*46 632   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9000

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Április 2.

25.630 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

E-9000   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9000

Sport légszűrő K&N E-9000

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9000

Sport légszűrő K&N E-9000

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX1431

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 73, Vonkajší priemer [mm] 113, Magasság [mm] 241

Használat:

CITROEN, AX (ZA-_) 1.3 Sport, rok výroby: 1987/04 -> 1988/12

CITROEN, VISA 16 GTI, rok výroby: 1986/06 -> 1991/03

CITROEN, VISA 16 GTI, rok výroby: 1985/01 -> 1986/06

CITROEN, XANTIA (X1) 2.0 i 16V, rok výroby: 1993/03 -> 1998/01

CITROEN, XANTIA (X1) 2.0 i 16V, rok výroby: 1994/06 -> 1998/01

CITROEN, XSARA (N1) 1.9 TD, rok výroby: 1997/04 -> 2000/09

CITROEN, XSARA Break (N2) 1.9 TD, Kombi, rok výroby: 1997/10 -> 2000/09

CITROEN, ZX (N2) 2.0 i 16V, rok výroby: 1992/07 -> 1994/10

CITROEN, ZX (N2) 2.0 i 16V, rok výroby: 1994/06 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 2.0 i 16V, rok výroby: 1996/05 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1.9 i, rok výroby: 1991/03 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1.9 TD, rok výroby: 1992/07 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1.9, rok výroby: 1991/03 -> 1993/09

CITROEN, ZX Break (N2) 1.9 TD, Kombi, rok výroby: 1993/10 -> 1997/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.6, rok výroby: 1986/08 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.9 GTI, rok výroby: 1986/10 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.6 GTI, rok výroby: 1984/12 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.9 GTI, rok výroby: 1987/03 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.6, rok výroby: 1986/08 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I (741A/C) 1.6, rok výroby: 1987/03 -> 1987/10

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.6 CTI, Cabrio, rok výroby: 1986/04 -> 1990/10

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.9 CTI, Cabrio, rok výroby: 1987/10 -> 1994/12

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.9 CTi, Cabrio, rok výroby: 1987/08 -> 1990/07

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.6 CJ, Cabrio, rok výroby: 1992/08 -> 1994/12

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.6, Cabrio, rok výroby: 1987/08 -> 1992/07

PEUGEOT, 205 I Cabrio (741B, 20D) 1.9 CTi, Cabrio, rok výroby: 1990/08 -> 1992/07

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6 Aut., rok výroby: 1990/05 -> 1998/09

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6 GTX, rok výroby: 1987/01 -> 1991/10

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6 GTI, rok výroby: 1987/10 -> 1989/12

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6 Aut., rok výroby: 1987/10 -> 1998/09

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6, rok výroby: 1987/10 -> 1998/09

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6, rok výroby: 1987/10 -> 1998/09

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6 GTI, rok výroby: 1987/10 -> 1989/12

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.9 GTI KAT, rok výroby: 1987/10 -> 1994/07

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.9 GTI, rok výroby: 1987/10 -> 1994/10

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.6, rok výroby: 1990/08 -> 1992/07

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.9 GTI, rok výroby: 1987/10 -> 1989/05

PEUGEOT, 205 II (20A/C) 1.9 GTI, rok výroby: 1987/10 -> 1998/09

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.9 STD, rok výroby: 1994/02 -> 1995/10

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD, Kombi, rok výroby: 1997/02 -> 2002/04

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, rok výroby: 1996/03 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16, rok výroby: 1993/05 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 1.9 DT, rok výroby: 1993/05 -> 2001/05

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6 KAT, rok výroby: 1986/09 -> 1989/12

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, rok výroby: 1986/10 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1986/01 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI, rok výroby: 1988/07 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.9, rok výroby: 1988/07 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.9, rok výroby: 1985/10 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1985/10 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.9, rok výroby: 1986/03 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1985/11 -> 1988/09

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1985/10 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1987/08 -> 1989/07

PEUGEOT, 309 I (10C, 10A) 1.6, rok výroby: 1986/07 -> 1989/06

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.9, rok výroby: 1990/10 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.6, rok výroby: 1989/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, rok výroby: 1989/08 -> 1990/07

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.9, rok výroby: 1989/08 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.6, rok výroby: 1989/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.6, rok výroby: 1989/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V, rok výroby: 1990/10 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI, rok výroby: 1989/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 405 II (4B) 2.0 16V, rok výroby: 1994/06 -> 1995/10

