*46 506   

K&N

Sport légszűrő K&N E-2360

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

25.580 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-2360

Sport légszűrő K&N E-2360

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-2360

Sport légszűrő K&N E-2360

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-2360   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX229

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 89, Vonkajší priemer [mm] 137, Magasság [mm] 160

Használat:

FIAT, DUCATO Korba/Podvozok (280) 2.0, Korba/Podvozok, rok výroby: 1985/07 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Korba/Podvozok (280) 2.0, Korba/Podvozok, rok výroby: 1988/08 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Korba/Podvozok (290) 2.0, Korba/Podvozok, rok výroby: 1990/07 -> 1994/03

FIAT, DUCATO Panorama (280) 2.0, Autobus, rok výroby: 1982/07 -> 1985/05

FIAT, DUCATO Panorama (280) 1.8, Autobus, rok výroby: 1982/07 -> 1988/12

FIAT, DUCATO Panorama (280) 2.0, Autobus, rok výroby: 1988/09 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Panorama (280) 2.0, Autobus, rok výroby: 1986/01 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Panorama (290) 2.0, Autobus, rok výroby: 1990/07 -> 1994/03

FIAT, DUCATO Skrinka (280) 2.0, Skrinka, rok výroby: 1989/03 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Skrinka (280) 2.0, Skrinka, rok výroby: 1985/07 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Skrinka (280) 2.0, Skrinka, rok výroby: 1982/01 -> 1990/08

FIAT, DUCATO Skrinka (280) 1.8, Skrinka, rok výroby: 1982/01 -> 1988/10

FIAT, TALENTO Autobus (290) 2.0 (290UEH4), Autobus, rok výroby: 1989/03 -> 1994/03

FIAT, TALENTO Korba/Podvozok (290) 2.0 (290UA4), Korba/Podvozok, rok výroby: 1989/03 -> 1994/03

FIAT, TALENTO Skrinka (290) 2.0 (290U4), Skrinka, rok výroby: 1989/03 -> 1994/03

LOTUS, ELAN 1.6 i 16V, Cabrio, rok výroby: 1989/09 -> 1995/11

LOTUS, ELAN 1.6 i 16V Turbo, Cabrio, rok výroby: 1991/09 -> 1995/11

LOTUS, ELAN 1.6 i 16V Turbo, Cabrio, rok výroby: 1989/09 -> 1995/11

PEUGEOT, 504 (A_, M_) 2.0, rok výroby: 1979/09 -> 1982/08

PEUGEOT, 504 (A_, M_) 2.0 (A1, A13, MY1, MY3), rok výroby: 1971/03 -> 1986/06

PEUGEOT, 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14), rok výroby: 1971/01 -> 1983/06

PEUGEOT, 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11), Kombi, rok výroby: 1971/04 -> 1986/07

PEUGEOT, 504 Cabrio 2.0, Cabrio, rok výroby: 1982/08 -> 1984/08

PEUGEOT, 504 Cabrio 2.0, Cabrio, rok výroby: 1974/10 -> 1982/08

PEUGEOT, 504 Coupe 2.0, Coupe, rok výroby: 1982/08 -> 1984/08

PEUGEOT, 504 Coupe 2.0, Coupe, rok výroby: 1974/10 -> 1982/08

PEUGEOT, 505 (551A) 2.0, rok výroby: 1980/09 -> 1982/11

PEUGEOT, 505 (551A) 2.0, rok výroby: 1980/11 -> 1985/12

PEUGEOT, 505 (551A) 2.0, rok výroby: 1985/09 -> 1995/09

PEUGEOT, 505 (551A) 2.0, rok výroby: 1983/09 -> 1985/09

PEUGEOT, 505 Break (551D) 2.0, Kombi, rok výroby: 1983/08 -> 1985/12

PEUGEOT, 505 Break (551D) 2.0, Kombi, rok výroby: 1985/09 -> 1987/11

ROVER, 200 (XH) 216 Vitesse, rok výroby: 1985/03 -> 1989/09

ROVER, 200 (XH) 216, rok výroby: 1985/03 -> 1989/09

ROVER, 800 (XS) 825 D/SD (XS), rok výroby: 1990/01 -> 1999/02

ROVER, 800 (XS) 820 16 V I/SI (XS), rok výroby: 1986/10 -> 1988/10

ROVER, 800 (XS) 820e, rok výroby: 1986/10 -> 1991/10

ROVER, 800 (XS) 820, rok výroby: 1988/10 -> 1991/10

ROVER, 800 (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03

ROVER, 800 (XS) 820 I/SI (RS), rok výroby: 1992/01 -> 1999/02

ROVER, 800 (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12

ROVER, 800 Coupe 825 SD, Coupe, rok výroby: 1993/09 -> 1999/02

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 2.0, rok výroby: 1987/08 -> 1988/09

