SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 588
Új termék
E-2871
24844003423
Sport légszűrő K&N E-2871
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2871
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Magasság [mm] 146
Használat:
MITSUBISHI, GALANT II (A16_) 2.3 Turbo-D (A167), rok výroby: 1980/09 -> 1984/05
MITSUBISHI, GALANT II Break (A16_V) 2.3 Turbo-D (A167V), Kombi, rok výroby: 1983/07 -> 1984/05
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G), rok výroby: 1989/11 -> 1990/11
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G), rok výroby: 1990/01 -> 1991/12
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (L04_G, L14_G) 2.3 D (L049GW, L044GV), rok výroby: 1984/10 -> 1986/09
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 TD (V46W), rok výroby: 1994/06 -> 1999/10
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W), rok výroby: 1990/12 -> 1999/10
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ otvorene terenne vozidlo (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1989/11 -> 1990/11
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ otvorene terenne vozidlo (L04_G) 2.3 TD (L043G, L048G), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1982/12 -> 1986/04
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ otvorene terenne vozidlo (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1986/05 -> 1989/10
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ otvorene terenne vozidlo (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1990/12 -> 2000/04
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
MITSUBISHI GALANT II (A16_), GALANT Mk II (A16_) 2.3 Turbo-D (A167) (1980/9 -> 1984/5 ) 62Kw/84K |
MITSUBISHI GALANT II Break (A16_V), GALANT II Station Wagon (A16_V), GALANT Mk II Estate (A16_V) 2.3 Turbo-D (A167V) (1983/7 -> 1984/5 ) 62Kw/84K |
MITSUBISHI MONTERO (L04_G, L14_G), PAJERO I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN (L04_G, L14_G) 2.3 D (L049GW, L044GV) (1984/10 -> 1986/9 ) 62Kw/84K |
MITSUBISHI MONTERO (L04_G, L14_G), PAJERO I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) (1989/11 -> 1990/11 ) 70Kw/95K |
MITSUBISHI MONTERO (L04_G, L14_G), PAJERO I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN I (L04_G, L14_G), PAJERO/SHOGUN (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) (1990/1 -> 1991/12 ) 64Kw/87K |
MITSUBISHI MONTERO (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Mk II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) (1990/12 -> 1999/10 ) 73Kw/99K |
MITSUBISHI MONTERO (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Mk II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) (1991/3 -> 1999/8 ) 73Kw/99K |
MITSUBISHI MONTERO (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Mk II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 TD (V46W) (1994/6 -> 1999/10 ) 92Kw/125K |
MITSUBISHI MONTERO Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO I Canvas Top (L04_G), PAJERO/SHOGUN I Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO/SHOGUN Mk II Open Off-Road Vehicle (L04_G) 2.3 TD (L043G, L048G) (1982/12 -> 1986/4 ) 62Kw/84K |
MITSUBISHI MONTERO Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO I Canvas Top (L04_G), PAJERO/SHOGUN I Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO/SHOGUN Mk II Open Off-Road Vehicle (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) (1986/5 -> 1989/10 ) 62Kw/84K |
MITSUBISHI MONTERO Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO I Canvas Top (L04_G), PAJERO/SHOGUN I Open Off-Road Vehicle (L04_G), PAJERO/SHOGUN Mk II Open Off-Road Vehicle (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) (1989/11 -> 1990/11 ) 70Kw/95K |
MITSUBISHI MONTERO Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W), PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) (1990/12 -> 2000/4 ) 73Kw/99K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...