*46 640   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9060

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

35.650 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9060

Sport légszűrő K&N E-9060

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9060

Sport légszűrő K&N E-9060

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-9060   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX1284

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 70, Vonkajší priemer [mm] 114, Magasság [mm] 287

Használat:

OPEL, SENATOR A (29_) 2.2 TD, rok výroby: 1984/11 -> 1987/08

SAAB, 9000 2.3 -16 CDE, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE, rok výroby: 1994/07 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.3 -16 CDE Eco-Power, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.3 -16 Turbo, rok výroby: 1990/09 -> 1993/08

SAAB, 9000 2.3 -16 CD Turbo, rok výroby: 1990/07 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.3, rok výroby: 1990/09 -> 1998/10

SAAB, 9000 2.3 -16 CD, rok výroby: 1989/08 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.0 -16, rok výroby: 1989/01 -> 1993/01

SAAB, 9000 2.0 -16 Turbo CD, rok výroby: 1989/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.0 -16 CD, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.0 -16 Turbo CD, rok výroby: 1988/09 -> 1993/08

SAAB, 9000 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1985/04 -> 1991/12

SAAB, 9000 2.0 T16, rok výroby: 1989/06 -> 1990/10

SAAB, 9000 2.0 -16 Turbo CD, rok výroby: 1992/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.0 -16 CD, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1988/05 -> 1993/08

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 Aero CS, rok výroby: 1993/02 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 Turbo CSE, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 3.0 -24 V6 CS/CSE, rok výroby: 1994/07 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 Turbo, rok výroby: 1990/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 CSE Eco Power, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 CSE, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 CS, rok výroby: 1989/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.3 -16 Aero CS, rok výroby: 1993/02 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 CS, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 ND Turbo, rok výroby: 1993/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 CS, rok výroby: 1989/01 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16, rok výroby: 1985/12 -> 1988/08

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1984/09 -> 1991/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1984/09 -> 1993/08

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 Turbo CS, rok výroby: 1988/09 -> 1998/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16, rok výroby: 1985/12 -> 1988/12

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 T16, rok výroby: 1989/06 -> 1990/10

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1988/05 -> 1993/08

SAAB, 9000 sikma zadna cast 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1989/06 -> 1992/12

VAUXHALL, ROYALE 2.2 TD, rok výroby: 1984/11 -> 1987/08

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
OPEL SENATOR A (29_) 2.2 TD (1984/11 -> 1987/8 ) 63Kw/86K
SAAB 9000 2.0 -16 (1989/1 -> 1993/1 ) 94Kw/128K
SAAB 9000 2.0 -16 CD (1993/9 -> 1998/12 ) 110Kw/150K
SAAB 9000 2.0 -16 CD (1993/9 -> 1998/12 ) 96Kw/131K
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo (1985/4 -> 1991/12 ) 129Kw/175K
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo (1988/5 -> 1993/8 ) 118Kw/160K
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD (1988/9 -> 1993/8 ) 120Kw/163K
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD (1989/9 -> 1998/12 ) 136Kw/185K
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD (1992/9 -> 1998/12 ) 108Kw/147K
SAAB 9000 2.0 T16 (1989/6 -> 1990/10 ) 150Kw/204K
SAAB 9000 2.3 (1990/9 -> 1998/10 ) 165Kw/224K
SAAB 9000 2.3 -16 CD (1989/8 -> 1998/12 ) 107Kw/146K
SAAB 9000 2.3 -16 CDE (1993/9 -> 1998/12 ) 108Kw/147K
SAAB 9000 2.3 -16 CDE Eco-Power (1993/9 -> 1998/12 ) 125Kw/170K
SAAB 9000 2.3 -16 CD Turbo (1990/7 -> 1998/12 ) 147Kw/200K
SAAB 9000 2.3 -16 Turbo (1990/9 -> 1993/8 ) 143Kw/195K
SAAB 9000 3.0 -24 V6 CD/CDE (1994/7 -> 1998/12 ) 155Kw/211K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 (1985/12 -> 1988/12 ) 92Kw/125K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 (1985/12 -> 1988/8 ) 94Kw/128K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 CS (1989/1 -> 1998/12 ) 94Kw/128K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 CS (1993/9 -> 1998/12 ) 96Kw/131K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 ND Turbo (1993/9 -> 1998/12 ) 110Kw/150K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 Turbo (1984/9 -> 1991/12 ) 129Kw/175K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 Turbo (1984/9 -> 1993/8 ) 118Kw/160K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 Turbo (1988/5 -> 1993/8 ) 120Kw/163K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 Turbo (1989/6 -> 1992/12 ) 127Kw/172K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 -16 Turbo CS (1988/9 -> 1998/12 ) 136Kw/185K
SAAB 9000 Hatchback 2.0 T16 (1989/6 -> 1990/10 ) 150Kw/204K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 Aero CS (1993/2 -> 1998/12 ) 162Kw/220K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 Aero CS (1993/2 -> 1998/12 ) 165Kw/224K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 CS (1989/9 -> 1998/12 ) 107Kw/146K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 CSE (1993/9 -> 1998/12 ) 108Kw/147K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 CSE Eco Power (1993/9 -> 1998/12 ) 125Kw/170K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo (1990/9 -> 1998/12 ) 143Kw/195K
SAAB 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo CSE (1993/9 -> 1998/12 ) 147Kw/200K
SAAB 9000 Hatchback 3.0 -24 V6 CS/CSE (1994/7 -> 1998/12 ) 155Kw/211K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...