SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*262 383
Pipercross sport betétszűrő (levegőszűrő) az eredeti légszűrőházba
Új termék
T 154198
3536472005207
JR Filters sport betétszűrő (levegőszűrő) T 154198
Pipercross sport betétszűrő (levegőszűrő) az eredeti légszűrőházba
Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
JR Filters sport betétszűrő (levegőszűrő) T 154198
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Pipercross sport betétszűrő (levegőszűrő) az eredeti légszűrőházba
Termékleírás:
Hosszúság: 154mm
Szélesség: 198mm
TUV: TUV
Alternatívák:
K&N: E 2993
A francia JR Performance Filters légszűrők ideális, kiváló minőségű helyettesítői a szabványos OEM papír légszűrőknek, mivel gyors és egyszerű módja a teljesítmény növelésének, miközben megtartják a nagyszerű szűrési képességeket. A várható tényleges teljesítménynövekedés 3-5 lóerő.
A JR-szűrők olyan csúcsminőségű szűrők, amelyek megvédik a motort a legfeljebb 2,8 mikrométeres méretű részecskéktől, miközben 99%-os légáramlási hatékonyságot biztosítanak, és minden vezetési körülmények között nagymértékben képesek a por felfogására.
A JR-szűrők még szennyezett állapotban is megőrzik teljesítményüket, de moshatók (egy speciális tisztító készlet segítségével), és gond nélkül újra felhasználhatók. Az ajánlott tisztítási időköz normál üzemmódban legfeljebb 20 000 km-enként, így ezeket a szűrőket nem kell kidobni, ami a környezetet és a pénztárcát is kíméli.
Minden szűrő négy réteg sebészeti pamutból áll, amelyet két réteg horganyzott acélhálóval erősítettek meg a korrózió megakadályozása érdekében. Ezt a szűrőszerkezetet végül egy műanyag réteggel rögzítik a szélén, hogy megerősítsék a szerkezetet.
A legtöbb JR szűrő TÜV tanúsítvánnyal is rendelkezik (lásd az Alkalmazás lapot), ami megerősíti a gyártás minőségét és a közúti járművek széles körére való alkalmasságát.
Ennek a szűrőnek a beszerelése egyszerű, csak távolítsa el az eredeti szűrőt, és cserélje ki egy új JR sportszűrőre. A használati útmutatót minden csomag tartalmazza. A gumi szűrőkeret rugalmasságot biztosít, és megkönnyíti a szűrő manőverezését az airboxban.
A JR szűrőket úgy tervezték, hogy a járművek széles köréhez illeszkedjenek. Ellenőrizze az "Alkalmazás" lapot, hogy összehasonlítsa a szűrő kompatibilitását a járművével.
Karbantartás:
Vegye le a bélést az airboxról.
Sűrített levegővel távolítsa el a törmeléket.
Alkalmazza a JR Filters tisztítószert.
Hagyja a tisztítószert legalább 10 percig hatni. Ezután sűrített levegővel távolítsa el a maradék szennyeződéseket. Ismételje meg a 3. és 4. lépést, amíg a szűrő meg nem tisztul a szennyeződésektől.
Hagyja a szűrőt teljesen megszáradni.
JR Filters impregnáló olaj alkalmazása
Helyezze vissza az impregnált szűrőt a légtartályba, és vizuálisan ellenőrizze a tömítést.
Az optimális teljesítmény fenntartása érdekében a tisztítás legalább 5000-10000 km-enként ajánlott. A gyártó által ajánlott maximális tisztítási időköz 20000 km.
A francia JR FILTERS céget 1992-ben alapították azzal a céllal, hogy magas technológiai színvonalú légszűrőket fejlesszen és gyártson.
1998-ban a JR Filters elnyerte a német kormány (KBA) ISO 9001 tanúsítványát, ami a legmagasabb műszaki elismerés, amit egy vállalat kaphat.
Készült az EU-ban!
