*46 658   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

40.050 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9131

Sport légszűrő K&N E-9131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9131

Sport légszűrő K&N E-9131

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

E-9131   

Náhrady

Pipercros sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX1371
19.220 Ft‎
Megrendelés esetén a szállítás 4-6 héten belül tart
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1530

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 86, Vonkajší priemer [mm] 117, Magasság [mm] 243

Használat:

RENAULT, 11 (B/C37_) 1.7 (B/C37E), rok výroby: 1987/06 -> 1988/12

RENAULT, 19 I (B/C53_) 1.7 (B/C53B), rok výroby: 1988/09 -> 1992/04

RENAULT, 19 I Cabriolet (D53_) 1.7, Cabrio, rok výroby: 1991/07 -> 1992/04

RENAULT, 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53B), rok výroby: 1989/10 -> 1992/04

RENAULT, 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53F), rok výroby: 1988/08 -> 1992/12

RENAULT, 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L533), rok výroby: 1988/09 -> 1992/12

RENAULT, 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53B), rok výroby: 1992/04 -> 1995/12

RENAULT, 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C535), rok výroby: 1992/01 -> 1995/12

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L533), rok výroby: 1993/01 -> 1995/08

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.7, rok výroby: 1992/05 -> 1995/11

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L53B), rok výroby: 1992/04 -> 1995/12

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.4, rok výroby: 1994/10 -> 1995/11

RENAULT, 19 II Chamade (L53_) 1.4 (L535), rok výroby: 1993/11 -> 1995/12

RENAULT, 21 (B48_) 2.0 TXi, rok výroby: 1989/07 -> 1993/05

RENAULT, 21 Kombi (K48_) 1.7 (K48E), Kombi, rok výroby: 1986/06 -> 1989/12

RENAULT, 21 (L48_) 2.0 Turbo 4x4 (L48L), rok výroby: 1990/02 -> 1992/10

RENAULT, 21 (L48_) 2.0 Turbo (L48L), rok výroby: 1990/02 -> 1992/10

RENAULT, 21 (L48_) 2.0 Turbo (L485), rok výroby: 1987/04 -> 1990/03

RENAULT, 21 (L48_) 1.7 (L48E), rok výroby: 1986/03 -> 1994/02

RENAULT, 21 (L48_) 2.0 Turbo 4x4, rok výroby: 1989/08 -> 1993/10

RENAULT, 25 (B29_) 2.5 V6 Turbo (B29G), rok výroby: 1990/01 -> 1992/12

RENAULT, 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29A), rok výroby: 1986/06 -> 1988/02

RENAULT, 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F), rok výroby: 1987/06 -> 1992/12

RENAULT, 25 (B29_) 2.8 V6 (B293), rok výroby: 1987/06 -> 1990/02

RENAULT, 9 (L42_) 1.7 (L42E), rok výroby: 1987/06 -> 1988/12

RENAULT, CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 2.0 16V Sport (CB0M), rok výroby: 2000/02 -> --/--

RENAULT, ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J), , rok výroby: 1991/01 -> 1996/10

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
RENAULT 11 (B/C37_) 1.7 (B/C37E) (1987/6 -> 1988/12 ) 69Kw/94K
RENAULT 19 I (B/C53_), 19   (B/C53_) 1.7 (B/C53B) (1988/9 -> 1992/4 ) 54Kw/73K
RENAULT 19 I Cabriolet (D53_), 19   Convertible (D53_) 1.7 (1991/7 -> 1992/4 ) 55Kw/75K
RENAULT 19 I Chamade (L53_), 19   Saloon (L53_) 1.7 (L533) (1988/9 -> 1992/12 ) 68Kw/92K
RENAULT 19 I Chamade (L53_), 19   Saloon (L53_) 1.7 (L53B) (1989/10 -> 1992/4 ) 54Kw/73K
RENAULT 19 I Chamade (L53_), 19   Saloon (L53_) 1.7 (L53F) (1988/8 -> 1992/12 ) 79Kw/107K
RENAULT 19 II (B/C53_), 19 Mk II (B/C53_) 1.4 (B/C535) (1992/1 -> 1995/12 ) 55Kw/75K
RENAULT 19 II (B/C53_), 19 Mk II (B/C53_) 1.7 (B/C53B) (1992/4 -> 1995/12 ) 54Kw/73K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.4 (1994/10 -> 1995/11 ) 57Kw/78K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.4 (L535) (1993/11 -> 1995/12 ) 55Kw/75K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.7 (1992/5 -> 1995/11 ) 55Kw/75K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.7 (L533) (1993/1 -> 1995/8 ) 68Kw/92K
RENAULT 19 II Chamade (L53_), 19 Mk II Saloon (L53_) 1.7 (L53B) (1992/4 -> 1995/12 ) 54Kw/73K
RENAULT 21 (B48_) 2.0 TXi (1989/7 -> 1993/5 ) 100Kw/136K
RENAULT 21 Estate (K48_), 21 Savanna (K48_) 1.7 (K48E) (1986/6 -> 1989/12 ) 69Kw/94K
RENAULT 21 Saloon (L48_) 1.7 (L48E) (1986/3 -> 1994/2 ) 69Kw/94K
RENAULT 21 Saloon (L48_) 2.0 Turbo (L485) (1987/4 -> 1990/3 ) 129Kw/175K
RENAULT 21 Saloon (L48_) 2.0 Turbo (L48L) (1990/2 -> 1992/10 ) 119Kw/162K
RENAULT 21 Saloon (L48_) 2.0 Turbo 4x4 (1989/8 -> 1993/10 ) 129Kw/175K
RENAULT 21 Saloon (L48_) 2.0 Turbo 4x4 (L48L) (1990/2 -> 1992/10 ) 119Kw/162K
RENAULT 25 (B29_) 2.5 V6 Turbo (B29G) (1990/1 -> 1992/12 ) 151Kw/205K
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 (B293) (1987/6 -> 1990/2 ) 115Kw/156K
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29A) (1986/6 -> 1988/2 ) 100Kw/136K
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) (1987/6 -> 1992/12 ) 110Kw/150K
RENAULT 9 (L42_) 1.7 (L42E) (1987/6 -> 1988/12 ) 69Kw/94K
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 2.0 16V Sport (CB0M) (2000/2 -> ) 124Kw/169K
RENAULT ESPACE II (J/S63_), ESPACE Mk II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) (1991/1 -> 1996/10 ) 110Kw/150K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...