/10
LANCIA, MUSA (350) 1.6 D Multijet, , rok výroby: 2008/07 -> --/--
LANCIA, MUSA (350) 1.9 D Multijet, , rok výroby: 2004/10 -> --/--
LANCIA, MUSA (350) 1.6 D Multijet, , rok výroby: 2008/07 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
FIAT IDEA (350_) 1.6 D Multijet (2008/5 -> ) 88Kw/120K |
FIAT IDEA (350_) 1.9 JTD (2004/1 -> ) 74Kw/101K |
FIAT PUNTO (188) 1.8 130 HGT (188.738, .718) (1999/9 -> 2012/3 ) 96Kw/130K |
FIAT PUNTO (188) 1.9 DS 60 (188.031, .051, .231, .251) (1999/9 -> 2012/3 ) 44Kw/60K |
FIAT PUNTO (188) 1.9 JTD (2001/10 -> 2012/3 ) 63Kw/86K |
FIAT PUNTO (188) 1.9 JTD (2003/6 -> 2012/3 ) 74Kw/101K |
FIAT PUNTO (188) 1.9 JTD 80 (188.237, .257, .337, .357) (1999/9 -> 2012/3 ) 59Kw/80K |
FIAT PUNTO Van (188AX) 1.9 D 60 (2000/2 -> 2009/10 ) 44Kw/60K |
FIAT PUNTO Van (188AX) 1.9 JTD (2000/2 -> 2009/10 ) 63Kw/86K |
LANCIA MUSA (350) 1.6 D Multijet (2008/7 -> 2012/9 ) 85Kw/116K |
LANCIA MUSA (350) 1.6 D Multijet (2008/7 -> 2012/9 ) 88Kw/120K |
LANCIA MUSA (350) 1.9 D Multijet (2004/10 -> 2012/9 ) 74Kw/101K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...