SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 485
Új termék
25.760 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2220
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2220
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2220
24844002587
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vnútorný priemer [mm] 76, Vonkajší priemer [mm] 143, Magasság [mm] 125
Használat:
ISUZU, TROOPER (UBS) 2.8 TD (UBS55), rok výroby: 1987/10 -> 1991/12
ISUZU, TROOPER (UBS) 2.2 D 4x4, rok výroby: 1984/05 -> 1989/12
ISUZU, TROOPER (UBS) 2.8 TD (UBS55), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12
ISUZU, TROOPER otvorene terenne vozidlo (UBS) 2.2 TD (UBS52), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1984/03 -> 1991/12
ISUZU, TROOPER otvorene terenne vozidlo (UBS) 2.2 D (UBS52), otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1983/01 -> 1983/12
ISUZU, TROOPER otvorene terenne vozidlo (UBS) 2.2 D 4x4, otvorene terenne vozidlo, rok výroby: 1984/05 -> 1989/07
TOYOTA, CROWN (_S1_) 2.2 D (LS110_), rok výroby: 1980/04 -> 1983/07
TOYOTA, HIACE I Skrinka (RH1_, LH3_, RH3_, RH2_, LH2_, LH1_) 2.2 D (LH20-30), Skrinka, rok výroby: 1979/01 -> 1983/03
TOYOTA, HIACE I Wagon (LH1_, RH1_, LH3_, RH3_, LH2_, RH2_) 2.2 D, Autobus, rok výroby: 1980/01 -> 1980/12
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
HOLDEN JACKAROO (UBS) 2.2 D 4x4 (UBS52) (1981/11 -> 1983/12 ) 45Kw/60K |
HOLDEN JACKAROO (UBS) 2.2 TD 4x4 (UBS52) (1985/10 -> 1988/9 ) 54Kw/73K |
HOLDEN JACKAROO (UBS) 2.8 TD 4x4 (UBS55) (1987/10 -> 1991/9 ) 74Kw/101K |
ISUZU TROOPER (UBS) 2.2 D 4x4 (1984/5 -> 1989/12 ) 39Kw/53K |
ISUZU TROOPER (UBS) 2.8 TD (UBS55) (1987/10 -> 1991/12 ) 71Kw/97K |
ISUZU TROOPER (UBS) 2.8 TD (UBS55) (1988/10 -> 1991/12 ) 78Kw/106K |
ISUZU TROOPER Open Off-Road Vehicle (UBS) 2.2 D (UBS52) (1983/1 -> 1983/12 ) 45Kw/61K |
ISUZU TROOPER Open Off-Road Vehicle (UBS) 2.2 D 4x4 (1984/5 -> 1989/7 ) 39Kw/53K |
ISUZU TROOPER Open Off-Road Vehicle (UBS) 2.2 TD (UBS52) (1984/3 -> 1991/12 ) 53Kw/72K |
TOYOTA CROWN Saloon (_S1_) 2.2 D (LS110_) (1980/4 -> 1983/7 ) 53Kw/72K |
TOYOTA HIACE I Box (RH1_, LH3_, RH3_, RH2_, LH2_, LH1_) 2.2 D (LH20-30) (1979/1 -> 1983/3 ) 49Kw/67K |
TOYOTA HIACE I Wagon (LH1_, RH1_, LH3_, RH3_, LH2_, RH2_) 2.2 D (1980/1 -> 1980/12 ) 49Kw/67K |
TOYOTA HIACE Pickup 2.2 D (1979/1 -> 1985/7 ) 49Kw/67K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...