SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 692
Új termék
21.530 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-9241
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-9241
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-9241
24844048813
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Magasság [mm] 169 do roku vyroby 10/2002
Használat:
CITROEN, BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW), , rok výroby: 1996/07 -> --/--
CITROEN, BERLINGO Skrinka (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW), Skrinka, rok výroby: 1996/07 -> --/--
CITROEN, SAXO (S0, S1) 1.4 VTS, rok výroby: 1996/05 -> 2003/06
CITROEN, XSARA (N1) 1.4 i, rok výroby: 1997/04 -> 2005/03
CITROEN, XSARA Break (N2) 1.4 i, Kombi, rok výroby: 1997/10 -> 2005/08
CITROEN, XSARA Coupe (N0) 1.4 i, Coupe, rok výroby: 1998/03 -> 2005/03
PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05
PEUGEOT, 306 Break (7E, N3, N5) 1.4, Kombi, rok výroby: 1997/03 -> 2002/04
PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 1.4, rok výroby: 1993/05 -> 2001/05
PEUGEOT, PARTNER Combispace (5F) 1.4, , rok výroby: 1996/06 -> --/--
PEUGEOT, PARTNER Skrinka (5) 1.4, Skrinka, rok výroby: 1996/06 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
CITROËN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW) (1996/7 -> 2011/12 ) 55Kw/75K |
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW) (1996/7 -> 2011/12 ) 55Kw/75K |
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS (1996/5 -> 2003/6 ) 55Kw/75K |
CITROËN XSARA (N1) 1.4 i (1997/4 -> 2005/3 ) 55Kw/75K |
CITROËN XSARA Break (N2), XSARA Estate (N2) 1.4 i (1997/10 -> 2005/8 ) 55Kw/75K |
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.4 i (1998/3 -> 2005/3 ) 55Kw/75K |
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL (1994/6 -> 2001/5 ) 55Kw/75K |
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 (1997/3 -> 2002/4 ) 55Kw/75K |
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 (1993/5 -> 2001/5 ) 55Kw/75K |
PEUGEOT PARTNER Box (5), PARTNER Van (5), RANCH Box (5) 1.4 (1996/6 -> 2015/12 ) 55Kw/75K |
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F), RANCH MPV (5F) 1.4 (1996/6 -> 2015/12 ) 55Kw/75K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...