SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 351
Új termék
E-0775
24844110626
Sport légszűrő K&N E-0775
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-0775
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vnútorný priemer [mm] 102, Vonkajší priemer [mm] 146, Magasság [mm] 184
Használat:
AUDI, A8 (4D2, 4D8) 3.7 quattro, rok výroby: 1998/11 -> 2002/09
AUDI, A8 (4D2, 4D8) 3.7, rok výroby: 1998/11 -> 2002/09
AUDI, A8 (4E_) 4.2 quattro, rok výroby: 2002/10 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 3.0 TDI quattro, rok výroby: 2003/08 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 2.8 FSI, rok výroby: 2007/08 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 4.2 FSI quattro, rok výroby: 2006/06 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 3.0, rok výroby: 2003/07 -> 2005/05
AUDI, A8 (4E_) 3.0 TDI quattro, rok výroby: 2003/11 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 3.0, rok výroby: 2003/07 -> 2006/05
AUDI, A8 (4E_) 3.7 quattro, rok výroby: 2002/10 -> 2006/05
AUDI, A8 (4E_) 3.2 FSI quattro, rok výroby: 2005/06 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 3.2 FSI, rok výroby: 2005/06 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 4.2 TDI quattro, rok výroby: 2005/07 -> 2010/07
AUDI, A8 (4E_) 4.0 TDI quattro, rok výroby: 2003/05 -> 2005/07
AUDI, A8 (4E_) 4.2 TDI quattro, rok výroby: 2005/01 -> 2005/06
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
AUDI A8 (4D2, 4D8) 3.7 (1998/11 -> 2002/9 ) 191Kw/260K |
AUDI A8 (4D2, 4D8) 3.7 quattro (1998/11 -> 2002/9 ) 191Kw/260K |
AUDI A8 (4E_) 2.8 FSI (2007/8 -> 2010/7 ) 154Kw/210K |
AUDI A8 (4E_) 3.0 (2003/7 -> 2005/5 ) 162Kw/220K |
AUDI A8 (4E_) 3.0 (2003/7 -> 2006/5 ) 160Kw/218K |
AUDI A8 (4E_) 3.0 TDI quattro (2003/11 -> 2010/7 ) 155Kw/211K |
AUDI A8 (4E_) 3.0 TDI quattro (2003/8 -> 2010/7 ) 171Kw/233K |
AUDI A8 (4E_) 3.0 quattro (2003/11 -> 2004/5 ) 160Kw/218K |
AUDI A8 (4E_) 3.2 FSI (2005/6 -> 2010/7 ) 191Kw/260K |
AUDI A8 (4E_) 3.2 FSI quattro (2005/6 -> 2010/7 ) 191Kw/260K |
AUDI A8 (4E_) 3.7 quattro (2002/10 -> 2006/5 ) 206Kw/280K |
AUDI A8 (4E_) 4.0 TDI quattro (2003/5 -> 2005/7 ) 202Kw/275K |
AUDI A8 (4E_) 4.2 FSI quattro (2006/6 -> 2010/7 ) 257Kw/350K |
AUDI A8 (4E_) 4.2 TDI quattro (2005/1 -> 2005/6 ) 235Kw/320K |
AUDI A8 (4E_) 4.2 TDI quattro (2005/7 -> 2010/7 ) 240Kw/326K |
AUDI A8 (4E_) 4.2 quattro (2002/10 -> 2010/7 ) 246Kw/335K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...