*60 267   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-1007

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

31.130 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-1007

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-1007

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-1007

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) YA-1007

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

YA-1007   

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: MPX134

Simota: OYA-1007

 

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Használat:

YAMAHA MOTORCYCLES, YZF-R YZF-R1 (RN01), 1997/01 -> --/--, 110/150kw/k

YAMAHA MOTORCYCLES, YZF-R YZF-R1 (RN19), 2007/01 -> 2008/12, 132/180kw/k

YAMAHA MOTORCYCLES, YZF-R YZF-R1 (RN22), 2008/11 -> 2011/12, 134/182kw/k

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Anonymous customer
Rated 21.08.2024
2008 Yamaha R1

A legszűrő nagyon jó, de kicsit faragni kell a rögzítő pöcköknél mert gondolom ezt USA modellekhez gyártották.

    Írja memg véleményét !

    Írd meg véleményed

    Írd meg véleményed







      vagy  Mégsem

    Nem találta meg a választ?
    Kérdés
    Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




    Alkalmazás
    YAMAHA MOTORCYCLES YZF-R YZF-R1 (RN01) (1997/1 -> ) 110Kw/150K
    YAMAHA MOTORCYCLES YZF-R YZF-R1 (RN19) (2007/1 -> 2008/12 ) 132Kw/180K
    YAMAHA MOTORCYCLES YZF-R YZF-R1 (RN22) (2008/11 -> 2011/12 ) 134Kw/182K
    Yamaha YZF1000 R1 (track use only) (07-08)

    Recent posts

    Hogyan szereljünk be sportülést?

    Egyszerű útmutató a sportülés beszereléséhez az autó belső terébe.
    Read more
    Hogyan válasszunk könnyűfém felniket az autónkhoz?

    Információk és fontos szakkifejezések, amelyeket minden autórajongónak ismernie kell a megfelelő felnik kiválasztásához.
    Read more
    Sport légszűrők tisztítása és impregnálása

    Hogyan biztosítsuk a sport légszűrők tisztaságát és tartósságát?
    Read more
    M52B28 motor módosítása

    Hogyan növelhetjük meg az egyik legnépszerűbb BMW motor teljesítményét és megbízhatóságát?
    Read more
    A motorsportesemények 2025-ös naptára

    Összeállítottunk Önöknek egy listát a 2025-ös motorsporteseményekről.
    Read more
    Üzemanyagnyomás-szabályozó és Wastegate

    Mire szolgálnak és milyen előnyökkel járnak?
    Read more
    Jármű átalakítás:BMW E36

    Aknázza ki autója potenciálját.
    Read more
    Fittingek

    AN jelöléssel ellátott fittingek és csövek. Mit jelent és mire használják őket?
    Read more
    Forbes

    A Diamonds of Slovak Business versenyt az Enterprise Investors szervezi.
    Read more

    Kategóriák Gyártók

    A feltüntetett termékek

    Loading...