SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 656
Új termék
52.610 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-9123
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-9123
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-9123
24844047922
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Vnútorný priemer [mm] 70, Vonkajší priemer [mm] 115, Magasság [mm] 407 do roku vyroby 12/1976
Használat:
ALFA ROMEO, ALFETTA (116) 1.8, rok výroby: 1974/07 -> 1977/12
ALFA ROMEO, ALFETTA GT (116) 1.8, Coupe, rok výroby: 1974/01 -> 1976/12
ALFA ROMEO, ALFETTA GT (116) 1.8, Coupe, rok výroby: 1974/01 -> 1976/12
ALFA ROMEO, GIULIA 1600 Super (115), rok výroby: 1974/01 -> 1978/12
ALFA ROMEO, GIULIA 1300 TI (105,39), rok výroby: 1969/04 -> 1975/07
ALFA ROMEO, GIULIA 1300 Super (115), rok výroby: 1974/01 -> 1978/12
ALFA ROMEO, GIULIA GT 1600 Super, Coupe, rok výroby: 1974/01 -> 1978/12
ALFA ROMEO, GIULIA GT 1300 Super, Coupe, rok výroby: 1974/01 -> 1978/12
ALFA ROMEO, SPIDER (105) 1600, Cabrio, rok výroby: 1966/03 -> 1968/12
ALFA ROMEO, SPIDER (105) 1750, Cabrio, rok výroby: 1967/01 -> 1971/12
ALFA ROMEO, SPIDER (115) 1600, Cabrio, rok výroby: 1971/03 -> 1979/12
ALFA ROMEO, SPIDER (115) 1600, Cabrio, rok výroby: 1976/03 -> 1990/12
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
ALFA ROMEO ALFETTA (116) 1.8 (1974/7 -> 1977/12 ) 85Kw/116K |
ALFA ROMEO ALFETTA GT (116) 1.8 (1974/1 -> 1976/12 ) 85Kw/116K |
ALFA ROMEO ALFETTA GT (116) 1.8 (1974/6 -> 1976/12 ) 89Kw/121K |
ALFA ROMEO GIULIA (105_) 1300 Super (115) (1974/1 -> 1978/12 ) 64Kw/87K |
ALFA ROMEO GIULIA (105_) 1300 TI (105,39) (1969/4 -> 1975/7 ) 62Kw/84K |
ALFA ROMEO GIULIA (105_) 1600 Super (115) (1974/1 -> 1978/12 ) 76Kw/103K |
ALFA ROMEO GIULIA GT 1300 Super (1974/1 -> 1978/12 ) 64Kw/87K |
ALFA ROMEO GIULIA GT 1600 Super (1974/1 -> 1978/12 ) 76Kw/103K |
ALFA ROMEO SPIDER (105) 1600 (1966/3 -> 1968/12 ) 80Kw/109K |
ALFA ROMEO SPIDER (105) 1750 (1967/1 -> 1971/12 ) 83Kw/113K |
ALFA ROMEO SPIDER (115) 1600 (1971/3 -> 1979/12 ) 80Kw/109K |
ALFA ROMEO SPIDER (115) 1600 (1976/3 -> 1990/12 ) 76Kw/103K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...