SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 606
Új termék
28.660 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2983
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2983
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2983
24844003591
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Magasság [mm] 62
Használat:
NISSAN, BLUEBIRD (T72 , T12) 2.0 (T12), rok výroby: 1985/12 -> 1987/12
NISSAN, BLUEBIRD (T72 , T12) 1.8 i 16V (RLT72), rok výroby: 1989/02 -> 1990/12
NISSAN, BLUEBIRD (T72 , T12) 1.6, rok výroby: 1986/03 -> 1990/06
NISSAN, BLUEBIRD (U11) 1.8, rok výroby: 1983/11 -> 1988/06
NISSAN, BLUEBIRD Break (WU11) 2.0, Kombi, rok výroby: 1986/04 -> 1990/09
NISSAN, BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.6, rok výroby: 1986/03 -> 1990/06
NISSAN, BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.8 i 16V (FRLT72), rok výroby: 1989/02 -> 1990/12
NISSAN, BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 2.0 (T12), rok výroby: 1985/12 -> 1987/12
NISSAN, BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.6, rok výroby: 1986/03 -> 1991/06
NISSAN, PRAIRIE (M10, NM10) 1.8 SGL (M10), , rok výroby: 1983/07 -> 1985/12
NISSAN, PRAIRIE (M10, NM10) 1.8 SGL (M10), , rok výroby: 1985/05 -> 1987/10
NISSAN, STANZA (T11) 1.6, rok výroby: 1981/08 -> 1985/12
NISSAN, STANZA (T11) 1.8 SGL, rok výroby: 1983/03 -> 1985/12
NISSAN, STANZA Hatchback (T11) 1.8, rok výroby: 1981/08 -> 1985/12
NISSAN, STANZA Hatchback (T11) 1.6, rok výroby: 1981/08 -> 1985/12
NISSAN, STANZA Hatchback (T11) 1.8, rok výroby: 1981/08 -> 1985/12
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
NISSAN AXXESS (M10, NM10), PRAIRIE (M10, NM10) 1.8 SGL (M10) (1983/7 -> 1985/12 ) 65Kw/88K |
NISSAN AXXESS (M10, NM10), PRAIRIE (M10, NM10) 1.8 SGL (M10) (1985/5 -> 1987/10 ) 66Kw/90K |
NISSAN BLUEBIRD (T72 , T12) 1.6 (1986/3 -> 1990/6 ) 61Kw/83K |
NISSAN BLUEBIRD (T72 , T12) 1.8 i 16V (RLT72) (1989/2 -> 1990/12 ) 95Kw/129K |
NISSAN BLUEBIRD (T72 , T12) 2.0 (T12) (1985/12 -> 1987/12 ) 75Kw/102K |
NISSAN BLUEBIRD (U11) 1.8 (1983/11 -> 1988/6 ) 66Kw/90K |
NISSAN BLUEBIRD Break (WU11), BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 2.0 (1986/4 -> 1990/9 ) 75Kw/102K |
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.6 (1986/3 -> 1990/6 ) 61Kw/83K |
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.6 (1986/3 -> 1991/6 ) 66Kw/90K |
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 1.8 i 16V (FRLT72) (1989/2 -> 1990/12 ) 95Kw/129K |
NISSAN BLUEBIRD Hatchback (T72, T12) 2.0 (T12) (1985/12 -> 1987/12 ) 75Kw/102K |
NISSAN STANZA (T11) 1.6 (1981/8 -> 1985/12 ) 60Kw/82K |
NISSAN STANZA (T11) 1.8 SGL (1983/3 -> 1985/12 ) 66Kw/90K |
NISSAN STANZA Hatchback (T11) 1.6 (1981/8 -> 1985/12 ) 60Kw/82K |
NISSAN STANZA Hatchback (T11) 1.8 (1981/8 -> 1985/12 ) 65Kw/88K |
NISSAN STANZA Hatchback (T11) 1.8 (1981/8 -> 1985/12 ) 66Kw/90K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...