PEUGEOT, 405 II (4B) 2.0 T 16 X4, rok výroby: 1992/08 -> 1995/10

PEUGEOT, 405 II (4B) 2.0 MI-16, rok výroby: 1992/08 -> 1995/10

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
CITROËN AX (ZA-_) 1.3 Sport (1987/4 -> 1988/12 ) 70Kw/95K
CITROËN VISA 16 GTI (1985/1 -> 1986/6 ) 76Kw/103K
CITROËN VISA 16 GTI (1986/6 -> 1991/3 ) 83Kw/113K
CITROËN XANTIA (X1) 2.0 i 16V (1993/3 -> 1998/1 ) 112Kw/152K
CITROËN XANTIA (X1) 2.0 i 16V (1994/6 -> 1998/1 ) 110Kw/150K
CITROËN XSARA (N1) 1.9 TD (1997/4 -> 2000/9 ) 66Kw/90K
CITROËN XSARA Break (N2), XSARA Estate (N2) 1.9 TD (1997/10 -> 2000/9 ) 66Kw/90K
CITROËN ZX (N2) 1.9 (1991/3 -> 1993/9 ) 96Kw/131K
CITROËN ZX (N2) 1.9 TD (1992/7 -> 1997/6 ) 66Kw/90K
CITROËN ZX (N2) 1.9 i (1991/3 -> 1997/6 ) 88Kw/120K
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V (1992/7 -> 1994/10 ) 112Kw/152K
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V (1994/6 -> 1997/6 ) 110Kw/150K
CITROËN ZX (N2) 2.0 i 16V (1996/5 -> 1997/6 ) 120Kw/163K
CITROËN ZX Break (N2), ZX Estate (N2) 1.9 TD (1993/10 -> 1997/10 ) 66Kw/90K
PEUGEOT 205 I (741A/C), 205   (741A/C) 1.6 (1986/8 -> 1987/10 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 205 I (741A/C), 205   (741A/C) 1.6 (1987/3 -> 1987/10 ) 53Kw/72K
PEUGEOT 205 I (741A/C), 205   (741A/C) 1.6 GTI (1984/12 -> 1987/10 ) 76Kw/103K
PEUGEOT 205 I (741A/C), 205   (741A/C) 1.9 GTI (1986/10 -> 1987/10 ) 94Kw/128K
PEUGEOT 205 I (741A/C), 205   (741A/C) 1.9 GTI (1987/3 -> 1987/10 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.6 (1987/8 -> 1992/7 ) 85Kw/116K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.6 CJ (1992/8 -> 1994/12 ) 65Kw/88K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.6 CTI (1986/4 -> 1990/10 ) 76Kw/103K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.9 CTI (1987/10 -> 1994/12 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.9 CTi (1987/8 -> 1990/7 ) 74Kw/101K
PEUGEOT 205 I Convertible (741B, 20D), 205   Convertible (741B, 20D) 1.9 CTi (1990/8 -> 1992/7 ) 92Kw/125K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 (1987/10 -> 1998/9 ) 53Kw/72K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 (1987/10 -> 1998/9 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 (1990/8 -> 1992/7 ) 66Kw/90K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 Aut. (1987/10 -> 1998/9 ) 58Kw/79K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 Aut. (1990/5 -> 1998/9 ) 65Kw/88K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 GTI (1987/10 -> 1989/12 ) 76Kw/103K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 GTI (1987/10 -> 1989/12 ) 85Kw/116K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.6 GTX (1987/1 -> 1991/10 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.9 GTI (1987/10 -> 1989/5 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.9 GTI (1987/10 -> 1994/10 ) 88Kw/120K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.9 GTI (1987/10 -> 1998/9 ) 94Kw/128K
PEUGEOT 205 II (20A/C), 205 Mk II (20A/C) 1.9 GTI CAT (1987/10 -> 1994/7 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT (1994/6 -> 2001/5 ) 66Kw/90K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 STD (1994/2 -> 1995/10 ) 51Kw/69K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 (1994/6 -> 2001/5 ) 110Kw/150K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 (1994/6 -> 2001/5 ) 112Kw/152K
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD (1997/2 -> 2002/4 ) 66Kw/90K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 DT (1993/5 -> 2001/5 ) 66Kw/90K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16 (1993/5 -> 2001/5 ) 112Kw/152K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16 (1994/6 -> 2001/5 ) 110Kw/150K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 S16 (1996/6 -> 2001/5 ) 120Kw/163K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1985/10 -> 1989/7 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1985/10 -> 1989/7 ) 59Kw/80K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1985/11 -> 1988/9 ) 76Kw/103K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1986/1 -> 1989/7 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1986/7 -> 1989/6 ) 83Kw/113K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 (1987/8 -> 1989/7 ) 53Kw/72K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.6 CAT (1986/9 -> 1989/12 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.9 (1985/10 -> 1989/7 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.9 (1986/3 -> 1989/7 ) 72Kw/98K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.9 (1988/7 -> 1989/7 ) 80Kw/109K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.9 GTI (1986/10 -> 1989/7 ) 94Kw/128K
PEUGEOT 309 I (10C, 10A), 309   (10C, 10A) 1.9 GTI (1988/7 -> 1989/7 ) 88Kw/120K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.6 (1989/7 -> 1993/12 ) 65Kw/88K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.6 (1989/7 -> 1993/12 ) 68Kw/92K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.6 (1989/7 -> 1993/12 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.9 (1989/8 -> 1993/12 ) 72Kw/98K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.9 (1990/10 -> 1993/12 ) 80Kw/109K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.9 GTI (1989/7 -> 1993/12 ) 88Kw/120K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V (1989/8 -> 1990/7 ) 116Kw/158K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V (1990/10 -> 1993/12 ) 108Kw/147K
PEUGEOT 405 II (4B), 405 Mk II (4B) 2.0 16V (1994/6 -> 1995/10 ) 110Kw/150K
PEUGEOT 405 II (4B), 405 Mk II (4B) 2.0 MI-16 (1992/8 -> 1995/10 ) 112Kw/152K
PEUGEOT 405 II (4B), 405 Mk II (4B) 2.0 T 16 X4 (1992/8 -> 1995/10 ) 144Kw/196K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...