SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 583
Új termék
30.430 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2864
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2864
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2864
24844085016
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 65, Vonkajší priemer [mm] 110, Magasság [mm] 252
Használat:
SEAT, AROSA (6H) 1.4 TDI, rok výroby: 2000/01 -> 2004/06
VW, FLIGHT (6KV2) 57 1.7 SDI, rok výroby: 1997/07 -> 2001/09
VW, FLIGHT (6KV2) 68 1.9 SDI, rok výroby: 1999/08 -> 2002/01
VW, LUPO (6X1, 6E1) 1.4 TDI, rok výroby: 1999/01 -> 2005/07
VW, LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L, rok výroby: 1999/07 -> 2005/07
VW, POLO (6N2) 1.4 TDI, rok výroby: 1999/10 -> 2001/09
VW, POLO (6N2) 1.7 SDI, rok výroby: 1999/10 -> 2001/09
VW, POLO (6N2) 1.4, rok výroby: 1999/10 -> 2001/09
VW, POLO (6N2) 1.9 SDI, rok výroby: 1999/10 -> 2001/09
VW, POLO (6N2) 1.9 D, rok výroby: 1999/10 -> 2001/09
VW, POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, Kombi, rok výroby: 1997/06 -> 2001/09
VW, POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI, Kombi, rok výroby: 1997/08 -> 2001/09
VW, POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, Kombi, rok výroby: 1999/08 -> 2001/09
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
SEAT AROSA (6H) 1.4 TDI (2000/1 -> 2004/6 ) 55Kw/75K |
VW FLIGHT Saloon (6KV2), POLO CLASSIC (6KV2), POLO Saloon (6KV2) 57 1.7 SDI (1997/7 -> 2001/9 ) 42Kw/57K |
VW FLIGHT Saloon (6KV2), POLO CLASSIC (6KV2), POLO Saloon (6KV2) 68 1.9 SDI (1999/8 -> 2002/1 ) 50Kw/68K |
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L (1999/7 -> 2005/7 ) 45Kw/61K |
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 TDI (1999/1 -> 2005/7 ) 55Kw/75K |
VW POLO (6N2) 1.4 (1999/10 -> 2001/9 ) 40Kw/54K |
VW POLO (6N2) 1.4 TDI (1999/10 -> 2001/9 ) 55Kw/75K |
VW POLO (6N2) 1.7 SDI (1999/10 -> 2001/9 ) 44Kw/60K |
VW POLO (6N2) 1.9 D (1999/10 -> 2001/9 ) 47Kw/64K |
VW POLO (6N2) 1.9 SDI (1999/10 -> 2001/9 ) 47Kw/64K |
VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI (1997/8 -> 2001/9 ) 42Kw/57K |
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI (1997/6 -> 2001/9 ) 47Kw/64K |
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI (1999/8 -> 2001/9 ) 50Kw/68K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...