*46 664   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9139

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

23.410 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9139

Sport légszűrő K&N E-9139

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9139

Sport légszűrő K&N E-9139

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-9139   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX1362

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 95, Vonkajší priemer [mm] 130, Magasság [mm] 179

Használat:

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L), rok výroby: 1991/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C57H), rok výroby: 1995/08 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D, rok výroby: 1997/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C579), rok výroby: 1993/01 -> 1995/08

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.7 (B/C574), rok výroby: 1991/01 -> 1993/12

RENAULT, CLIO I Skrinka (S57_) 1.9 D, Skrinka, rok výroby: 1991/01 -> 1998/09

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.9 D (F40P, F40N, F40E), Skrinka, rok výroby: 1991/09 -> 1998/03

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.9 D (F40R), Skrinka, rok výroby: 1994/09 -> 1998/03

SUZUKI, SWIFT II sikma zadna cast (EA, MA) 1.0 (SF310, AA44), rok výroby: 1989/03 -> 2001/05

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.7 (B/C574) (1991/1 -> 1993/12 ) 68Kw/92K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C579) (1993/1 -> 1995/8 ) 80Kw/109K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C57H) (1995/8 -> 1998/9 ) 79Kw/107K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (1997/1 -> 1998/9 ) 40Kw/54K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) (1991/1 -> 1998/9 ) 47Kw/64K
RENAULT CLIO I Box (S57_), CLIO   Box (S57_) 1.9 D (1991/1 -> 1998/9 ) 48Kw/65K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.9 D (F40P, F40N, F40E) (1991/9 -> 1998/3 ) 47Kw/64K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.9 D (F40R) (1994/9 -> 1998/3 ) 40Kw/54K
SUZUKI SWIFT II Hatchback (EA, MA), SWIFT Mk II Hatchback (EA, MA) 1.0 (SF310, AA44) (1989/3 -> 2001/5 ) 37Kw/50K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...