SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*285 147
Új termék
RD5006
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverziós készlet BMW 188K
Ha a járművébe már széria nyitott differenciálmű van beépítve, és azt LSD-re szeretné átállítani, nem kell az egész egységet kicserélnie. A RacingDiffs Progressive LSD átalakító készlet beépíthető az Ön eredeti nyitott differenciálművére..Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverziós készlet BMW 188K
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Ez a RacingDiffs készlet egy ÚJ & Easy mount változat, amely nem igényel megmunkált pókkerék fogaskerék felszerelését.. A készlet tartalmazza a telepítéshez szükséges összes alkatrészt.
Ez a készlet a legtöbb BMW nem M modellek, mint például:
- 1 series: E81, E82, E87, E88, F20
- 3 series: E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30
- 5 series: E28, E34, E39, E60, E61, F10
- 6 series: E63, E64
- 7 series: E23, E32, E38, E65, E66, E67
- X1: E84 (hátsó diff)
- X3: E83 (hátsó diff)
- X5: E53, E70 (hátsó diff)
Kivételek:
1. Z4, X3 188L differenciálmű-típusú, bár a katalógusban 188K szerepel..
2. Minden modell a 2008-as gyártási év után 188LW, bár a katalógusban 188L szerepel..
Fontos megjegyzések:
-A RacingDiffs LSD átalakító készlet beszerelése előtt ellenőrizze a kis pókkerek belső felületét. Fontos, hogy ne sérüljön meg a korábbi használat miatt. Simának kell lennie, különben az új központi csap idő előtti kopását és esetleges törését okozhatja. Ha nem teljesen sima, kérjük, gondoskodjon a fogaskerekek felületének megmunkálásáról..
-A 2008 utáni összes BMW modellnél a gyűrűs fogaskerék a hordozóegységhez van hegesztve.. Telepítés bármilyen utángyártott LSD egység gyűrűs fogaskerék megmunkálását igényli, amely magában foglalja a RacingDiffs Progressive LSD átalakító készletet is..
A RacingDiffs készletet 2 kulcsfontosságú pont különbözteti meg a piacon kapható többi készlettől:
1. NINCS anyagtorzulás. A RacingDiffs mérnökei úgy döntöttek, hogy NEM kötnek kompromisszumot az anyagminőséggel kapcsolatban, és a lemezeket a legmagasabb minőségű szerszámacélból készítették, hőkezelve és nitrálva a legnagyobb kopásállóság elérése érdekében, valamint a lemezek és a pókfogaskerekek közé súrlódó tárcsákat tettek, amelyek ugyanabból az anyagból készültek, mint a RacingDiffs LSD kuplungtárcsák. Ez a megoldás sikeresen megállította a fémforgácsokat, ami az olcsó LSD-készletek legnagyobb problémája.
2. Maximális teljesítménynövekedés. A készlet fő célja a progresszivitás elérése. A RacingDiffs a ZF lemezelt LSD egységekből származó konstrukciót alkalmazta Ramp Angles. A speciális Rámpaszög kialakítás lehetővé teszi az alacsony előfeszítést, miközben megtartja a progresszív zárási képességet; lényegében, bár a jármű lassú kanyarokban/utcai vezetésnél úgy fogja érezni, mintha nyitott diffivel közlekedne, terheléskor (magasabb fordulatszámon) mindkét hajtott kerékre továbbítja a nyomatékot. Ezért a nagy terhelésű rugók mellett a RacingDiffs LSD átalakító készlet a rámpaszögekből eredő dinamikus zárásra támaszkodik..
Ezekkel a fejlesztésekkel a RacingDiffs LSD átalakító készlet a legfejlettebb LSD készlet a piacon..
A folyamatos termékfejlesztés miatt a képen látható termék némileg eltérhet a tényleges terméktől..
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Ha a járművébe már széria nyitott...