*46 690   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9238

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 25.

24.520 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

E-9238   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9238

Sport légszűrő K&N E-9238

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9238

Sport légszűrő K&N E-9238

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 76, Vonkajší priemer [mm] 111, Magasság [mm] 178

Használat:

NISSAN, KUBISTAR (X76) 1.2, , rok výroby: 2003/08 -> --/--

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K), rok výroby: 1996/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K), rok výroby: 1996/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R), rok výroby: 1990/05 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S577), rok výroby: 1996/01 -> 1996/12

RENAULT, CLIO I Skrinka (S57_) 1.2, Skrinka, rok výroby: 1991/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I Skrinka (S57_) 1.2, Skrinka, rok výroby: 1991/01 -> 1998/09

RENAULT, CLIO I Skrinka (S57_) 1.2, Skrinka, rok výroby: 1994/06 -> 1998/02

RENAULT, CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 (BB0A, BB0F, BB10, BB1K, BB28, BB2D, BB2H, CB0A...), rok výroby: 1998/09 -> --/--

RENAULT, CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 (BB0A, CB0A), rok výroby: 1999/03 -> 2001/05

RENAULT, CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2, rok výroby: 2001/06 -> --/--

RENAULT, CLIO II Skrinka (SB0/1/2_) 1.2 (SB0A, SB0F, SB10), Skrinka, rok výroby: 1999/03 -> 2003/10

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.2 (F406, G40A), Skrinka, rok výroby: 1991/09 -> 1998/03

RENAULT, EXPRESS Skrinka (F40_, G40_) 1.2, Skrinka, rok výroby: 1995/05 -> 1998/11

RENAULT, KANGOO (KC0/1_) 1.2 (KC0A, KC0K, KC0F, KC01), , rok výroby: 1997/08 -> --/--

RENAULT, KANGOO Express (FC0/1_) 1.2 (FC1A), Skrinka, rok výroby: 1998/07 -> 2001/07

RENAULT, KANGOO Express (FC0/1_) 1.2 (FC01, FC0A, FC0F), Skrinka, rok výroby: 1997/08 -> --/--

RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 (C066, C068), rok výroby: 1996/05 -> --/--

RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 (C067), rok výroby: 1996/05 -> --/--

RENAULT, TWINGO I Skrinka (S06_) 1.2 (S066, S068), Skrinka, rok výroby: 1996/05 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D), rok výroby: 2007/03 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B), rok výroby: 2007/03 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V), rok výroby: 2007/03 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K) (1996/1 -> 1998/9 ) 40Kw/54K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K) (1996/1 -> 1998/9 ) 43Kw/58K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S577) (1996/1 -> 1996/12 ) 40Kw/54K
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO   (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) (1990/5 -> 1998/9 ) 43Kw/58K
RENAULT CLIO I Box (S57_), CLIO   Box (S57_) 1.2 (1991/1 -> 1998/9 ) 40Kw/54K
RENAULT CLIO I Box (S57_), CLIO   Box (S57_) 1.2 (1991/1 -> 1998/9 ) 44Kw/60K
RENAULT CLIO I Box (S57_), CLIO   Box (S57_) 1.2 (1994/6 -> 1998/2 ) 40Kw/54K
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 (BB0A, BB0F, BB10, BB1K, BB28, BB2D, BB2H, CB0A...) (1998/9 -> ) 43Kw/58K
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 (BB0A, CB0A) (1999/3 -> 2001/5 ) 44Kw/60K
RENAULT CLIO II Box (SB0/1/2_) 1.2 (SB0A, SB0F, SB10) (1999/3 -> 2003/10 ) 44Kw/60K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.2 (1995/5 -> 1998/11 ) 48Kw/65K
RENAULT EXPRESS Box (F40_, G40_), EXTRA Van (F40_, G40_), RAPID Box (F40_, G40_) 1.2 (F406, G40A) (1991/9 -> 1998/3 ) 40Kw/55K
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.2 (KC0A, KC0K, KC0F, KC01) (1997/8 -> ) 43Kw/58K
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_), KANGOO Rapid (FC0/1_) 1.2 (FC01, FC0A, FC0F) (1997/8 -> ) 43Kw/58K
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_), KANGOO Rapid (FC0/1_) 1.2 (FC1A) (1998/7 -> 2001/7 ) 44Kw/60K
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C066, C068) (1996/5 -> 2007/6 ) 43Kw/58K
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C067) (1996/5 -> 2007/3 ) 40Kw/54K
RENAULT TWINGO I Box (S06_), TWINGO I Van (S06_) 1.2 (S066, S068) (1996/5 -> 2004/8 ) 43Kw/58K
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D) (2007/3 -> ) 43Kw/58K
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B) (2007/3 -> ) 55Kw/75K
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V) (2007/3 -> ) 56Kw/76K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...