*46 575   

K&N

Sport légszűrő K&N E-2830

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

23.690 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-2830

Sport légszűrő K&N E-2830

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-2830

Sport légszűrő K&N E-2830

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-2830   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 235, Vonkajší priemer [mm] 279, Magasság [mm] 60

Használat:

MAZDA, 323 III (BF) 1.5, rok výroby: 1987/09 -> 1989/10

MAZDA, 323 III (BF) 1.3, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III (BF) 1.4, rok výroby: 1987/04 -> 1989/07

MAZDA, 323 III (BF) 1.5 i, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III (BF) 1.5 i Turbo, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III (BF) 1.5, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Break (BW) 1.3, Kombi, rok výroby: 1986/07 -> 1990/04

MAZDA, 323 III Break (BW) 1.5, Kombi, rok výroby: 1987/01 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Break (BW) 1.5, Kombi, rok výroby: 1986/05 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.5 i, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.5 i Turbo, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.4, rok výroby: 1987/09 -> 1989/10

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.5, rok výroby: 1987/09 -> 1989/10

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.5, rok výroby: 1985/08 -> 1989/05

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.3 i, rok výroby: 1985/09 -> 1989/08

MAZDA, 323 III Hatchback (BF) 1.3, rok výroby: 1985/09 -> 1987/12

NISSAN, PATHFINDER 3.0 4WD, rok výroby: 1986/07 -> 1995/08

OPEL, ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 N, rok výroby: 1977/08 -> 1981/08

OPEL, ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 S, rok výroby: 1977/08 -> 1981/08

OPEL, MANTA B (58_, 59_) 2.0 S, rok výroby: 1977/08 -> 1984/08

OPEL, MANTA B (58_, 59_) 2.0, rok výroby: 1977/08 -> 1980/12

OPEL, MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 S, Coupe, rok výroby: 1977/08 -> 1984/08

OPEL, MANTA B CC (53_, 55_) 2.0, Coupe, rok výroby: 1977/08 -> 1980/12

OPEL, REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 S, rok výroby: 1977/08 -> 1986/08

OPEL, REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0, rok výroby: 1977/09 -> 1982/10

OPEL, REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 S, rok výroby: 1982/11 -> 1986/08

OPEL, REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.0, Kombi, rok výroby: 1977/09 -> 1982/10

OPEL, REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.0 S, Kombi, rok výroby: 1977/08 -> 1986/08

OPEL, REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 S, Kombi, rok výroby: 1982/11 -> 1986/08

VAUXHALL, CARLTON Mk II 2.0 S, rok výroby: 1978/10 -> 1986/08

VAUXHALL, CARLTON Mk II Kombi 2.0, Kombi, rok výroby: 1977/09 -> 1986/08

VAUXHALL, CARLTON Mk II Kombi 2.0 S, Kombi, rok výroby: 1982/01 -> 1986/08

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.3 (1985/8 -> 1989/5 ) 44Kw/60K
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.4 (1987/4 -> 1989/7 ) 44Kw/60K
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.5 (1985/8 -> 1989/5 ) 55Kw/75K
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.5 (1987/9 -> 1989/10 ) 54Kw/73K
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.5 i (1985/8 -> 1989/5 ) 70Kw/95K
MAZDA 323 III (BF), 323 Mk III (BF) 1.5 i Turbo (1985/8 -> 1989/5 ) 85Kw/115K
MAZDA 323 III Break (BW), 323 III Station Wagon (BW), 323 Mk III Estate (BW) 1.3 (1986/7 -> 1990/4 ) 44Kw/60K
MAZDA 323 III Break (BW), 323 III Station Wagon (BW), 323 Mk III Estate (BW) 1.5 (1986/5 -> 1989/5 ) 55Kw/75K
MAZDA 323 III Break (BW), 323 III Station Wagon (BW), 323 Mk III Estate (BW) 1.5 (1987/1 -> 1989/5 ) 54Kw/73K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.3 (1985/9 -> 1987/12 ) 44Kw/60K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.3 i (1985/9 -> 1989/8 ) 49Kw/67K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.4 (1987/9 -> 1989/10 ) 44Kw/60K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.5 (1985/8 -> 1989/5 ) 55Kw/75K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.5 (1987/9 -> 1989/10 ) 54Kw/73K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.5 i (1985/8 -> 1989/5 ) 70Kw/95K
MAZDA 323 III Hatchback (BF), 323 Mk III Hatchback (BF) 1.5 i Turbo (1985/8 -> 1989/5 ) 85Kw/115K
NISSAN PATHFINDER I (WD21) 3.0 4WD (1986/7 -> 1995/8 ) 95Kw/129K
NISSAN PATROL III/2 Hardtop (K260) 3.0 (1989/3 -> 1993/10 ) 109Kw/148K
NISSAN PATROL III/2 Station Wagon (W260) 3.0 4x4 (1989/3 -> 1993/10 ) 109Kw/148K
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 N (1977/8 -> 1981/8 ) 66Kw/90K
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 S (1977/8 -> 1981/8 ) 74Kw/100K
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 (1977/8 -> 1980/12 ) 66Kw/90K
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 S (1977/8 -> 1984/8 ) 74Kw/100K
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 (1977/8 -> 1980/12 ) 66Kw/90K
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 S (1977/8 -> 1984/8 ) 74Kw/100K
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 S (1982/11 -> 1986/8 ) 66Kw/90K
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 (1977/9 -> 1982/10 ) 66Kw/90K
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 S (1977/8 -> 1986/8 ) 74Kw/100K
OPEL REKORD E Estate (61_, 66_, 67_) 1.8 S (1982/11 -> 1986/8 ) 66Kw/90K
OPEL REKORD E Estate (61_, 66_, 67_) 2.0 (1977/9 -> 1982/10 ) 66Kw/90K
OPEL REKORD E Estate (61_, 66_, 67_) 2.0 S (1977/8 -> 1986/8 ) 74Kw/100K
VAUXHALL CARLTON Mk II 2.0 S (1978/10 -> 1986/8 ) 74Kw/100K
VAUXHALL CARLTON Mk II Estate 2.0 (1977/9 -> 1986/8 ) 81Kw/110K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...