SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 538
Új termék
50.540 Ft áfával1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2004
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2004
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
33-2004
24844001658
Alternatív
Pipercross: TUPP1209
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 400, Szélesség [mm] 178, Magasság [mm] 43
Használat:
PORSCHE, 911 2.7, Coupe, Gyártás éve: 1973/09 -> 1975/08
PORSCHE, 911 3.0 SC Carrera, Coupe, Gyártás éve: 1974/03 -> 1983/10
PORSCHE, 911 3.0 SC Carrera, Coupe, Gyártás éve: 1975/09 -> 1977/06
PORSCHE, 911 3.0 Turbo, Coupe, Gyártás éve: 1975/01 -> 1977/12
PORSCHE, 911 2.7, Coupe, Gyártás éve: 1975/09 -> 1977/06
PORSCHE, 911 3.0 SC Carrera, Coupe, Gyártás éve: 1979/09 -> 1980/06
PORSCHE, 911 3.0 SC, Coupe, Gyártás éve: 1980/08 -> 1983/07
PORSCHE, 911 Cabrio 3.0 SC, Cabrio, Gyártás éve: 1982/08 -> 1983/07
PORSCHE, 911 Targa 2.7, Targa, Gyártás éve: 1975/09 -> 1977/06
PORSCHE, 911 Targa 3.0 SC Carrera, Targa, Gyártás éve: 1979/09 -> 1980/06
PORSCHE, 911 Targa 2.7 S, Targa, Gyártás éve: 1973/08 -> 1976/01
PORSCHE, 911 Targa 2.7, Targa, Gyártás éve: 1973/09 -> 1975/08
PORSCHE, 911 Targa 3.0 SC Carrera, Targa, Gyártás éve: 1975/09 -> 1977/06
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
PORSCHE 911 2.7 (1973/9 -> 1975/8 ) 110Kw/150K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 2.7 (1975/9 -> 1977/6 ) 121Kw/165K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 3.0 SC (1980/8 -> 1983/7 ) 150Kw/204K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 3.0 SC Carrera (1974/3 -> 1983/10 ) 154Kw/209K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 3.0 SC Carrera (1975/9 -> 1977/6 ) 147Kw/200K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 3.0 SC Carrera (1979/9 -> 1980/6 ) 138Kw/188K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 3.0 Turbo (1975/1 -> 1977/12 ) 191Kw/260K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Convertible 3.0 SC (1982/8 -> 1983/7 ) 150Kw/204K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Targa 2.7 (1973/9 -> 1975/8 ) 110Kw/150K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Targa 2.7 (1975/9 -> 1977/6 ) 121Kw/165K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Targa 2.7 S (1973/8 -> 1976/1 ) 129Kw/175K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Targa 3.0 SC Carrera (1975/9 -> 1977/6 ) 147Kw/200K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
PORSCHE 911 Targa 3.0 SC Carrera (1979/9 -> 1980/6 ) 138Kw/188K, OEM: PORSCHE :: 91111018502 |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...