SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 667
Új termék
41.180 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-9166
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-9166
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-9166
24844048196
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Magasság [mm] 78
Használat:
MERCEDES-BENZ, COUPE (C123) 280 C (123.050), Coupe, rok výroby: 1977/03 -> 1980/03
MERCEDES-BENZ, COUPE (C123) 280 CE, Coupe, rok výroby: 1977/09 -> 1979/08
MERCEDES-BENZ, COUPE (C123) 280 CE, Coupe, rok výroby: 1977/03 -> 1985/11
MERCEDES-BENZ, KOMBI Break (S123) 280 TE (123.093), Kombi, rok výroby: 1977/09 -> 1985/11
MERCEDES-BENZ, S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024), rok výroby: 1972/08 -> 1980/07
MERCEDES-BENZ, S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024), rok výroby: 1972/08 -> 1980/07
MERCEDES-BENZ, S-CLASS (W126) 280 SE,SEL (126.022, 126.023), rok výroby: 1979/10 -> 1985/07
MERCEDES-BENZ, (W123) 280 E (123.033), rok výroby: 1976/02 -> 1985/11
MERCEDES-BENZ, (W123) 280 E, rok výroby: 1976/08 -> 1981/08
MERCEDES-BENZ, (W123) 280 (123.030), rok výroby: 1976/02 -> 1981/08
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 C (123.050) (1977/3 -> 1980/3 ) 115Kw/156K |
MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 CE (1977/3 -> 1985/11 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 CE (1977/9 -> 1979/8 ) 130Kw/177K |
MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), KOMBI Estate (S123) 280 TE (123.093) (1977/9 -> 1985/11 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024) (1972/8 -> 1980/7 ) 130Kw/177K |
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024) (1972/8 -> 1980/7 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 SE,SEL (126.022, 126.023) (1979/10 -> 1985/7 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W123) 280 (123.030) (1976/2 -> 1981/8 ) 115Kw/156K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W123) 280 E (123.033) (1976/2 -> 1985/11 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W123) 280 E (1976/8 -> 1981/8 ) 130Kw/177K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...