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 825 D/SD (XS), rok výroby: 1992/01 -> 1999/02

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SI (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 2.0, rok výroby: 1987/08 -> 1991/10

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 i/Si (XS), rok výroby: 1988/10 -> 1991/12

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 Sport, rok výroby: 1994/04 -> 1996/03

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 I/SI (XS), rok výroby: 1993/01 -> 1999/02

ROVER, 800 sikma zadna cast (XS) 820 SE/SI, rok výroby: 1986/10 -> 1991/12

ROVER, MAESTRO 2.0 D, rok výroby: 1990/09 -> 1992/10

ROVER, MAESTRO 2.0 TD, rok výroby: 1990/09 -> 1995/01

ROVER, MAESTRO 1.6, rok výroby: 1990/09 -> 1995/01

ROVER, MONTEGO 1.6, rok výroby: 1990/10 -> 1992/09

ROVER, MONTEGO 2.0 D Turbo, rok výroby: 1988/10 -> 1995/10

ROVER, MONTEGO 2.0 GTi, rok výroby: 1988/10 -> 1991/10

ROVER, MONTEGO 2.0 i KAT, rok výroby: 1990/12 -> 1994/10

ROVER, MONTEGO Break (XE) 1.6, Kombi, rok výroby: 1990/10 -> 1992/09

ROVER, MONTEGO Break (XE) 2.0 Turbo-D, Kombi, rok výroby: 1993/01 -> 1993/12

ROVER, MONTEGO Break (XE) 2.0 GTi, Kombi, rok výroby: 1988/10 -> 1991/10

ROVER, MONTEGO Break (XE) 2.0 GTI/LXI, Kombi, rok výroby: 1990/12 -> 1993/12

VOLVO, 140 (142, 144) 2.0, rok výroby: 1970/09 -> 1975/04

VOLVO, 140 Kombi (145) 2.0 S, Kombi, rok výroby: 1972/08 -> 1973/07

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
FIAT DUCATO Box (280) 1.8 (1982/1 -> 1988/10 ) 49Kw/67K
FIAT DUCATO Box (280) 2.0 (1982/1 -> 1990/8 ) 58Kw/79K
FIAT DUCATO Box (280) 2.0 (1985/7 -> 1990/8 ) 55Kw/75K
FIAT DUCATO Box (280) 2.0 (1989/3 -> 1990/8 ) 62Kw/84K
FIAT DUCATO Panorama (280) 1.8 (1982/7 -> 1988/12 ) 51Kw/69K
FIAT DUCATO Panorama (280) 2.0 (1982/7 -> 1985/5 ) 58Kw/79K
FIAT DUCATO Panorama (280) 2.0 (1986/1 -> 1990/8 ) 55Kw/75K
FIAT DUCATO Panorama (280) 2.0 (1988/9 -> 1990/8 ) 62Kw/84K
FIAT DUCATO Panorama (290) 2.0 (1990/7 -> 1994/3 ) 62Kw/84K
FIAT DUCATO Platform/Chassis (280) 2.0 (1985/7 -> 1990/8 ) 55Kw/75K
FIAT DUCATO Platform/Chassis (280) 2.0 (1988/8 -> 1990/8 ) 62Kw/84K
FIAT DUCATO Platform/Chassis (290) 2.0 (1990/7 -> 1994/3 ) 62Kw/84K
FIAT TALENTO Box (290) 2.0 (290U4) (1989/3 -> 1994/3 ) 55Kw/75K
FIAT TALENTO Bus (290) 2.0 (290UEH4) (1989/3 -> 1994/3 ) 55Kw/75K
FIAT TALENTO Platform/Chassis (290) 2.0 (290UA4) (1989/3 -> 1994/3 ) 55Kw/75K
LOTUS ELAN 1.6 i 16V (1989/9 -> 1995/11 ) 97Kw/132K
LOTUS ELAN 1.6 i 16V Turbo (1989/9 -> 1995/11 ) 123Kw/167K
LOTUS ELAN 1.6 i 16V Turbo (1991/9 -> 1995/11 ) 115Kw/156K
PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0 (1979/9 -> 1982/8 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0 (A1, A13, MY1, MY3) (1971/3 -> 1986/6 ) 71Kw/97K
PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) (1971/1 -> 1983/6 ) 78Kw/106K
PEUGEOT 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) (1971/4 -> 1986/7 ) 68Kw/92K