Márka | Model | Type | Évjárat | TÜV | További infó |
---|---|---|---|---|---|
FORD | C-Max | 1,6L (100 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max | 1,6L TDCI (90/101/109 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max | 1,8L 16V DURATEC + 1,8L Flexifuel (125 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max | 1,8L TDCI (115 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max | 2,0L / 2,0L Bi-fuel CNG (145 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max | 2,0L TDCI (110/133/136 PS) | 5/07-8/10 | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,0L EcoBoost (100/125 PS) | 10/12-2/18 | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,5L EcoBoost (150/182 PS) | 3/15-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,5L TDCI (95/105/120 PS) | 3/15-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,6L (105/125 PS) | 9/10-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,6L/1,6L Flexifuel (85 PS) | 9/11-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,6L EcoBoost + SCTI (150/182 PS) | 9/10-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,6L LPG (120 PS) | 2/12-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 1,6L TDCI (95/115 PS) | 9/10-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 2,0L TDCI (115/140/163 PS) | 9/10-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 2,0L TDCI (136 PS) | 2/11-> | TUV | - |
FORD | C-Max II/Grand C-Max | 2,0L TDCI (150/170 PS) | 3/15-> | TUV | - |
FORD | Focus Cabriolet | 1,6L 16V (100 PS) | 4/07-8/10 | TUV | - |
FORD | Focus Cabriolet | 2,0L 16V (145 PS) | 4/07-8/10 | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,4 16V DURATEC (80 PS) | 3/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,6 16V DURATEC (100 PS) | 3/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,6 16V Ti-VCT DURATEC (115 PS) | 3/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,6L TDCi (109 PS) | 4/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,6L TDCi (90 PS) | 4/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,8L 16V + 1,8L Flexifuel (125 PS) | 3/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 1,8L TDci (115 PS) | 4/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 2,0L TDCi (136 PS) | 3/07-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 2,5L RS (305 PS) | 3/09-> | TUV | - |
FORD | Focus II | 2,5L RS 500 (350 PS) | 5/10-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,0L EcoBoost (100/125 PS) | 3/12-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,5L EcoBoost (150/182 PS) | 9/14-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,5L TDCI (95/105/120 PS) | 9/14-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L EcoBoost SCTi (150/182 PS) | 3/11-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L TDCI (95/115 PS) | 3/11-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L TDCI Econetic (105 PS) | 6/12-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L Ti-VCT (105/86/125 PS) | 3/11-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L Ti-VCT Flexifuel (120 PS) | 3/11-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 1,6L Ti-VCT LPG (117 PS) | 7/12-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 2,0L (150 PS) | 10/13-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 2,0L EcoBoost ST (250 PS) | 6/12-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 2,0L TDCI (115/140/163 PS) | 3/11-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 2,0L TDCI (150 PS) | 9/14-> | TUV | - |
FORD | Focus III | 2,3L RS Turbo (349 PS) | 2/16- > | TUV | - |
FORD | Kuga | 2,0L TDCI (136 PS) | 5/08-4/10 | TUV | - |
FORD | Kuga | 2,0L TDCI (140 PS) | 5/10-> | TUV | - |
FORD | Kuga | 2,0L TDCI (163 PS) | 5/10-> | TUV | - |
FORD | Kuga II | 1,5L EcoBoost (120 PS) | 1/16- > | TUV | - |
FORD | Kuga II | 1,5L EcoBoost (150/182 PS) | 10/14-> | TUV | - |
FORD | Kuga II | 1,5L EcoBoost (176 PS) | 8/18- > | TUV | - |
FORD | Kuga II | 1,5L TDCI (120 PS) | 9/16- > | TUV | - |
FORD | Kuga II | 1,6L EcoBoost SCTi (150/182 PS) | 2/13-> | TUV | - |
FORD | Kuga II | 2,0L EcoBoost (242 PS) | 8/17- > | TUV | - |
FORD | Kuga II | 2,0L TDCI (120/150/180 PS) | 10/14-> | TUV | - |
FORD | Kuga II | 2,0L TDCI (140/163 PS) | 2/13-> | TUV | - |
FORD | Tourneo Connect II + Gd | 1,0L EcoBoost (100 PS) | 12/13-> | TUV | - |
FORD | Tourneo Connect II + Gd | 1,6L EcoBoost (150 PS) | 12/13-> | TUV | - |
FORD | Tourneo Connect II + Gd | 1,6L TDCI (75/95/115 PS) | 12/13-> | TUV | - |
FORD | Transit Connect II | 1,0L EcoBoost (100 PS) | 12/13-> | TUV | - |
FORD | Transit Connect II | 1,5L TDCI (75/101/120 PS) | 7/15-> | TUV | - |
FORD | Transit Connect II | 1,6L EcoBoost (150 PS) | 12/13-> | TUV | - |
FORD | Transit Connect II | 1,6L TDCI (75/95/115 PS) | 12/13-> | TUV | - |
MAZDA | Mazda 3 | 1,6L MZ-CD (115 PS) | 11/10-> | TUV | - |
MAZDA | Mazda 5 | 1,6L CD (116 PS) | 9/10-> | TUV | - |
VOLVO | C30 | 1,6L (100 PS) | 5/07-10/10 | TUV | - |
VOLVO | C30 | 1,6L D (110 PS) | 5/07-10/10 | TUV | - |
VOLVO | C30 | 1,6L D2 (114 PS) | 10/10-> | TUV | - |
VOLVO | C30 | 1,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS) | 5/07-10/10 | TUV | - |
VOLVO | C30 | 2,0L (145 PS) | 5/07-10/10 | TUV | - |
VOLVO | C30 | 2,0L D (136 PS) | 5/07-1010 | TUV | - |
VOLVO | C70 II CABRIO | 2,0L D (136 PS) | 5/08-> | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 1,6L (100 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 1,6L D (110 PS) | 5/07-9/10 | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 1,6L D2 (114 PS) | 10/10-> | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 1,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS) | 5/07-12/09 | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 2,0L (145 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | S40 II | 2,0L D (136 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | V40 II / V40 Cross Country | 1,6L D2 (114 PS) | 6/12-> | TUV | - |
VOLVO | V40 II / V40 Cross Country | 1,6L T2 (120 PS) | 3/13-> | TUV | - |
VOLVO | V40 II / V40 Cross Country | 1,6L T3 (150 PS) | 6/12-> | TUV | - |
VOLVO | V40 II / V40 Cross Country | 1,6L T4 (179 PS) | 6/12-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 1,6L (100 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 1,6L D (110 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 1,6L D2 (114 PS) | 1/10-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 1,8L + 1,8L Flexifuel (125 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 2,0L (145 PS) | 5/07-> | TUV | - |
VOLVO | V50 | 2,0L D (136 PS) | 5/07-> | TUV | - |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Pipercross sport betétszűrő...