*46 493   

K&N

Sport légszűrő K&N E-2290

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

32.730 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-2290

Sport légszűrő K&N E-2290

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-2290

Sport légszűrő K&N E-2290

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-2290   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX1593

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 70, Vonkajší priemer [mm] 127, Magasság [mm] 98

Használat:

BMW, 02 (E10) 1600 Ti, rok výroby: 1967/09 -> 1969/11

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1600, rok výroby: 1964/04 -> 1968/04

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 Ti (TISA), rok výroby: 1963/10 -> 1968/04

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 Ti, rok výroby: 1963/10 -> 1968/04

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1500, rok výroby: 1962/10 -> 1966/07

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1500, rok výroby: 1963/09 -> 1966/07

BMW, 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 2000, rok výroby: 1970/01 -> 1972/11

BMW, 1600 GT Coupe 1.6, Coupe, rok výroby: 1967/10 -> 1969/05

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster C 1600 SC, Cabrio, rok výroby: 1963/01 -> 1965/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster 1100, Cabrio, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster B 1600 Super 90, Cabrio, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster C 1600, Cabrio, rok výroby: 1963/01 -> 1965/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster A 1600, Cabrio, rok výroby: 1955/01 -> 1959/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster A 1600 GS Carrera, Cabrio, rok výroby: 1955/01 -> 1959/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster 1300 S, Cabrio, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster B 1600, Cabrio, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster A 1600 S, Cabrio, rok výroby: 1955/01 -> 1959/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster 1300, Cabrio, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster B 1600 Super 75, Cabrio, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster 1500 S, Cabrio, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Cabriolet/Speedster 1500, Cabrio, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe C 1600 SC, Coupe, rok výroby: 1963/01 -> 1965/12

PORSCHE, 356 Coupe C 1600, Coupe, rok výroby: 1963/01 -> 1965/12

PORSCHE, 356 Coupe B 1600 Super 90, Coupe, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Coupe B 1600 Super 75, Coupe, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Coupe B 1600, Coupe, rok výroby: 1959/01 -> 1963/12

PORSCHE, 356 Coupe A 1600 GS Carrera, Coupe, rok výroby: 1955/01 -> 1961/12

PORSCHE, 356 Coupe A 1600 Super, Coupe, rok výroby: 1955/01 -> 1959/12

PORSCHE, 356 Coupe A 1600, Coupe, rok výroby: 1955/01 -> 1959/12

PORSCHE, 356 Coupe 1300, Coupe, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe 1300 S, Coupe, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe 1100, Coupe, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe 1500 S, Coupe, rok výroby: 1954/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe 1500, Coupe, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

PORSCHE, 356 Coupe 1500, Coupe, rok výroby: 1950/01 -> 1955/12

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
BMW 02 (E10) 1600 Ti (1967/9 -> 1969/11 ) 77Kw/105K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1500 (1962/10 -> 1966/7 ) 59Kw/80K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1500 (1963/9 -> 1966/7 ) 59Kw/80K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1600 (1964/4 -> 1968/4 ) 61Kw/83K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 Ti (1963/10 -> 1968/4 ) 81Kw/110K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 Ti (TISA) (1963/10 -> 1968/4 ) 96Kw/131K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 2000 (1970/1 -> 1972/11 ) 66Kw/90K
BMW 1600 GT Coupe 1.6 (1967/10 -> 1969/5 ) 77Kw/105K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster 1100 (1950/1 -> 1955/12 ) 29Kw/40K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster 1300 (1950/1 -> 1955/12 ) 32Kw/44K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster 1300 S (1950/1 -> 1955/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster 1500 (1950/1 -> 1955/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster 1500 S (1950/1 -> 1955/12 ) 51Kw/70K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster A 1600 (1955/1 -> 1959/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster A 1600 GS Carrera (1955/1 -> 1959/12 ) 85Kw/115K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster A 1600 S (1955/1 -> 1959/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster B 1600 (1959/9 -> 1963/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster B 1600 Super 75 (1959/1 -> 1963/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster B 1600 Super 90 (1959/1 -> 1963/12 ) 66Kw/90K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster C 1600 (1963/1 -> 1965/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster C 1600 SC (1963/1 -> 1965/12 ) 70Kw/95K
PORSCHE 356 Coupe 1100 (1950/1 -> 1955/12 ) 29Kw/40K
PORSCHE 356 Coupe 1300 (1950/1 -> 1955/12 ) 32Kw/44K
PORSCHE 356 Coupe 1300 S (1950/1 -> 1955/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Coupe 1500 (1950/1 -> 1955/12 ) 40Kw/55K
PORSCHE 356 Coupe 1500 (1950/1 -> 1955/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Coupe 1500 S (1954/1 -> 1955/12 ) 51Kw/70K
PORSCHE 356 Coupe A 1600 (1955/1 -> 1959/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Coupe A 1600 GS Carrera (1955/1 -> 1961/12 ) 85Kw/115K
PORSCHE 356 Coupe A 1600 Super (1955/1 -> 1959/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Coupe B 1600 (1959/9 -> 1963/12 ) 44Kw/60K
PORSCHE 356 Coupe B 1600 Super 75 (1959/1 -> 1963/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Coupe B 1600 Super 90 (1959/1 -> 1963/12 ) 66Kw/90K
PORSCHE 356 Coupe C 1600 (1963/1 -> 1965/12 ) 55Kw/75K
PORSCHE 356 Coupe C 1600 SC (1963/1 -> 1965/12 ) 70Kw/95K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...