PEUGEOT 504 Convertible 2.0 (1974/10 -> 1982/8 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 504 Convertible 2.0 (1982/8 -> 1984/8 ) 78Kw/106K
PEUGEOT 504 Coupe 2.0 (1974/10 -> 1982/8 ) 75Kw/102K
PEUGEOT 504 Coupe 2.0 (1982/8 -> 1984/8 ) 78Kw/106K
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 (1980/11 -> 1985/12 ) 71Kw/97K
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 (1980/9 -> 1982/11 ) 79Kw/107K
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 (1983/9 -> 1985/9 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 (1985/9 -> 1995/9 ) 72Kw/98K
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 (1983/8 -> 1985/12 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 (1985/9 -> 1987/11 ) 72Kw/98K
ROVER 200 (XH) 216 (1985/3 -> 1989/9 ) 61Kw/83K
ROVER 200 (XH) 216 Vitesse (1985/3 -> 1989/9 ) 75Kw/102K
ROVER 800 (XS) 820 (1988/10 -> 1991/10 ) 74Kw/100K
ROVER 800 (XS) 820 16 V I/SI (XS) (1986/10 -> 1988/10 ) 103Kw/140K
ROVER 800 (XS) 820 I/SI (RS) (1992/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K
ROVER 800 (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K
ROVER 800 (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K
ROVER 800 (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K
ROVER 800 (XS) 820e (1986/10 -> 1991/10 ) 88Kw/120K
ROVER 800 (XS) 825 D/SD (XS) (1990/1 -> 1999/2 ) 87Kw/118K
ROVER 800 Coupe 825 SD (1993/9 -> 1999/2 ) 87Kw/118K
ROVER 800 Hatchback (XS) 2.0 (1987/8 -> 1988/9 ) 100Kw/136K
ROVER 800 Hatchback (XS) 2.0 (1987/8 -> 1991/10 ) 74Kw/101K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 I/SI (XS) (1993/1 -> 1999/2 ) 100Kw/136K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SE/SI (1986/10 -> 1991/12 ) 88Kw/120K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 SI (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 98Kw/133K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 Sport (1994/4 -> 1996/3 ) 145Kw/197K
ROVER 800 Hatchback (XS) 820 i/Si (XS) (1988/10 -> 1991/12 ) 103Kw/140K
ROVER 800 Hatchback (XS) 825 D/SD (XS) (1992/1 -> 1999/2 ) 87Kw/118K
ROVER MAESTRO 1.6 (1990/9 -> 1995/1 ) 63Kw/86K
ROVER MAESTRO 2.0 D (1990/9 -> 1992/10 ) 44Kw/60K
ROVER MAESTRO 2.0 TD (1990/9 -> 1995/1 ) 60Kw/82K
ROVER MONTEGO 1.6 (1990/10 -> 1992/9 ) 61Kw/83K
ROVER MONTEGO 2.0 D Turbo (1988/10 -> 1995/10 ) 60Kw/82K
ROVER MONTEGO 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K
ROVER MONTEGO 2.0 i CAT (1990/12 -> 1994/10 ) 75Kw/102K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 1.6 (1990/10 -> 1992/9 ) 61Kw/83K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTI/LXI (1990/12 -> 1993/12 ) 75Kw/102K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 GTi (1988/10 -> 1991/10 ) 86Kw/117K
ROVER MONTEGO Break (XE), MONTEGO Estate (XE) 2.0 Turbo-D (1993/1 -> 1993/12 ) 60Kw/82K
VOLVO 140 (142, 144) 2.0 (1970/9 -> 1975/4 ) 91Kw/124K
VOLVO 140 Estate (145) 2.0 S (1972/8 -> 1973/7 ) 91Kw/124K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Kalendár motoršportových akcií 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...